Puslapis 13

Kompas durniuoja ar kas?

ParašytasCOLON 2006 11 28, 12:58
herkuss
Sveiki Auto Kolegos,

Susidūriau su tokia problemėle ir kaip tai su forumo pagalba bandžiau spresti, tik va niekaip nesisekė. Todėl nusprendžiau temą sukurt.

Problema tokia... Mitsius mano nuostabus ir geras dirbo gerai iki kol nuduso vienas dačikas. Nuduso temperatūros ir žvakių pakaitinimo reguliavimo dačikas. Kol jis veikė mano geldutė rydavo apie 6,4l/100km. Kai dačikas nulūžo pradėjo ryti 7,5-8,5lt/100km. Pagalvojau kad gal kompas nebegauna signalo iš dačiko jog variklis pašilo ir varo kaip ant šalto.... ir dėl to nesukau galvos.
Tačiau dačikas buvo pakeistas tik va kuro sąnaudos niekaip nenorėjo atsistatyti. Žvakių pakaitinimo relės ir visa kita sistema susitvarkė tik išliko kuro klausimas......
Girdėjau gandus iš žmonių kad būna taip jog po problemos pašalinimo kompas nepamato kad problema pašalinta ir toliau varo savo.... tipo užfiksavo gedimą ir vsio kol jam nenurodysi kad jau tavarkoj.

Tai gal galit patarti ką daryti....??? :?:
Kompo neresetinau nes nežinau kaip.... bent manau kad nežinau... buvau kontaktus nuo akumu nuėmes ten valandai, nakčiai... ir sulietes klemas ten minute laikiau niekas nemačija...... Maž dar koks daviklis kur yra... mež tas nuduses....
Žodžiu patarkit be nebežianau ir kur dėtis.....

ParašytasCOLON 2006 11 29, 07:59
mpegas
Tai greičiausiai atsitiktinumas, kad pradėjo daugiau kuro imti ir dačikas sugedo. Aš vieną kart irgi galvojau kad su varikliu kažkas negerai, kad daugiau dyzelio suvartoja, bet paskui pasirodė kad tai nuo žieminių padangų, nes sukibimas didesnis buvo. Kompo niekaip nenuresetinsi, nes jis jokių duomenų nekaupia, o tai irgi kompu pavadint negalim, nes tai yra paprasčiausia valdymo schema. daugiau kuro imti dėl pakaitinimo galbūt gali jei važinėji labai trumpais atstumai, kol variklis nespėja užkaist. Kažkur kitur turėtų būt per didelio suvartojimo priežastis.

ParašytasCOLON 2006 11 29, 08:03
herkuss
mpegas rašėCOLONTai greičiausiai atsitiktinumas, kad pradėjo daugiau kuro imti ir dačikas sugedo. Aš vieną kart irgi galvojau kad su varikliu kažkas negerai, kad daugiau dyzelio suvartoja, bet paskui pasirodė kad tai nuo žieminių padangų, nes sukibimas didesnis buvo. Kompo niekaip nenuresetinsi, nes jis jokių duomenų nekaupia, o tai irgi kompu pavadint negalim, nes tai yra paprasčiausia valdymo schema. daugiau kuro imti dėl pakaitinimo galbūt gali jei važinėji labai trumpais atstumai, kol variklis nespėja užkaist. Kažkur kitur turėtų būt per didelio suvartojimo priežastis.
Matai kas juokingiausia... Tai atsitiko jau senai kai dar buvo silta ir neavejau zieminiu padangu...
O gal zinai maz dar koks dacikas yra..??
Ar padetu jei nuvaryciau pas diagnostikus.? :?:
Ka patartumet tokiu atveju?

