Labas,
Gal kas iš bendruomenės ekperimentavot su 2.0 DI-D motorais keliant jų galią? Pasidalinkit patirtim kaip sekėsi, su kokiu motoru (BWC/BKD) draugavot? Pliusai, minusai ir galbūt bandėt žaist su turbinom?
Jeigu jau yra pakurta panaši tema, pasidalinkit nuorodą ir deletinkit šitą.
2.0 DI-D Modifikacijos
- kidman
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 94
- UžsiregistravoCOLON 2009 10 06, 10:23
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer
- MiestasCOLON Vilnius
2.0 DI-D Modifikacijos
Paskutinį kartą redagavo 1 kidman. Iš viso redaguota 2014 kartus.
- DruZhBA
- Prezidentas
- PranešimaiCOLON 2238
- UžsiregistravoCOLON 2008 10 02, 18:40
- AutomobilisCOLON BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW
- MiestasCOLON Vilnius
Re: 2.0 DI-D Modifikacijos
Sveikas, pasiskaityk HDi garažą, jis turi Lancer DI-D : forumas/viewtopic.php?f=35&t=22579kidman rašėCOLONLabas,
Gal kas iš bendruomenės ekperimentavot su 2.0 DI-D motorais keliant jų galią? Pasidalinkit patirtim kaip sekėsi, su kokiu motoru (BWC/BKD) draugavot? Pliusai, minusai ir galbūt bandėt žaist ir su turbinom?
Jeigu jau yra pakurta panaši tema, pasidalinkit nuorodą ir deletinkit šitą.
Eclipse GS 1g 94m Parduotas
Šeimyninis Mitsubishi Grandis 2400cc, 121 kw, 04metų vyšnia.
BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW, juodas bumeris
Šeimyninis Mitsubishi Grandis 2400cc, 121 kw, 04metų vyšnia.
BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW, juodas bumeris
- HDi
- Klubo narys
- PranešimaiCOLON 285
- UžsiregistravoCOLON 2011 01 24, 19:16
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D instyle
- SkypeCOLON eddmunddas
- MiestasCOLON Trakai-Vilnius
Re: 2.0 DI-D Modifikacijos
kidman rašėCOLONLabas,
Gal kas iš bendruomenės ekperimentavot su 2.0 DI-D motorais keliant jų galią? Pasidalinkit patirtim kaip sekėsi, su kokiu motoru (BWC/BKD) draugavot? Pliusai, minusai ir galbūt bandėt žaist su turbinom?
Jeigu jau yra pakurta panaši tema, pasidalinkit nuorodą ir deletinkit šitą.
Aš savo vežiau remmapint. BWC ir BKD iš esmės tas pats variklis, tik BWC čia mitsubišio žymėjimas, o BKD volkswageno. Bet jis nėra identiškas volkswageniniui, kurie stovi golfuose ir dar kai kuriuose to koncerno modeliuose. Mitsubishinis variantas turi "pataisytus" purkštukus, kurie nekelia problemų, taip pat ištaisyta tepalo pompos bėda, kuri dažnai nueidavo ant BKD variklių, ir jis užsilenkdavo, dėl mažo tepimo.
Pradžiai užteks remmapo, rezultatas ~170AG/380Nm, jei norėsi daugiau kelti, teks galvoti, ką daryti su sankaba, nes čia dėžė ir sankaba jau mitsubishio stovi, nuo VAG'o netinka, tad aftermarketo jokio nėra, bent aš neradau, nėra populiarus variantas tarp bombintojų, šitie mitsai. Reikia custom varianto.
Mano sankaba jau praslysta 6 bėgiu, kai automobilis yra stipriai pakrautas, bet kasdieniniam važiavimui tai nepasireiškia.
Šiaip šitie varikliai anot interneto, vien pakeitus turbiną į našesnę, išgauna ~200-240AG, bet kaip minėjau, reikia galvot su sankaba nestandartinį sprendimą. Su turbinom yra šiokia tokia bėda, kad išmetimo kolektorius su turbina yra vientisas, tai arba ant tos pačios daryti hibridą, ar pjaustyti, virinti ir daryti nestandartinį sprendimą...

20 Ford Mustang Convertible 2.3T, Daily
06 Mercedes-Benz ML320 CDI, Draudimo nurašyta, parduota
04 Audi A3 2.0TDI, Parduota
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Parduota
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Parduota
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota
06 Mercedes-Benz ML320 CDI, Draudimo nurašyta, parduota
04 Audi A3 2.0TDI, Parduota
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Parduota
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Parduota
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota