Puslapis 11

gal uzlenkiau varikli? Help

ParašytasCOLON 2006 08 09, 10:29
Henris
Vaziavau is klp i vln ir iki kauno likus 50km uzvire tasolas. Sustojau neleidziamoj vietoj aisku, atsidarau kapota tasolas istaskytas per radiatoriaus ir bacioko dangtelius. gal ir dar per kur nors. Truputi palaukiau kol atves ir bandau uzvest tacka. Nesiveda. Aisku pirma mintis tasolas pateko i varikli ir pramuse tarpine arba skilo galva. As pasiemiau tepalo matuokli, o jis rodo norma ir tepalo spalva ok. Reiskia tasolas nesubego in varikli. Na tai mane nutempe iki Kauno ten tacka ir palikau, sprendziu ka daryt. Del vandens uzvirimo ko gero gali buti milijonas priezasciu, termostatas, vandens pompa, kamstis?? Bet kas keisciausia, kad man jau viena karta buvo nuleide tasola per slangele vaziuojant autostradoj, ir tasolas buvo kazkoks rudas, pagalvojau reikia keist, tai pasikeiciau pirmadieni tasola, antradieni man jis uzvire ir visur vel isvego rudas. Bacioke rudas, radiatoriui rudas. Kame bajeris? Buvo dar tokia mintis kodel nesiveda, gal galejo tas tasolas uzpilti zvakes ir zvaklaidzius, nes po kapotu visur pilna tasolo buvo. Ir kodel nesiveda. Jei tarpinei viskas ar galva skilo, vistiek turetu kurtis, nes man per glusaka neisejo niekas, ne jokie garai ir t.t. Tai del tasolo patekimo i varikli as suabejojau. Kaip manot koks gedimas ir ar verta man ja temptis is Kauno i Klaipeda, ar geriau tiesiai Kaune prakalt??

ParašytasCOLON 2006 08 09, 13:41
Dainiusl
Aisku galejo skilt galva, tarpine pramust... Jei pramuse i cilindra, tai variklyje tosolo ir nerasi, o neuzsives (jei ir uzsives tai blogai dirbs...). Jei ir pramuse i bloka (kur yra tepalas) tai dar nespejo pribegt, pribegs kai pavazinesi su uzvestu varikliu.
Kad tosolas rudas, tai kaip ir nieko keisto. Sena ispylei (jo vistiek turejo likt), ipylei nauja - atgrauze rudis visokias ir vel rudas.
Tavo vietoj bandyciau kaip nors uzvest (tempiant ar panasiai) ir tada daryt isvadas (ziuret kaip dirba, ziuret ar nevaro pro sona tosolo, tepalu...). Jei neuzsives, tada ieskot priezasties kodel (tikrint kibirksti zvakese, matuot kompresija - suzinosi ar nepramuse tarpines...).

ParašytasCOLON 2006 08 09, 17:21
Aikste
O tai temperaturos dachikas buvo uzhkiles?
Jei buvo uzhkiles ir bandysi uzvedinet tai stebek dachika jei kyla gesyk is kart bo da galva susuksi....... :?
O tas tasolas rudas be riebiu demiu :arrow: :?:
Bo kai tasolas su alyva susimaiso tai tokia ruda spalva gaunas, tai jau reiks kad, pramusta tarpine arba trukus galva..... :roll:

ParašytasCOLON 2006 08 18, 21:24
Henris
Tai va, mesitrai jau prasitikrino tacka, kita savaite ims galva nafig ir ziures, visi tikisi kad tik tarpine bus pramusta. Nes sake viename cilindre vandens yra. Siaip kai vaziavau autostradoj ir pradejo kilt temperatura, as stojau i pakele ir gesinau varikli, gal nebus speje galvos pramust. Beje jei tarkim galva sveika, o tarpine reiks keist, na gali buti kad ir voztuvus tame cilindre kur vanduo, kokios mazdaug kainos su darbu gali buti? Tik nesakykit man visokiu Vistu kainu, as ten tvarkyt tackos nebevarau.

ParašytasCOLON 2006 08 18, 21:34
Dainiusl
Maniskei sutilpo i 500 Lt. Nzn ar cia brangu ar pigu...

ParašytasCOLON 2006 08 18, 21:45
Henris
Puse velnio, beje tau panasiai buvo, ar dar kokiu papildomu defektu apturejai?

ParašytasCOLON 2006 08 21, 17:35
Alumegis
Keiciau savajai galvos, dangtelio tarpines ir voztuvu gumeles.
Kainavo lygiai 500 lt.

Problemo buvo alyvos istekejimas salia tepalo kanalo pro tarpine

Pastebejau vaziuojant pastoviai 170 temperatura linkusi pakilti ne iki raudonos bet beveik. Ir del to dar niekad problemu nekilo. Skaitau jei slegis sistemoje pakankamas virimo temperatura siek tiek atitolsta.

Seip koks sudukas niekad nebuvo islindes ne taip kai ne kuriu vokisku.

ParašytasCOLON 2006 08 21, 17:52
Dainiusl
Henris rašėCOLONPuse velnio, beje tau panasiai buvo, ar dar kokiu papildomu defektu apturejai?
Buvo prakiure prie tepalo kanalo (vare tepala lauk vos ne ciurksle). Bet esme ta pati, vistiek slifuot galva, vistiek keist tarpines, tiek pat darbo, toek pat detaliu. Nebent pvz daugiau reiktu slifuot ar prireiktu ka virint, keist galva...

ParašytasCOLON 2006 08 21, 22:25
gincevince
prie to pacio apie mitsu ausinimo sistema. pries tai turejau vokieti, tai ausinimo slangos isilus varikliui nebuvo kietos. o japoske tik isilya variklis ir slangos pasdaro kietos. cia taip turi buti? ir dar idomiai cia ta ausinimo sistema veikia: kazkaip i isipletimo bakeli antifryzas pleciasi, o austant ji atgal sutraukia :roll:

ParašytasCOLON 2006 08 22, 08:33
Micius
gincevince rašėCOLON ir dar idomiai cia ta ausinimo sistema veikia: kazkaip i isipletimo bakeli antifryzas pleciasi, o austant ji atgal sutraukia :roll:
Dziaukis ;) Kai taip jau nebesidarys - i servisa lek ;)

ParašytasCOLON 2006 08 22, 10:56
Dainiusl
gincevince rašėCOLONprie to pacio apie mitsu ausinimo sistema. pries tai turejau vokieti, tai ausinimo slangos isilus varikliui nebuvo kietos. o japoske tik isilya variklis ir slangos pasdaro kietos. cia taip turi buti? ir dar idomiai cia ta ausinimo sistema veikia: kazkaip i isipletimo bakeli antifryzas pleciasi, o austant ji atgal sutraukia :roll:
O tai kas cia keisto? Fizikos desniai ir tiek...
Siaip pas vokiecius kazkaip kitaip tas visas ukis atrodo, bet nepastebejau, kad butu geriau. Kai vazinejau su opeliu tai irgi visokiu bedu su ausinimu buvo ir ne kitaip negu su mitsu.
O vot citroeno aisinimas tai nu i na... Vien del to nenoriu tokios geldos