Puslapis 11

3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 23, 22:38
vusa
Sveiki,

Neseniai įsigijau GT 3000 96 m. . Yra vienas esminis defektas - netraukia. Jokie davikliai nerodo variklio gedimo. :D , Variklis 3.0 DOHC 24v V6 160 kw. Čia ne turbininis varijantas, tačiau nemanau kad yra normalu kad iki 100 KM/h per 13 sec. Vėliau trauka atsiranda ir guldo prie sedynes iki 200. keičiau žvakes, oro filtrą, kuro filtrą. servisuose nesugebėjo nustatyti kas yra. Jungėm prie kompų, meta visą laiką vieną klaidą - dėl vakuminio solenoido. Gal kas turėjot šia problemą ? nes man būtų idomu išsiaiškinti ar ši detalė >> http://postimg.org/image/lmbebxrp7/ gali įtakoti automobilio trauką, ar bus vėl be reikalo išleisti pinigai ir niekas nepasikeis.

Re: 3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 23, 23:04
Fever
O, laaabas :D Daug kantrybės ir ištvermės su ja. Turėtum išlipti iš 10s, 13s daugoka :wink: Iš kart galiu pasakyti, kad bėda ne ten. Išmesi pinigus ir vis tiek netrauks. Šitos mašinos iki 98 metų turi tą pačią problemą, kaip visi DSM'ai iki 98 metų, tai kompai arba KREIVOS rankos. :)
http://www.3si.org/wiki/index.php?title=Main_Page
Anglų kalbos žinios būtinos. Pirma pasitikrink ar variklio kompas tvarkoj, kondensatoriai sveiki (sudėti NAUJI), plata nesuryta, tranzai, mikroschemos nenušaudytos. Jei ten ok, tada self diagnosis:
http://stealth316.com/2-diagcodes91-93.htm
"For 1994 and 1995 models, the diagnostic port was re-located to under dash knee protector near the driver's right leg. According to the service manual, the codes can be read by grounding terminal 1, turning the ignition on (do not start the engine), and observing the pattern of flashes of the check engine (CE) light on the dash." - Pas tave 96 metų, bet rodys skydelyje klaidas tikrai, jei bus kokios :)
Čia pagal raidę susirandi detalę, kuri įtartina ir tikrini pagal manual:
http://www.3si.org/wiki/index.php?title=Category:M
PVZ temp sensorius:
http://www.3si.org/wiki/index.php?title ... ure_Sensor

Nežinau kaip daugiau padėti, variklis turi krūva daviklių pagal kuriuos skaičiuojai kiek jam reikia kuro, degimo kampą stato ir t.t. Dar gali pasitikrinti kuro slėgį ar atitinka normas, gal pompa negyva... Sėkmės!

Re: 3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 23, 23:16
vusa
Opa, dėkui, turėsiu užsiėmimą savaitgaliui ;D Tai vat aš irgi nelabai linkęs tikėt, kad tas solenoid kažką keist gali :) O ir mašina dar nėra visiškai išnagrinėta, kas ten joje yra, ko nėra. Galiu tik pasakyt, kad daug visko prikišta, tai servise žiūri į tą variklį kaip ameriką atradę. Rytoj dar varysiu pas elektronikus kurie susidūrę su šituo modeliu, gal kažką atras :)

Re: 3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 24, 11:15
Fever
Realiai, tai jame nieko nėra, ko kituose mitsubishi nebutų (tarkim tam pačiam 2.5 V6 Galante). Tik čia ant galvos po 1 veleną daugiau ir po kapotu vietos mažiau - viskas :mrgreen: Ai dar mintis kilo, pasižiūrėk ar pagrindinis diržas ten tikrai teisingai uždėtas:
Paveikslėlis

Ties galva ten labai nesunku pasimest...

