Man vel reikia pagalbos( kazkodel labai didele vibracija)
Man vel reikia pagalbos( kazkodel labai didele vibracija)
Turiu mitsubishi galant 94m 1,8L benzinas. Taciau labai dreba masiniukas, kai susyla variklis(nukrenta apsukos) prasideda drebejimas, dreba vairas, jei atidaryti dureles vibruoja dureles. Vaziuojant to nesijaucia, bet visai negaliu su koja reguliuoti greicio, jei tik truputi atleidziu ir vel paspaudziu gaziuko pedala susitrukcioja, visada norint numesti greiti turiu minti sankaba(o per lietu nuo kalno velniskai baisu kad neuzmestu, apie ziema net bijau pagalvoti). Greiciausia cia du skirtingi gedimai... gal kam nors yra toks buves gedimas, nes dauguma meistru sako kad cia visu tokiu mitsiu beda, bet niekas neapsiima taisyti.
Gal atsilieptu kas turejo tokia problemele ir sekmingai ja iveike. Is anksto visiems atsakiusiems aciukas>
P.S.
Neseniai buvo pakeistas laisvos eigos varikliukas, zvakes, laidai, oro kuro filtrai. Elektronikai tris kartus daryta diagnostika, ir viskas gerai,sake elektronika ideali; apsukos sureguliuotos kompu(tuo kur tik keli vilniuje, gal 4-5 kartus man rode kad gerai, pribaigiau meistra savo prasymu sutaisyti, meistras sako apsukos gerai, tipo gal koks mechaninis gedimas).
Variklio pagalves padilusios, bet geros.
Gal atsilieptu kas turejo tokia problemele ir sekmingai ja iveike. Is anksto visiems atsakiusiems aciukas>
P.S.
Neseniai buvo pakeistas laisvos eigos varikliukas, zvakes, laidai, oro kuro filtrai. Elektronikai tris kartus daryta diagnostika, ir viskas gerai,sake elektronika ideali; apsukos sureguliuotos kompu(tuo kur tik keli vilniuje, gal 4-5 kartus man rode kad gerai, pribaigiau meistra savo prasymu sutaisyti, meistras sako apsukos gerai, tipo gal koks mechaninis gedimas).
Variklio pagalves padilusios, bet geros.
Mitsubishi Galant, 1994
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)
apie 7*1000r/min,. sukinejant vaira truputi pakyla apie 8, o riedant rodo apie 9 ir tada nera vibracijos( bet meistras sako kad as tada negirdziu ar nejauciu, bet jos vel atsistato apie 7, bet kaip suprantu laivos eigos varikliukas ji vel atstao kaip turi buti, todel apsuku jau didinti negalima. Bet kai sujungiu sviesas sildyma, tai pakrenta labai apsukos ant kokiu 5 ir o tada dar labiau dreba ir tas laisvos eigos varikliukas jau atgal ant 7 nebeatstato. na lyg meistras buvo rimtas ir ismanantis, sakyciau kantriai man viska issaiskino, bet maza kas, manai mane gal su tom apsukom prigavo? ir viskas del tu apsuku.mpegas rašėCOLONO tai kiek apsukų rodo tachometras, kai variklis dirba laisvąja eiga(riedant ir stovint, sukinėjant vairą ir nesukinėjant)?
Mitsubishi Galant, 1994
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)
- Euraz
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 447
- UžsiregistravoCOLON 2005 11 28, 14:29
- MiestasCOLON Laikinoji sostinė
- CONTACTCOLON
Panasu i tai kad vibracija nera tau iprastas pojutis
Na mano galante lyg is panasiai su apsukom viskas, ir ta vibracija siokia tokia atsiranda sujungus visus sildytuvus lempas ir t.t. kai apsukos pakrenta, bet ne itin ziauriai. Manau tau pareguliavus ant laisvu kad dasidetu koks 100 rpm sumazetu tie nemalonius pojuciai


Na mano galante lyg is panasiai su apsukom viskas, ir ta vibracija siokia tokia atsiranda sujungus visus sildytuvus lempas ir t.t. kai apsukos pakrenta, bet ne itin ziauriai. Manau tau pareguliavus ant laisvu kad dasidetu koks 100 rpm sumazetu tie nemalonius pojuciai

Galantas kaip vyshnia, kartais net ryshkus (kai nuplautas).
VW Golf nr. 5
VW Golf nr. 5
Be to, pas sia galanterija laisvos apsukos yra 800RPM+/-100, todel pradziai tegul meistrai normaliai sureguliuoja, kad laisvos apsukos butu 800RPM, ir tad ziurek, kaip bus reikalai su ta vibracija 

Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
As irgi pagalvojau kad jis nesureguliuoja normaliai, nors meistras sako kad apsukos gerai, jei nesumeluosiu as pas ji vaziavau gal kokius 5 kartus(cia tas servisas kur Pasilaiciuose, vadovauja Binkis, jis specializuojasi sake japoniukuose ir tipo jis jau geras specialistas) nebezinau net kuom tiketi.Micius rašėCOLONBe to, pas sia galanterija laisvos apsukos yra 800RPM+/-100, todel pradziai tegul meistrai normaliai sureguliuoja, kad laisvos apsukos butu 800RPM, ir tad ziurek, kaip bus reikalai su ta vibracija
Mitsubishi Galant, 1994
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)
- Drumbash
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 1792
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON šiuo metu neturiu jokio automobilio
- MiestasCOLON Šiauliai
vakumas, gali but laisvos eigos droselines sklendes gedimas. Tipo sklende kai pridaro ora, tai ji netiksliai atsistoja i tam tikra padeti ir pradeda vibruoja, tai reikias paduoda oro daugiau mazhiau, todel ir yra vibracija. Reiktu ta IDLE control valve nusiimti ir pravalyti taip pat patikrinti varikliuka. Beje, kaip su galanterijos kompu? kondikai nepabege? nenusproges pats ECU ?
Kitas reikalas gal ant bezdalo vazineji ?

Kitas reikalas gal ant bezdalo vazineji ?



citramonas kupinis.
http://www.zaliauskai.lt
http://www.zaliauskai.lt
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
na jo Binkį daug kas mini, nors yra ir kitų gerų meistrų, jei reikai galima parekomenduotJurate* rašėCOLONAs irgi pagalvojau kad jis nesureguliuoja normaliai, nors meistras sako kad apsukos gerai, jei nesumeluosiu as pas ji vaziavau gal kokius 5 kartus(cia tas servisas kur Pasilaiciuose, vadovauja Binkis, jis specializuojasi sake japoniukuose ir tipo jis jau geras specialistas) nebezinau net kuom tiketi.Micius rašėCOLONBe to, pas sia galanterija laisvos apsukos yra 800RPM+/-100, todel pradziai tegul meistrai normaliai sureguliuoja, kad laisvos apsukos butu 800RPM, ir tad ziurek, kaip bus reikalai su ta vibracija

o tu gal nori atlėkt į meet'ą gal kokie kompensatorių ar karbiuratorių meistrai gyvai pamatę problemą diagnozuos
- mpegas
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 3017
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
- AutomobilisCOLON Sianas opelys
- SkypeCOLON spokask
- MiestasCOLON Mažeikiai
- CONTACTCOLON
Tai galantui apsukos turi būt ne žemesnės kaip 800aps/min. Mano galantui irgi tokia vibracija yra prie žemesnių apsukų. Ir visiems auto taip. Tai tam meistrui reikia leist pačiam pasėdėt automobilyje, tegul avinėlis pasipurto
. Dujos čia tai irgi ne prie ko. Nors, jei yra dujos (ne 4 kartos), tai kai apsukos nukrinta mažiau 1000aps/min, užsidega check engine lemputė. Tai normalu, nes klaida yra kad purkštukai neveikia.

O kas tas bezdalas, pilu normalu benzina Statoil koloneleje, o kas ten zino ar ten is naftos ar is kokio sh.. padarytas, nors siaip maciau kad geltonas:)))) cia shutka.Drumbash rašėCOLONvakumas, gali but laisvos eigos droselines sklendes gedimas. Tipo sklende kai pridaro ora, tai ji netiksliai atsistoja i tam tikra padeti ir pradeda vibruoja, tai reikias paduoda oro daugiau mazhiau, todel ir yra vibracija. Reiktu ta IDLE control valve nusiimti ir pravalyti taip pat patikrinti varikliuka. Beje, kaip su galanterijos kompu? kondikai nepabege? nenusproges pats ECU ?
Kitas reikalas gal ant bezdalo vazineji ?![]()
![]()
greiciausia del apsuku vinbruoja kad mazai, vistik pakrenta iki700- 600., bet ar besukiojant tas apsukas man vel nesugadins laisvos eigos varikliuka, siaip jis nepigus(na ir gauti ji neimanoma) ir tik pries pora men pakeistas, nes Binkis sako, kad jo paskirtis tas apsukas atvaryti atgal, as jo prasiau padidinti, o jis sako kad taip negalima. Jauciu reikia kito meistro.
p.s. ten isvardinai labai daug visokiu detaliu, jei jos priklauso elektronikai tai tipo viskas idealu, o jei kazkam kitam tai tada nezinau.
Mitsubishi Galant, 1994
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)