ParašytasCOLON 2006 12 02, 00:59
___ Ornito ___
Man kai pries 3 metus buvo nusproges kompas, tai turejau labai rimta galvosuki. Praktiskai jau neviltyje buvau. Pora menesiu sena Renuka buvau atsiprases.
O pataise visai kai jau nebesitikejau - Vilniuje, "Vytaras".
Labai geri zmones ten. Man patiko. :)

ParašytasCOLON 2006 12 06, 09:00
herkuss
o mano masiniukas isvis turi kompa...??? :?:

jei neturi ar padėtų elektronikos diagnostika...?? Kažkokia fiškė prie saugiklių skydelio yra tai kartais ne testavimo fiške...???

ParašytasCOLON 2006 12 06, 12:14
egisas
herkuss rašėCOLONo mano masiniukas isvis turi kompa...??? :?:

jei neturi ar padėtų elektronikos diagnostika...?? Kažkokia fiškė prie saugiklių skydelio yra tai kartais ne testavimo fiške...???
iki 95 metu galantuose dar ejo seni tarybiniai mediniai skaitliukai vietoj kompu :) Zinoma, kad turi kompa

ParašytasCOLON 2006 12 09, 15:45
___ Ornito ___
egisas rašėCOLON iki 95 metu galantuose dar ejo seni tarybiniai mediniai skaitliukai vietoj kompu :) Zinoma, kad turi kompa
Gal gali paaiskinti nesupratingam zmogui ka cia norejai pasakyti? :roll:

ParašytasCOLON 2006 12 09, 18:11
mpegas
herkuss rašėCOLONo mano masiniukas isvis turi kompa...??? :?:

jei neturi ar padėtų elektronikos diagnostika...?? Kažkokia fiškė prie saugiklių skydelio yra tai kartais ne testavimo fiške...???
Gal ir pasikartosiu, bet reikia vieną kart išsiaiškinti. Jeigu akseleratoriaus pedalas mechaniškai surištas su aukšto slėgio siurbliu-paskirstytoju, tai jokio "kompo" nėra. Kad tai sužinoti, pažiūrėk ar į siurblį ateina trosas ar laidas. Jeigu trosas, tai jokio "kompo" nėra.

ParašytasCOLON 2006 12 11, 08:52
herkuss
mpegas rašėCOLON
herkuss rašėCOLONo mano masiniukas isvis turi kompa...??? :?:

jei neturi ar padėtų elektronikos diagnostika...?? Kažkokia fiškė prie saugiklių skydelio yra tai kartais ne testavimo fiške...???
Gal ir pasikartosiu, bet reikia vieną kart išsiaiškinti. Jeigu akseleratoriaus pedalas mechaniškai surištas su aukšto slėgio siurbliu-paskirstytoju, tai jokio "kompo" nėra. Kad tai sužinoti, pažiūrėk ar į siurblį ateina trosas ar laidas. Jeigu trosas, tai jokio "kompo" nėra.
Pas mane tai gazo trosas ateina iki siurblio... Tai jei kompo nera.. kas tada reguliuoja kuro mišinio riebumą kai šaltas motoras ir kai pašyla... maž tas dačikas nuėjes...??? (blyn nebežinau ką ir begalvoti... :) )

ParašytasCOLON 2006 12 15, 08:19
herkuss
XEBRA HELLPP
patikrinau kiek kuro ryja.... mieste 100km/9,5l dyzelino...aš tiek neuždirbu dar kad taip išmaitinčiau... :wink: ...
Padėkit maž kam panašiai yra buvę... gal kas žinot kokiu principu kuro mišinys reguliuojamas (čia kai šalta ir kai pšyla... kas tai reguliuoja)
Gal kas sxemų kokių turit.... PLEAASSEE!!!