Re: 3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 24, 15:29
vusa
Va šiandien biški paaiškėjo kažkas, keisčiausia, kad nei vienam servise nepamatė. Stovi ten tas žemų apsukų reguliatorius, atrodo taip pavadino, ten eina du laidai į jį, vienas prijunktas, o kitas vapšė nupjautas per vidurį ir neprijungtas. Prijungus kompą vistiek nerodo klaidos, bet esmė kad jis tikrai turi būti prijungtas ;D Ten dviejų kontaktų fiškė. Bet blogiausia kad tiek autoaibėj, tiek kitose pardėse nėra konkrečiai tokio, o šrotuose niekas nenori pjaustyt tos dalies. Pats nemoku aš ten darytis tos fiškės.

Re: 3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 24, 16:00
ZyXEL
ISC su trauka nesusijęs, jis tik palaiko apsukas ant laisvo- tai galėtų nebent pulsuoti ar gesti ant laisvų... Prijungti, aišku, reikia :)

P.S. Tavo pirmam poste numestoj fotkėj guli vienas iš EGR solenoidų, kuris irgi niekaip su trauka neturėtų būt susijęs... Vienžo ieškok toliau :) Siūlau, kaip ir Fever, pasitikrinti mietkes, nes labai panašu į tavo nupasakotus simptomus.
O dar geriau pagalvojus- boost leak testą pasidarei? Gal kokia žarna išsižiojus ir pučia pro šoną :lol:

Re: 3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 24, 16:36
vusa
o boost leak testą pasidaryt kaip ir kur čia galima ?

Re: 3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 24, 16:51
ZyXEL
vusa rašėCOLONo boost leak testą pasidaryt kaip ir kur čia galima ?
Ai blin, pas tave gi ne turbo :lol: Ok, tada tas ne taip tikėtina :)

Re: 3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 24, 18:08
Fever
Įdėja irgi gera, tada ne boost leak ieškot, o tiesiog ar yra "neišmatuoto oro" už matuoklės. Gal liesina mišinį paprasčiausiai.

Re: 3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 24, 19:13
vusa
Dėl ISC teisybe sakot, būna rytais kai šaltas variklis, šokinėja apsukos, užgesta kartais, bet prie šilto variklio viskas gerai veikia, net keista, kai vienas laidas net neprijungtas ;D O dėl to oro, skambinaus sakė patestuos. Dar vienas klausimas, gal yra kokia šitam forume tema sukurta kur būtų Vilniaus šrotų lokacijos kur mitsubishi nemažai būtų. Nes kai kurias dalis reik skolintis iš kitų modelių, galantų, eclipsių. 3000GT neperdaugiausia. arba nenori variklio judint :)

Re: 3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 24, 19:29
ZeRoX
vusa rašėCOLONDėl ISC teisybe sakot, būna rytais kai šaltas variklis, šokinėja apsukos, užgesta kartais, bet prie šilto variklio viskas gerai veikia, net keista, kai vienas laidas net neprijungtas ;D O dėl to oro, skambinaus sakė patestuos. Dar vienas klausimas, gal yra kokia šitam forume tema sukurta kur būtų Vilniaus šrotų lokacijos kur mitsubishi nemažai būtų. Nes kai kurias dalis reik skolintis iš kitų modelių, galantų, eclipsių. 3000GT neperdaugiausia. arba nenori variklio judint :)
ZyXEL rašėCOLONVilniuje yra toks "Bendras šrotų telefonas" - 2315000

Juo paskambini, operatorei pasakai kokios ardomos mašinos reikia ir ji tau išvardina visų šrotų Vilniuje telefonus, kurie turi praardę tokį mobilį ;) Tada imi ir skambini jau tais numeriais tiesiai į šrotus. 8)

Re: 3000 GT

ParašytasCOLON 2013 09 24, 20:20
Fever
Mitsubishi Sigma turi tokį pat variklį, na tiksliau kiek senesnės versijos, bet labai labai panašų. Iš sigmos jis atkeliavo į 3000Gt su šiek tiek patobulinimų. Su eclipsėm ir galantais nelabai ką bendro rasi, jei ieškosi detalių :wink: Ten SOHC galvos ir davikliai visai kiti.