Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Variklis, jo aušinimas, turbinos ir visi kiti dalykai susiję su variklių remontu ar modifikacijomis
Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2014 02 25, 23:11

Sveiki,

damušiau savo 1G. To jau kuris laikas laukiau, tad nieko labai netikėto - jokio sukrėtimo. Jau seniai buvo nuspręsta sulaukus šios dienos nebesiimti remonto. Bet niekaip nesuprantam kas jai nutiko. Smalsumas žudo - nors imk ir įdomumo dėlei skirk krūvą laiko arba $$$ ir išsiaiškink kas atsitiko. Gal kažkas bus arba gudrus arba patyręs kažką panašaus ir padės patenkinti mano smalsumą. O buvo taip:

Be nuotykių grįžau po darbų namo, darydamas vartus girdėjau duslų negarsų kalenimą po kapotu. Kadangi yra buvę įvairių, o tame tarpe ir panašių į relės kliksėjimą garsų iš neelektrinių sistemų, kurie vėliau sėkmingai pranyko - pagalvojau, kad čia gali būti variklėlio paskutiniai atodūsiai, bet bus matyti kitą dieną.
Savaitgalį niekur nevažiavau, pirmadienį uždarydamas vartus pagalvojau "garsas nedingo - na variklis įšils bus matyt"
Važiavosi kažkaip prastai, jutosi nestiprus variklio kalenimas. Pastebėjau, kad gesta ant laisvų apsūkų. Labai trumpam ir labai silpnai pajutau "špricų kvapą". Maža iš kur tas svylančios gumos kvapas... Per silpnas ir per trumpai buvo, kad sukti galvą. Nors apie gesintuvą spėjau pagalvoti... Užgesau, važiuodamas užsikūriau, užgesau dar - užsikūriau. Dar kartą užsikūriau su starteriu. Nuvažiavus apie 200m pasigirdo džeržgiantis garsas. Užgesau, starteris suko, bet gal kiek sunkiau, variklis nebebandė kurtis. Nusistūmiau į aikštelę.

Vakare atvažiavom - pabandžiau kurti - pajungus starterį - dingo elektra. Po 20s atsirado, bet starteris vėl "išjungė". Ir taip kokius 4 kartus. Paklebinau klemas - elektra nustojo dinginėt. Šioje vietoje įdomu tai, kad anksčiau su klemomis problemų niekada nebuvo. Starteris suka lengvai, po pertraukėlių pradedant sukti 1x kažkur ne vietoje kažkas pokšteli (lygtai sprogsta truputis mišinio - panašus jausmas lygtai kurtųsi (jei būtum maksimalus optimistas taip gali pagalvot).

Ant šniūro. Ant 2 bėgio bandau kurti. Atleidus sankabą variklis sako TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Ne visai kaip nepataikytas bėgis, garsas stipresnis, labiau kliksintis, kaip tarškantis rinkinys, kurio kiekvienas garsas atskiras ir tiksliai vienodas. Vairuotojas, kuris tempė juto, kad sunkiau tempti + neblogai girdėjo tą triukšmą. Apie "griebimą" ir bandymą kurtis kalbos nebuvo.

Garaže. Įjungus ir išjungus degimą laisvų apsūkų reguliavimo varikliukas persistumia gergždinčiu garsiu balsu (apie 1s). Starteris suka lengvai, pradedant 1 keistas silpnas sprogimukas įvyksta kaip ir anksčiau, o daugiau - nieko. Benzinu duslintuve kvepia.

Po kompo nuresetinimo. Šiek tiek benzinu kvepia ir priekyje - daugiau viskas tas pats.
Paskirstymo diržas (kaip ir kiti dirželiai) - nenutrūkęs. Pirštu spaudžiasi, bet nesimaskatuoja. Kai būsiu prie mašinos - įdomumo dėlei nusiimsiu dangtelį - pažiūrėsiu kiek jis laisvas

Papildoma info:
Kuro kiekis - 18km po pirmo lemputės užsidegimo. Veiksmo metu lemputė nedega.
Laisvos apsūkos anksčiau reguliavosi be problemų. Nepastebėjau jokių laisvos eigos varikliuko garsų.
Tepalo kiekis - OK. Tepalai keisti seniai: prieš 19000km, tačiau toje ridoje supilta kaip papildymo apie 7L naujo tepalo
Nei check engine nei jokių kitų lempukų panelėje neatsirado.
Kompo kondikai perlituoti prieš metus kitus.

