Puslapis 110

Variklio gedimas, reikia pagalbos (Galant '98, 2.0L)

ParašytasCOLON 2006 10 18, 17:49
Riko
Sveiki!

Pries kelias dienas nusipirkau 1998m Galanta, 2.0L, benzinas, su gamyklinem dujom, 82kW.

Kaip iprasta, pries perkant patikrinau variklio kompresija - visi 4 cilindrai vienodai po 14 rode. Siaip masina pasirode padorios bukles, vaziavo puikiai ir nutariau kad verta pirkti. Tada nuvariau i servisa pakeist dirzus, tepalus, patvarkyti vaziuokle ir tt.

Servise (Autorigeka, Vilniuje, Ateities g. jei kam ka tai sako) man pakeite tepalus (pusiau sintetinius), guoliukus, dirzus (paskirstymo ir balansyro), tepalo filtra. Ir ka jus manot, isvaziavau is ju ir uz 1km uzsidege tepalu lempute, po to atsirado variklio kalimas, dar kazkokie garsai, apsisukau ir is karto grizau i servisa. Taip pravaziavau apie 2 km, i gala jau maniau kad net nedavaziuosiu, garsas labai nemalonus buvo.

Palikau masina vel jiems kad ziuretu kas yra. Tada man skambina is serviso ir sako, matyt pas jus buvo i varikli pardavimui ipilta "daktaro" ir del to viskas buvo gerai, o dabar varikliui ragas ir ji reikia remontuoti. Kitas variantas - vel ipilti daktaro ir vazineti taip... OK, sutinku, kad piltu dabar daktaro kol kas ir paziuretu kaip bus.

Skambinu pardavejui. Na tikrai toks toks savas, patikimai atrodantis biciukas, pats susijaudino, kad tokia situacija ir uztikrino kad jokiu daktaru nepyle, pasiule paimti tuos tepalus ir atiduoti tyrimams, kad kas nors rastu to daktaro. Dar kelis kartus skambino, siule nuvaryt i kita servisa patarimo paprasyt, ta dabar ketinu ir padaryti.

O servise man pasake kad tepalus keiciant pila i bendra rezervuara ir viskas, ju jau nebepaziuresi. Zinoma, tikek arba netikek pardaveju.. Taciau. Ipyle jie to daktaro - nepadeda??? Kodel???

Jei yra cia specu su varikliais, gal galit pasakyti bent variantu, kas galejo atsitikti ir kaip. Bet sedau jauciu as su ta masina dabar gerai...

Is anksto visiems dekoju.

ParašytasCOLON 2006 10 18, 18:17
egisas
Dirzeli ne taip uzdejo paskirstymo

ParašytasCOLON 2006 10 18, 18:40
Roliz
kalti pradejo nes atsirado tarpai tarp voztuvu veleno ir kompensatoriu , o tai atsiranda kai blogai degima nustato . o del to daktariuko tai juokai paeme :D

ParašytasCOLON 2006 10 18, 18:45
egisas
Siulyciau greiciau i kita servisa varyti kol dar nepasake, kad del menulio fazes viskas blogai dirba.

ParašytasCOLON 2006 10 18, 18:47
Roliz
sakau paciam viska darytis geriausia .

ParašytasCOLON 2006 10 18, 19:24
Riko
egisas rašėCOLONDirzeli ne taip uzdejo paskirstymo
Kitam servise buvau, sake jei ne taip uzdetum pasiskirstymo dirzeli, variklis tiesiog nesivestu...

ParašytasCOLON 2006 10 18, 19:41
Riebus
ne ne taip o ne teisignai metkes gal sustate

tai vnz kaip supratau dingo tepalas

o dumas jau tada turetu but nesveikai melynas jei jau taip

jie ne dumas tai sistema nesandari ir tiek tas kalimas ne prei ko jis paprasciausiai atsirado del nebuvo tepalo beja

jie sistema sandari reikia ziuret slegi tepalo gal tepalo poma blogai dirba

klausimas dar ar nedreba variklis nes tepalo pompa buna kartu su balansiniu veleneliu sukama


del daktaro tai cia is oro chebra skele taplo dingimas ir daktaras visai ne prieko cia galetu but nebent ziedai arba ju nebuvimas :)

ParašytasCOLON 2006 10 18, 19:59
TADAS
Nuo Autorigekos siulyciau vaziuoti kuo toliau, man po draudiminio ivykio pries 4 ar 5 metus tvarke masina.
galini dangti daze 3 kartus kol pavyko, nor ir tai man nepatiko bet atsibodo.
Suvedimas blogas net buvo, nedadarymu visokiu, as ten juos visais rusiskais zodziais isvadinau.

Keisti dirzu i AUTORIGEKA tai tikrai nevaziuociau niekada.

ParašytasCOLON 2006 10 18, 21:21
egisas
Riko rašėCOLON
egisas rašėCOLONDirzeli ne taip uzdejo paskirstymo
Kitam servise buvau, sake jei ne taip uzdetum pasiskirstymo dirzeli, variklis tiesiog nesivestu...
Man buvo uzdeje neteisingai tai auto purtesi nerealiai spardesi ir t.t.. Meistrai visokiu priezasciu prisigalvjoj sake, kad cia viskas pas tave blogai tai susinervinau nuvariau i kita servisa uzdejo kaip reikia dirzelius o saskaita nuveziau i ta servisa kur blogai padare :wink:

ParašytasCOLON 2006 10 19, 09:37
mpegas
Nu, kai jau tepalo slėgio lemputė užsidega, tai tai reikia gesint variklį. O kad ji užsidegė, tai arba tepalo siurblys nustojo veikti, ar tepalas išbėgo pro kažkur. Siurblys galėjo nustot veikt dėl nukritusio ar trūkusio diržo. Tepalas išbėgt gali dėl blogai prisuktų išleidimo kamščio ar filtro. Gal ir daugiau priežasčių gali būt, bet tik ne dėl kažkokio daktaro. Tie "daktarai", kur nagus prikišo prie variklio kalti. Dabar kuria anekdotus norėdami atsifutbolint :twisted: . Dabar servisuose tokių mulkių dirba, kurie net nežino vidaus degimo variklio veikimo principo.

ParašytasCOLON 2006 10 19, 10:04
Riko
Jooo... nu gaidys tikrai.

Zodziu, paskambino siryt is serviso, pasake kad ideklai prasukti, zodziu reikia arba remontuoti varikli arba keisti ji. Bet as cia jau neirodysiu tubut nieko, man sako, kad jie jau iki manes buvo prasukti, supilta daktaro ir kuri laika taip gali gerai vaziuoti. Zodziu, nezinau... Teks susimoketi ir daugiau ten niekada nevaziuoti.

ParašytasCOLON 2006 10 19, 10:06
Riko
Gal kas zinot kiek toks variklis gali kainuoti?

ParašytasCOLON 2006 10 19, 10:31
Micius
Mum analogiskai yra buve su 2-u golfu :)
Bratkis turguj nusipirko, viskas ciki ok, variklis bite atseit. Be griztant is turgaus pakeliui pradejo uzsideginet tepalo spaudimo lempute. Grizus namo aisku buvo kaip ir reikia pakeisti tepalai su filtru. To pasekoje spaudimo lempute pradejo degti istisai. Aisku tada buvo variklio ardymas, ir pasirode, jog kaip ir tamstai indeklai prasukti. Ir beje, labai panasu kad senasis tepalas buvo butent su"daktaru". Taip kad as sakyciau, jog visai cia ne servisas gali buti kaltas. Gali but, kad tikrai tepalai buvo su daktaru, ir tas LAIKINAI dave efekta, o pakeitus tepalus i normalius viskas is kart ir pasimate ;)
O seip tai siulyciau pasiremontuot senaji varikli. Suiremontaves zinosi, ka remontavai, o kita varikli pirkti visada bus loterija :)

ParašytasCOLON 2006 10 19, 10:48
Pliustas
Jei svaistikliu indeklai prasukti, tai menka beda cia, nuemus karteri prie ju ten priejimas lengvas, bet va jei alkuninio prasukti tai tada jau rimtesnis remontas biski bus. Pats analogiska problema turejau, bet as dar sugebejau Vilnius-Nida-Vilnius, beveik be tepalu prasinesht, ko pasekoje dar ir alkuninis velenas biski palinko. Remontas atsiejo ar tik ne 1300lt. As irgi siulyciau remontuotis o ne naujo variklio ieskot, sheip remontas ir pigiau kainuos nei kitas variklis ir jo perdejimas.

ParašytasCOLON 2006 10 19, 11:31
Riko
Taip, dabar ardys varikli ir ziures, ar alkuninis velenas tvarkoj. Bet servise jie tokie keistai mandagus, lyg issigande, uzjautineja. Bet nieko as cia neirodysiu, gali turbut buti, kaip Micius sako, kad ir su daktaru pries servisa jau buvo, gali buti kad ir servise metkes dirzo blogai uzdejo ar dar ka nors ne taip padare, kaip cia publika speja. Siaip as is tos panikos net nepatikrinau atvaziaves i servisa ar ten voobscie buvo tu tepalu.

Bet kuriuo atveju servisas neprisipazins, kad jie kalti. Paskutini karta duodu jiems sansa, tegu tvarko, aisku uz dyka nedarys. Jei remontas man atsieitu tik 1300Lt, dar nebutu taip baisu. Bet kazkaip jauciu kad bus zymiai daugiau.

Tai bet sakot geriau remontuotis, ar ne? Kitam servise sake kad yra dideli sansai kad Mitsubishi motora gera nusipirksi, ne taip kaip kokio Fordo pavyzdziui.