letai krenta apsukos

Variklis, jo aušinimas, turbinos ir visi kiti dalykai susiję su variklių remontu ar modifikacijomis
Vartotojo avataras
britas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 76
UžsiregistravoCOLON 2009 05 26, 17:17
AutomobilisCOLON 1994 mitsubishi galant GLStd
SkypeCOLON bbrittass
MiestasCOLON Panevėžys

letai krenta apsukos

Neperskaitytas pranešimas britas » 2013 10 05, 15:39

turiu 94 galanta dyzelini. pastebejau jog apsilus varikliui letai krenta apsukos :) sakykim pakelus iki 2k apsuku ir atleidus pedala apsukos laikosi apie sekunde ir pamazu krenta. saltam varikliui atleidus pedala krenta iskarto ir padoriu greiciu. kame gali buti problema?

Vartotojo avataras
BulletBolt
Dalyvis
PranešimaiCOLON 140
UžsiregistravoCOLON 2012 08 30, 22:42
AutomobilisCOLON Lancer V 1.3
SkypeCOLON zerostroke
MiestasCOLON Naujoji Akmenė - Šiauliai

Re: letai krenta apsukos

Neperskaitytas pranešimas BulletBolt » 2013 10 07, 19:16

žiūrėk gal kur orą traukia..
Lancer 1.3 gone.
Hunting new one.

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: letai krenta apsukos

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2013 10 07, 19:46

Prie ko čia oras? paprastas dyzelis čia. Gazo trosas gali būti neteisingai įtemptas, perdaug. Arba mažiau tikėtinas variantas, tai siurblys prireguliuotas, kuro per daug atsukta, bet tada ir dūmint turi...
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
mpegas
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 3017
UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
AutomobilisCOLON Sianas opelys
SkypeCOLON spokask
MiestasCOLON Mažeikiai
CONTACTCOLON

Re: letai krenta apsukos

Neperskaitytas pranešimas mpegas » 2013 10 08, 08:42

Kiek pamenu, tuose grynai mechaniniuose yra specialiai toks amortizatoriukas ar dempferiukas, į kurį valdymo svirtelė atsimuša grįžtant, kad per greitai nekristų apsukos. Kai variklis šaltas, ta dempferio veikimo zona sumažėja, nes kitas mechanizmas(veikia nuo aušinimo skysčio temperatūros) pasuka valdymo svirtelę į didesnių apsukų pusę, todėl to efekto nesijaučia. Šiaip, kai lėčiau krenta apsukos, tai važiuojant, lengviau persijungia pavaros.

BUTTON_POST_REPLY