Kaip begalvotume - niekaip nesusiriša simptomai. Sakyčiau diržas per kokį dantį peršoko - vožtuvus užlankstė. Bet prie ko tos klemos, prie ko tas laisvų varikliukas. Mašinai sankaba jau kelis metus šlubavo, bet niekas daugiau - nėra ta, kuri byrėtų per visus galus, kad kasdien po 3 bėdas išlįstų. Na sako saulės aktyvumas buvo didelis... tai gal ir galėjo 3 bėdos iš karto.... Nu bet nerealu...

Kam yra vožtuvus užlankstę - kokie simptomai, kokie garsai? Ir atleiskit už ilgą postą....
O gal kompas?
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Vartotojo avataras
DruZhBA
Prezidentas
PranešimaiCOLON 2238
UžsiregistravoCOLON 2008 10 02, 18:40
AutomobilisCOLON BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW
MiestasCOLON Vilnius

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas DruZhBA » 2014 02 26, 08:25

Sveikas, na į vožtuvų nulankstymus tikrai nepanašu... Nes simptomas yra toks kad labai lengvai starteris suka, nes dingsta kompresija.
Jeigu tempiant pavaras junginėjai su sankaba irgi nepasakyčiau, kad kažkas blogai. Liko indėklai užsivėlę. Nes dėl elektros gedimų barškėjimų nebūtų. Tai ne tiek jau daug pinigų kainuotų sužinoti. Tik atsuksi karterį ir pamatysi.
Eclipse GS 1g 94m Parduotas
Šeimyninis Mitsubishi Grandis 2400cc, 121 kw, 04metų vyšnia.
BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW, juodas bumeris

Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2014 02 26, 12:01

Ne, sankaba tai tikrai nekalta. O man truputį žaliam paaiškink kuo susiję indėklai su kompresija? Kompresijos gali nebūti mano galva dėl to, kad neužsidaro vožtuvai arba yra tarpinių "prapūtimo" problemų. Beje, ką turi omeny "užsivėlę indėklai" - ar tas pats kaip "prasukti indėklai" (užkaito dėl trinties, išsiplėtė, ir juos prasuko)? Dėl ko taip gali atsitikti neskaitant prasto tepimo (kuris tikiu buvo pakankamas, o gal pvz užsikišus tepalo filtrui gali kažkokiu būdu nelikti tepimo variklio apačioje)?

Dėl elektros problemų galbūt gali kompas nepataikyti kibirkšties? Reikėjo pabandyti tempiant "kurti" išjungus degimą...
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2014 02 26, 12:05

Čia mechaninės problemos pas tave, ne elekroninės :) Jei variklyje kažkas tarškia, teliskuojasi, tai kaip ir aišku, kad reikia į vidų lysti
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
DruZhBA
Prezidentas
PranešimaiCOLON 2238
UžsiregistravoCOLON 2008 10 02, 18:40
AutomobilisCOLON BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW
MiestasCOLON Vilnius

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas DruZhBA » 2014 02 26, 12:56

ZaZaZ rašėCOLONNe, sankaba tai tikrai nekalta. O man truputį žaliam paaiškink kuo susiję indėklai su kompresija? Kompresijos gali nebūti mano galva dėl to, kad neužsidaro vožtuvai arba yra tarpinių "prapūtimo" problemų. Beje, ką turi omeny "užsivėlę indėklai" - ar tas pats kaip "prasukti indėklai" (užkaito dėl trinties, išsiplėtė, ir juos prasuko)? Dėl ko taip gali atsitikti neskaitant prasto tepimo (kuris tikiu buvo pakankamas, o gal pvz užsikišus tepalo filtrui gali kažkokiu būdu nelikti tepimo variklio apačioje)?

Dėl elektros problemų galbūt gali kompas nepataikyti kibirkšties? Reikėjo pabandyti tempiant "kurti" išjungus degimą...
užsivėlę sakau, nes pas tave jie greičiausiai seniai prasisukę(bent jau vienas), kiek iš pasakojimų supratau... eclipsė toks jau aparatas, važiuoja kol visiškai sudyla indėklai ir tepalo slėgį rodo normalų...
Eclipse GS 1g 94m Parduotas
Šeimyninis Mitsubishi Grandis 2400cc, 121 kw, 04metų vyšnia.
BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW, juodas bumeris

Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2014 02 26, 12:58

Bet man nesuvokiamas sutapimas su laisvų apsūkų varikliuko problemomis. Plius keista, kad starteriui sukant jokių garsų variklis neskleidžia. Matyt skleidžia tik prie didesnių apsūkų, kas skamba visiškai nelogiškai :)
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Vartotojo avataras
DruZhBA
Prezidentas
PranešimaiCOLON 2238
UžsiregistravoCOLON 2008 10 02, 18:40
AutomobilisCOLON BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW
MiestasCOLON Vilnius

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas DruZhBA » 2014 02 26, 13:13

aš jau ir nebe suvokiu apie ką tu galvoji dabar :D
Eclipse GS 1g 94m Parduotas
Šeimyninis Mitsubishi Grandis 2400cc, 121 kw, 04metų vyšnia.
BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW, juodas bumeris

Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2014 02 26, 13:24

:oops: :oops: :oops:

Na kol kas tikiu jumis, kad indėklai gali būti kalti.
Suriščiau viską taip:
Prie didesnių apsūkų - pradeda makaluotis klekatuotis, todėl garsas būna.
Nuo to klekatavimo vibracijos galėjo nusibaigti laisvų apsūkų varikliukas.