ParašytasCOLON 2006 12 15, 09:02
ZyXEL
herkuss rašėCOLONXEBRA HELLPP
patikrinau kiek kuro ryja.... mieste 100km/9,5l dyzelino...aš tiek neuždirbu dar kad taip išmaitinčiau... :wink: ...
Padėkit maž kam panašiai yra buvę... gal kas žinot kokiu principu kuro mišinys reguliuojamas (čia kai šalta ir kai pšyla... kas tai reguliuoja)
Gal kas sxemų kokių turit.... PLEAASSEE!!!
O kur tu tas schemas dėsi? Po gazo pedalu pasikiši, kad iki galo nenusispaustų? :lol: Jei Utenoj tas tavo miestas- tai nežinau kaip ten situacija, bet spėju į Kauną važiuoji- tai dar gali su tom schemom pamojuot kam nors per langą, kai koks pikas būna :lol:

ParašytasCOLON 2006 12 15, 09:15
herkuss
ZyXEL rašėCOLON
herkuss rašėCOLONXEBRA HELLPP
patikrinau kiek kuro ryja.... mieste 100km/9,5l dyzelino...aš tiek neuždirbu dar kad taip išmaitinčiau... :wink: ...
Padėkit maž kam panašiai yra buvę... gal kas žinot kokiu principu kuro mišinys reguliuojamas (čia kai šalta ir kai pšyla... kas tai reguliuoja)
Gal kas sxemų kokių turit.... PLEAASSEE!!!
O kur tu tas schemas dėsi? Po gazo pedalu pasikiši, kad iki galo nenusispaustų? :lol: Jei Utenoj tas tavo miestas- tai nežinau kaip ten situacija, bet spėju į Kauną važiuoji- tai dar gali su tom schemom pamojuot kam nors per langą, kai koks pikas būna :lol:
Ne galvoju gal sxema siurblio valdymok okia yra...(aš tai nežinau tik...) Maž koks daviklis yra kuris raguliuoja kuro padavimą.... tai žiūrėčiau, o dabar nežinau ir ko griebtis


O kad kalta elektra čia išvis įmanomas toks dalykas ar aš čia tik brieda skleidžiu... :?: 8O

ParašytasCOLON 2006 12 15, 16:06
Roliz
manau kad bus blogai nustatyta paskirstymo dirzo mietka ant kuro siurblio

ParašytasCOLON 2006 12 16, 16:00
mpegas
Instrukcijoje tokius galimus gedimus aprašo:
užsiteršęs oro filtras,
kuro sistemos nesandarumas,
užsikimšęs grįžtamasis vamzdelis,
per didelės laisvos apsukos.
Kai šaltas variklis, tai reguliuojasi paprastai: daugiau paduodama kuro, dėl to padidėja apsukos. Senesniuse golfuose tai labai primityviai kaip padsosas senuose žiguliuose padarytas :lol: . Dar galvoju gali būt koks purkštukas blogas.
Ar labai dūmija variklis?

ParašytasCOLON 2006 12 18, 09:17
herkuss
mpegas rašėCOLONInstrukcijoje tokius galimus gedimus aprašo:
užsiteršęs oro filtras,
kuro sistemos nesandarumas,
užsikimšęs grįžtamasis vamzdelis,
per didelės laisvos apsukos.
Kai šaltas variklis, tai reguliuojasi paprastai: daugiau paduodama kuro, dėl to padidėja apsukos. Senesniuse golfuose tai labai primityviai kaip padsosas senuose žiguliuose padarytas :lol: . Dar galvoju gali būt koks purkštukas blogas.
Ar labai dūmija variklis?
Nedūmija variklis na gal bet labai ne daug... Buvau pas meistrus sake kad purkstukas nelabai tiketina nes tada sunkiai vestusi, o pas mane gerai vedasi..??
Minejai kad kai šalta tai daugiau paduodama kuro... kas reguliuoja...??

Apsukos ne per didelės 750+-100 rpm.

kaip patikrinti grįžtama vamzdelį....???
o kad kuro sistema nesandari tai ruošiausi ant dienu tikrinti...:) bet su vamzdeliu reiks patikrinti variantą.

oro filtras prieš porą mėn keistas kai keičiau tepalus...