Puslapis 11

Klausimas dyzelistams: apie laisvas apsukas

ParašytasCOLON 2004 11 30, 12:08
Vyckele
Is ryto, kai masina yra visiskai salta, uzvedu: apsisukimai 1000, sylant varikliui, apsisukimai pasiekia net 3000, isilus iki galo - 850. Kur problema, kas reguliuoja apsisukimus esant saltam varikliui? Kodel taip nesveikai pakyla apsukos?

ParašytasCOLON 2004 12 08, 21:28
GT
ir kiek laiko laikosi 3000?

ParašytasCOLON 2004 12 08, 21:30
GT
gali reiketi siurbli pareguliuot

ParašytasCOLON 2004 12 09, 09:15
Vyckele
Laikosi tol kol gerai isyla variklis, bet taip buna tik ryte (masina turi buti nevaziavusi apie 14 val). Darbe masina stovi apie 4 val nejudinama, variklis beveik pilnai atsala, bet uzvedus tokiu bajeriu nedaro. Siurbliui yra reguliuotas padavimas, nes tas kuris atvare masina is fokietijos padavima buvo padidines (kad geriau trauktu?)

ParašytasCOLON 2004 12 09, 10:32
gazas
kad daugiau rytu :D

ParašytasCOLON 2004 12 09, 10:53
Vyckele
gazas rašėCOLONkad daugiau rytu :D
viena be kito neapseina

ParašytasCOLON 2005 11 14, 16:57
C`M`Y`K`
nenorejau kurti naujos temos :)

taigi saltam varikliui laisvos apsukos 800 o ikaitus 1200???
kas gali buti?

(galant 2 td)

ParašytasCOLON 2005 11 15, 09:33
mpegas
C`M`Y`K` rašėCOLONnenorejau kurti naujos temos :)

taigi saltam varikliui laisvos apsukos 800 o ikaitus 1200???
kas gali buti?

(galant 2 td)
Blogai sureguliuota. Micuose yra toks automatinis reguliatorius. kol šaltas variklis, daugiau "gazo" duoda. Tas pats, kas ir truputį numynus akseleratoriaus pedalą laikyt. Golfuose tai toks rankinis kaip belarusuose įtaisytas :D . Turi pats vairuotojas reguliuot. Apie tai kaip reguliuoti turiu rusišką instrukciją, nors galima ir pačiam gerai pasižiūrėjus sumastyt: ten vien mechanika.

ParašytasCOLON 2005 11 15, 09:49
C`M`Y`K`
mpegas rašėCOLON
C`M`Y`K` rašėCOLONnenorejau kurti naujos temos :)

taigi saltam varikliui laisvos apsukos 800 o ikaitus 1200???
kas gali buti?

(galant 2 td)
Blogai sureguliuota. Micuose yra toks automatinis reguliatorius. kol šaltas variklis, daugiau "gazo" duoda. Tas pats, kas ir truputį numynus akseleratoriaus pedalą laikyt. Golfuose tai toks rankinis kaip belarusuose įtaisytas :D . Turi pats vairuotojas reguliuot. Apie tai kaip reguliuoti turiu rusišką instrukciją, nors galima ir pačiam gerai pasižiūrėjus sumastyt: ten vien mechanika.

tai va pas mane tas ir yra kad saltam, mazos o ikaitusiam per dideles apsukos, iseina atvirksciai reikia sureguliuoti... o kokiam formate turi instrukcija kaip ja pamatyti :)

ParašytasCOLON 2005 11 21, 11:17
herkuss
Nu nazinau bet pas mane tai kai salta tai apsukos isvis labai mazos apie 400 o kai ikaista kazkokia relike suveuikia ir apsukos ukyla ir geriau traukia. Kai apsukos sukyla tai stabiliai 800 laikosi

ParašytasCOLON 2005 11 21, 12:24
mpegas
C`M`Y`K` rašėCOLON
mpegas rašėCOLON Blogai sureguliuota. Micuose yra toks automatinis reguliatorius. kol šaltas variklis, daugiau "gazo" duoda. Tas pats, kas ir truputį numynus akseleratoriaus pedalą laikyt. Golfuose tai toks rankinis kaip belarusuose įtaisytas :D . Turi pats vairuotojas reguliuot. Apie tai kaip reguliuoti turiu rusišką instrukciją, nors galima ir pačiam gerai pasižiūrėjus sumastyt: ten vien mechanika.
tai va pas mane tas ir yra kad saltam, mazos o ikaitusiam per dideles apsukos, iseina atvirksciai reikia sureguliuoti... o kokiam formate turi instrukcija kaip ja pamatyti :)
Turiu rusišką knygutę. Galėčiau kaip paveiksliuką nuskanuot ir paštu pasiūst. Šiandien po darbo tai padarysiu, bo matau, kad niekas nieko daugiau nepasiūlo :( .

ParašytasCOLON 2005 11 21, 12:32
C`M`Y`K`
mpegas rašėCOLON
C`M`Y`K` rašėCOLON tai va pas mane tas ir yra kad saltam, mazos o ikaitusiam per dideles apsukos, iseina atvirksciai reikia sureguliuoti... o kokiam formate turi instrukcija kaip ja pamatyti :)
Turiu rusišką knygutę. Galėčiau kaip paveiksliuką nuskanuot ir paštu pasiūst. Šiandien po darbo tai padarysiu, bo matau, kad niekas nieko daugiau nepasiūlo :( .

okiz jai nesunku
[email protected]