Reiks pasikartoti savo žinias apie alkūninį veleną, nes kol kas nesurišu kodėl variklis nebando kurtis, jei laisvai prasisuka indėklai. Velenas tai sukasi, paskirstymo vėlenėliai - irgi. Nebent dėl alkūninio velėno makalavimosi peršoko diržas.
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Vartotojo avataras
DruZhBA
Prezidentas
PranešimaiCOLON 2238
UžsiregistravoCOLON 2008 10 02, 18:40
AutomobilisCOLON BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW
MiestasCOLON Vilnius

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas DruZhBA » 2014 02 26, 14:26

tai kad tavo tekste buvo vietų kur starteris sunkiai suko, po to kur lengvai. žodžiu. Jei ten viskas taip barška ir nesikuria tai tikrai variklis subyrėjo, nes elektra nebarška kad tempiantis tave girdėtų. lengvai sukt pradėjo tai gal jau kakliukas švaistiklio atsisuko ar kas nors lūžo... Tad skaityk neskaitęs tau garsų aprašymų niekur nebus.
Eclipse GS 1g 94m Parduotas
Šeimyninis Mitsubishi Grandis 2400cc, 121 kw, 04metų vyšnia.
BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW, juodas bumeris

Vartotojo avataras
Sashiukas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 711
UžsiregistravoCOLON 2013 02 03, 01:00
AutomobilisCOLON BMW E36 318i(s)
SkypeCOLON i-x-sania-x
MiestasCOLON Kaunas

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas Sashiukas » 2014 02 26, 15:45

Esi visiškai tikras dėl diržų? Pas mane, kai trūko diržas, ir kai to dar nežinojau, bandant kurt irgi nesikūrė, pasukus ilgiau starterį pokšteldavo kažkas priekyje, tempiant mašiną ir įjungus pavarą taipogi buvo nemalonus traškėjimas.
Beje, prieš pirmą ir paskutinį užgesimą, vos labiau sukėlus apsukas, jautėsi gan stipri vibracija per visą kėbulą, ėjo toks jausmas, kad iš pavarų dėžės, nes baisiai drebėjo pavarų svirtis.
Praeitis: Mazda 323F '91 1.6 SOHC
Ford Mondeo Mk2 '97 V6 2.5+LPG
Mitsubishi Galant VIII '98 2.0+LPG
Mitsubishi Galant VIII '98 V6
Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCI
Mitsubishi Lancer V '93 TD
BMW 530D E39 Touring
Dabartis:
BMW E36 318i(s)

Aleksas :)

pauliusj
Dalyvis
PranešimaiCOLON 357
UžsiregistravoCOLON 2008 10 19, 11:58
AutomobilisCOLON Colt 1.6 GLXi 94 neber

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas pauliusj » 2014 03 02, 12:12

Cia akivaizdziai pypiec varikliui, nelabai yra ka pridurti..tiek micai, tiek hondos daznai taip elgiasi pries mirti, iki tos mirties nuo simptomu atsiradimo vaziuoja dar gan ilgai, bet jau kai mirsta tai staigiai ir visiskai..dar gali patikrint ar yra kibirkstis ant zvakes jei yra tai pabiro apacia, jei ne tai greiciausiai dirzas truko...nusiimk dangteli ir pazek ar sukasi veleneliai sukant starteri..o apsuku bludijimas ir gesimas nebutinai del laisvu siukiu motoriuko gali pasireikst, gali ir del kalancios apacios tokie simptomai buti.:)
Visos automobiliu remonto paslaugos.
Diagnostika, prieziura, remontas
864689562 Kaunas

