Mitsubishi Carisma GDI 98' gedimai
ParašytasCOLON 2014 01 17, 20:56
1. Kuriant masina labai ilgai kuriasi, tiesiog suka ten belekiek kartu ir paskui kazkaip uzsiveda. Yra toks variantas kad va kiek paskuki rakteli palaikes kokias 2sec paskui atleidi kazkas girdisi is masinos. Po kiek laiko vel vedi ir jau iskart uzsiveda be diedesnio kiekio sukimu nei kad suktum iskart isedes.
2. Apsukos kaip kada nukrenta iki 100 ir galim sakyt kad gesta variklis, taciau uzsidega akumo lempute ir ten kazkaip vel ysisuka.
3. Jei is atbulines staigiai vaziuoji atgal ir stabdai apsukos krenta, pradeda drebet masina ir uzgesta.
4. Staigiai stabdant kad ir prie ziedo taspats.
5. Tik ylipus y masina uzdegi degima isijungia rankinio, srs, tepalu, akumo raudonos lemputes, ir geltona variklio. Po kiek laiko lieka degti akumo ir tepalo geltonos lemputes nors abu yra pakeisti ir nauji. Ir paskui vedi 1 variantas aukciau.
6. Ydomiausia dalis, vaziuojant buna taip kad duodi gaza seneu dar galejau duot dugna mazai kas jautesi, dabar tai vos vos paspaudi atrodo kad greitis didetu ir jau masina taip inertiskai juda, skydelis kur rodo kiek ryja isvis ten iki 40L/100km rodo, ir taip pastoviai tas rijimas, laikai gaza masina trukcioja, benzo rijimas nuosekliai dideja/mazeja.
Kaip as pragyvenau iki tokio lygio. Pirkau masina lyg ir tvarkinga. Pakeitem tepala viska suziurejom ir t.t. Masina buvo su priekinio rato defektu bet koks taip ir neaisku, tiesiog vaziuojant ratas traksteledavo bet ytakos kontrolei neturejo. Paksui vietoj to kad buciau keites tepalus po 10k km, pakeiciau po 20k km. Jei ka ta laikotarpi buvo ziema ir vaziuodavau y studijas. Manau cia buvo pirmas didelis smugis masinai. Paskui buvo toks dalykas kad su masina mazai kur vaziuodavau ir akumas nespedavo krautis nuo trumpu atstumu ir toks vos gyvas budavo tai nuveziau keist stabdziu nes pradejo cypt. Meistram nusedo akumas, o tie kale tokia srove kad visa elektronika saibom isejo ir signalizacija sudege. Signalizacija isemus, kazkodel masina pradejo gereu traukt ir akumas buvo gyvesnis. Paskui istorija kartojasi tik kiek liudniau ir su fejerverkais. Sedu karta y masina uzvedu ir trukciodamas vaziuoju link darbo visa panele dega raudonai, kartu su geltona variklio lemputes, taip gaunas kai spaudziu gaza pradeda trukciot uzsidega geltona variklio lempute, as atleidu gaza krenta greitis issijungia geltona variklio lempute. Ir taip visa kelione. Pakeiciau as tepala ta diena ir vel viskas kaip ir gerai. Bet atejo tokia diena kai trukcioja masina kai viskas atrodo ir gerai...
Taip kad ar ymanoma dar tokia masina sutaisyt kad butu be traukos suoliu ar variklio svaigimu?
2. Apsukos kaip kada nukrenta iki 100 ir galim sakyt kad gesta variklis, taciau uzsidega akumo lempute ir ten kazkaip vel ysisuka.
3. Jei is atbulines staigiai vaziuoji atgal ir stabdai apsukos krenta, pradeda drebet masina ir uzgesta.
4. Staigiai stabdant kad ir prie ziedo taspats.
5. Tik ylipus y masina uzdegi degima isijungia rankinio, srs, tepalu, akumo raudonos lemputes, ir geltona variklio. Po kiek laiko lieka degti akumo ir tepalo geltonos lemputes nors abu yra pakeisti ir nauji. Ir paskui vedi 1 variantas aukciau.
6. Ydomiausia dalis, vaziuojant buna taip kad duodi gaza seneu dar galejau duot dugna mazai kas jautesi, dabar tai vos vos paspaudi atrodo kad greitis didetu ir jau masina taip inertiskai juda, skydelis kur rodo kiek ryja isvis ten iki 40L/100km rodo, ir taip pastoviai tas rijimas, laikai gaza masina trukcioja, benzo rijimas nuosekliai dideja/mazeja.
Kaip as pragyvenau iki tokio lygio. Pirkau masina lyg ir tvarkinga. Pakeitem tepala viska suziurejom ir t.t. Masina buvo su priekinio rato defektu bet koks taip ir neaisku, tiesiog vaziuojant ratas traksteledavo bet ytakos kontrolei neturejo. Paksui vietoj to kad buciau keites tepalus po 10k km, pakeiciau po 20k km. Jei ka ta laikotarpi buvo ziema ir vaziuodavau y studijas. Manau cia buvo pirmas didelis smugis masinai. Paskui buvo toks dalykas kad su masina mazai kur vaziuodavau ir akumas nespedavo krautis nuo trumpu atstumu ir toks vos gyvas budavo tai nuveziau keist stabdziu nes pradejo cypt. Meistram nusedo akumas, o tie kale tokia srove kad visa elektronika saibom isejo ir signalizacija sudege. Signalizacija isemus, kazkodel masina pradejo gereu traukt ir akumas buvo gyvesnis. Paskui istorija kartojasi tik kiek liudniau ir su fejerverkais. Sedu karta y masina uzvedu ir trukciodamas vaziuoju link darbo visa panele dega raudonai, kartu su geltona variklio lemputes, taip gaunas kai spaudziu gaza pradeda trukciot uzsidega geltona variklio lempute, as atleidu gaza krenta greitis issijungia geltona variklio lempute. Ir taip visa kelione. Pakeiciau as tepala ta diena ir vel viskas kaip ir gerai. Bet atejo tokia diena kai trukcioja masina kai viskas atrodo ir gerai...
Taip kad ar ymanoma dar tokia masina sutaisyt kad butu be traukos suoliu ar variklio svaigimu?