Puslapis 11

2.0 DI-D Modifikacijos

ParašytasCOLON 2014 05 05, 12:14
kidman
Labas,

Gal kas iš bendruomenės ekperimentavot su 2.0 DI-D motorais keliant jų galią? Pasidalinkit patirtim kaip sekėsi, su kokiu motoru (BWC/BKD) draugavot? Pliusai, minusai ir galbūt bandėt žaist su turbinom?
Jeigu jau yra pakurta panaši tema, pasidalinkit nuorodą ir deletinkit šitą.

Re: 2.0 DI-D Modifikacijos

ParašytasCOLON 2014 05 05, 12:46
DruZhBA
kidman rašėCOLONLabas,

Gal kas iš bendruomenės ekperimentavot su 2.0 DI-D motorais keliant jų galią? Pasidalinkit patirtim kaip sekėsi, su kokiu motoru (BWC/BKD) draugavot? Pliusai, minusai ir galbūt bandėt žaist ir su turbinom?
Jeigu jau yra pakurta panaši tema, pasidalinkit nuorodą ir deletinkit šitą.
Sveikas, pasiskaityk HDi garažą, jis turi Lancer DI-D : forumas/viewtopic.php?f=35&t=22579

Re: 2.0 DI-D Modifikacijos

ParašytasCOLON 2014 05 14, 14:49
HDi
kidman rašėCOLONLabas,

Gal kas iš bendruomenės ekperimentavot su 2.0 DI-D motorais keliant jų galią? Pasidalinkit patirtim kaip sekėsi, su kokiu motoru (BWC/BKD) draugavot? Pliusai, minusai ir galbūt bandėt žaist su turbinom?
Jeigu jau yra pakurta panaši tema, pasidalinkit nuorodą ir deletinkit šitą.

Aš savo vežiau remmapint. BWC ir BKD iš esmės tas pats variklis, tik BWC čia mitsubišio žymėjimas, o BKD volkswageno. Bet jis nėra identiškas volkswageniniui, kurie stovi golfuose ir dar kai kuriuose to koncerno modeliuose. Mitsubishinis variantas turi "pataisytus" purkštukus, kurie nekelia problemų, taip pat ištaisyta tepalo pompos bėda, kuri dažnai nueidavo ant BKD variklių, ir jis užsilenkdavo, dėl mažo tepimo.
Pradžiai užteks remmapo, rezultatas ~170AG/380Nm, jei norėsi daugiau kelti, teks galvoti, ką daryti su sankaba, nes čia dėžė ir sankaba jau mitsubishio stovi, nuo VAG'o netinka, tad aftermarketo jokio nėra, bent aš neradau, nėra populiarus variantas tarp bombintojų, šitie mitsai. Reikia custom varianto.

Mano sankaba jau praslysta 6 bėgiu, kai automobilis yra stipriai pakrautas, bet kasdieniniam važiavimui tai nepasireiškia.

Šiaip šitie varikliai anot interneto, vien pakeitus turbiną į našesnę, išgauna ~200-240AG, bet kaip minėjau, reikia galvot su sankaba nestandartinį sprendimą. Su turbinom yra šiokia tokia bėda, kad išmetimo kolektorius su turbina yra vientisas, tai arba ant tos pačios daryti hibridą, ar pjaustyti, virinti ir daryti nestandartinį sprendimą...
Paveikslėlis