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2014 03 02, 12:38

pauliusj rašėCOLONCia akivaizdziai pypiec varikliui, nelabai yra ka pridurti..tiek micai, tiek hondos daznai taip elgiasi pries mirti, iki tos mirties nuo simptomu atsiradimo vaziuoja dar gan ilgai, bet jau kai mirsta tai staigiai ir visiskai..dar gali patikrint ar yra kibirkstis ant zvakes jei yra tai pabiro apacia, jei ne tai greiciausiai dirzas truko...nusiimk dangteli ir pazek ar sukasi veleneliai sukant starteri..o apsuku bludijimas ir gesimas nebutinai del laisvu siukiu motoriuko gali pasireikst, gali ir del kalancios apacios tokie simptomai buti.:)
Dar ką noriu pridurti, tai kad pas eclipses apskritai knock sensorius mėgsta pablūdyti. Jis analoginis yra (kai pvz pas 2G eclipses jau skaitmeninis). Tai kad ir dėl kalančių kompensatorių atsiranda phantom knock, dėl ko iš oro pradeda degimą vėlint/kuro pilt. Slidus reikalas pas 1G dsm su degimu :D
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2014 03 02, 18:19

Fever rašėCOLONo apsuku bludijimas ir gesimas nebutinai del laisvu siukiu motoriuko gali pasireikst, gali ir del kalancios apacios tokie simptomai buti.
Kad laisvų varikliukas džergžti pradėjo... Bet vien dėl jo bėdų negali gi variklis nesikurti (bandžiau kurdamas ir gazą pamaigyti)
Fever rašėCOLONtai kad pas eclipses apskritai knock sensorius mėgsta pablūdyti. Jis analoginis yra
O ne turbo versijoj jis yra? Ir ar kuriant variklį jo parodymai naudojami? Šiaip abejoju ar jis kaltas, nes jei aptiktų detonaciją - vėlintų degimą (mišinys vistiek sprogtų) arba kaip sakai - riebintų mišinį. Nesudegęs mišinys smirdėtų ar net varvėtų per duslintuvą. Mano atveju kuro kvapas pasijuto tik po ECU reseto ir tai labai nežymiai.
pauliusj rašėCOLONdar gali patikrint ar yra kibirkstis ant zvakes
Jei bėda būtų kuro nepadavimas ar kibirkšties nebuvimas - manau bandant kurti tempiant nebūtų viskas agresyviai tarškėję

Kol kas realiausia Druzhba mintis. Išdilo indėklai. Toliau interpretuoju kaip diržo peršokimą (dėl besimaskatuojančio alkūninio). Dar toliau - nuo vibracijų nusibaigusį laivų apsūkų varikliuką (kuriam turbūt tiek ir tetrūko).

P.S. tepalo rydavo labai daug (jau nebe 0,5L/1000km... esu pylęs ir du litrus kas porą tūkstančių) - interpretacija - dėl alkūninio veleno laisvumo makalavosi stūmokliai ir dėl to per žiedus į cilindrus patekdavo daugiau tepalo
Paskutinius porą mėn. kieme matydavau pavarvėjusio tepalo - atrodė lyg pro filtro tarpinę, bet rimtai nepažiūrėjau. Gal gali būti, kad pro alkūninio salniką pradėjo varvėti, nes ten netoli.

Dabar visi galvos - koks blogas šeimininkas: netvarkė auto + čia teoriškai analizuoja vietoj to, kad išsiardytų ir išsiaiškintų. Kaip ir rašiau pirmame poste - jau auto turėjo per daug per brangių bėdų ir buvau priėmęs sprendimą $$$ nebekišti - važiuoti dėl mokslinio intereso iki tol kol sustos (taip kaip ir nutiko. Visuomet pagalvodavau - kaži kur yra ta riba, kuomet variklis užsilenkia. Pvz kiek galima tepalų nekeisti, kiek visokie pravarvėjimai gali būti žalingi ir t.t.) Dabar turiu nuomonę, kad ta riba yra visuomet visai netoli. Ypač senam varikliui: bet kokie nesklandumai gali rodyti kaniukų artėjimą :)

Taigi, ačiū, kolegoms už nuomones ir mintis - padėjot susidaryti tikėtiną hipotezę. Jei kada nuvažiavęs prie auto dar kažką giliau išsiaiškinsiu - parašysiu čia ir dėl galimo jūsų smalsumo patenkinimo. :)
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2014 03 02, 20:11

Yra visose jis, bet Tavo atvėju, čia ne prie ko jis. Čia įdomiau kažkas :D
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Re: Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2014 03 03, 07:47

Fever rašėCOLONYra visose jis,
Keista. Nes 1992 eclipsės varikliui po kapitalinio remonto barškant pirštams (kas rodo apie detonacijų buvimą), sugebėdavau su optiniu paskirstymo velenėlių padėties davikliu (jį pasukdamas) pareguliuoti degimą (jausdavosi pokyčiai).
Jei ECU degimo kampą valdytų pagal detonacijų feedback'ą - reguliuok nereguliavęs - niekas nesikeistų ir detonacijos nevyktų. Na arba tiesiog numiręs detonacijų jutiklis tai mašinai buvo.
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

BUTTON_POST_REPLY