Puslapis 12

Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 26, 12:43
Nietro
Imanoma? Kiek kainuotu ir gal kontaktu turit kur pasidometi galeciau.

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 26, 13:04
Roliz
Forume edd, gal jis padėtų. Bet labiau apsimokėtų vr4 nusipirkt ir vairą permest, nes ir stabdžiai geresni bus ir komplektacija normali ir galios daugiau bus.

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 30, 19:42
Nietro
Radau pirkti turbo stage 1 galantuj. Reikia tik sulaukti kol pardavejas parasys suzinojes kiek kaina siuntimo.

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 08:19
Fever
:D Neapsigaukit su tais stage 1 iš ebay ir kur kitur. Ten yra UPGRADE'as, o ne ale stand alone. t.y NE iš N/a į turbo, o turbo-turbo. Nebus ten nei kompo sumapinto, anei pravodkės, nei stūmų. Kitas dalykas Vr4 variklis ryklio yra visai kitas, nei kad n/a V6, galvos kitos (dohc ten jau, nebe sohc). Neįšeina taip daryt, kaip, kad pvz 1g-2g eclipsėj (dsmuose krc).

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 09:04
Sashiukas
Nežinau, kaip kainos atžvilgiu, tačiau man toks variantas atrodo smagiau, nei žaist su turbos pritaikymu: http://www.cardomain.com/ride/2232502/2 ... hi-galant/ :)
Jeigu jau eina kalbos apie vr-4 pirkimą ir vairo perkelimą, įtariu, kad pasikeist variklį pigiau būtų. Internete mačiau, kad gan nemažai tokių ryklių važinėja, jeigu palikt priekį varoma - užtenka tik pasikeist variklį su visais priedais, norint daryt visus varomus, jau daugiau pažaist reikės :)

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 09:14
Roliz
Kad pasidaryt VR4 ant paprasto yra lengviau nei permest motorą, viskas bolt on su dviem tvirtinimo taškų siūlėm :)

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 13:30
Fever
Sashiukas rašėCOLONNežinau, kaip kainos atžvilgiu, tačiau man toks variantas atrodo smagiau, nei žaist su turbos pritaikymu: http://www.cardomain.com/ride/2232502/2 ... hi-galant/ :)
Jeigu jau eina kalbos apie vr-4 pirkimą ir vairo perkelimą, įtariu, kad pasikeist variklį pigiau būtų. Internete mačiau, kad gan nemažai tokių ryklių važinėja, jeigu palikt priekį varoma - užtenka tik pasikeist variklį su visais priedais, norint daryt visus varomus, jau daugiau pažaist reikės :)
Kuris variantas pigiau, tai klausimas dar. Bet abiem atvėjais kainuos daug :mrgreen:

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 17:05
Nietro
Kalba eina apie ne UPGRADE FEVER, o apie STAI KA : http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-T3- ... 8496742%26 Siuo metu kadangi visa amerika miega, tai lauksiu atsakymo ar imanoma ideti i toki galanta kaip mano sita turbo komplekta. Ir nereikia man tu VR-4 modeliu ar ko ten. Ka reikes pasikeisu sitam galantuj. Cia Lietuvoje ziuriu turek Audi arba Honda, tai problemu su turbo idejimu nebus, tik pasiulyk galanta ir prasideda: keiks ta, dek ana, nupjauk sita ir vel panasiai.

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 17:27
Fever
Apsiramink ir pasiskaityk dar kartą ką parašiau. Sumapint tai reikės!. Tai dar pagalvok kaip tu sumapinsi, nes kompas nesiprogramina, chipso neįdėsi. Tai arba piggyback kompą dėt, su kurio užsiknisi, arba iškart standalone kompą kitą. Dar variantas evo kompas statyt. Universalus - tinka betkam, nors realiai bolt on netinka niekam. Koliko reiks, purškalų reiks, kuro pompos reiks. Turba, cooleris, vamzdžiai ir daug china chlamo. Dėkis tu ten ką nori, bet iš kart sakau, kad vien tik šito NEUŽTEKS. Kad ir susidėsi viską, sekantis pirkinys bus sankaba, nes jinai iškart vels po turbos įdėjimo. Paskui standartiškai, dėžė, pusašiai ir t.t. :mrgreen:

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 18:27
Nietro
Fever rašėCOLONApsiramink ir pasiskaityk dar kartą ką parašiau. Sumapint tai reikės!. Tai dar pagalvok kaip tu sumapinsi, nes kompas nesiprogramina, chipso neįdėsi. Tai arba piggyback kompą dėt, su kurio užsiknisi, arba iškart standalone kompą kitą. Dar variantas evo kompas statyt. Universalus - tinka betkam, nors realiai bolt on netinka niekam. Koliko reiks, purškalų reiks, kuro pompos reiks. Turba, cooleris, vamzdžiai ir daug china chlamo. Dėkis tu ten ką nori, bet iš kart sakau, kad vien tik šito NEUŽTEKS. Kad ir susidėsi viską, sekantis pirkinys bus sankaba, nes jinai iškart vels po turbos įdėjimo. Paskui standartiškai, dėžė, pusašiai ir t.t. :mrgreen:
Man nereikia masinos su 1000ag. Tu aprasyma skaityk kur parasyta linke. Kad ant paprasto standarto kompo nuo 50 iki 100ag uzkelsi, tik su kitais pimp kompais jau skraidysi. Tik paklausk kazko, ir tuoj "Dievai" pasirodo. Ir man nereikia ramintis, jei tau reikia ramumos, tai dvi xenaxo isgerk, nes pats soki i akis, as tik parasiau apie ka eina kalba. Kad reiks kitos kuro pompos, purska ir t.t.. tai tu rimtai pasiskaityk kas ieina i ta komplekta zemiau ten, + boost kontroleris yra, kuris reguliuoja turbes galinguma. Zdz diskutuoti galima cia kiauras valandas, tik su tokiais kaip tu Fever, nematau tikslo ir laiko gaila.

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 18:31
scheichas
laukiam perku/ieskau skiltyje kad ieskomas galanto variklis :)

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 19:20
Nietro
scheichas rašėCOLONlaukiam perku/ieskau skiltyje kad ieskomas galanto variklis :)
Sekmes laukiant...

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 19:41
scheichas
nu zinai, dideles sekmes tam nereikia :)

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 20:41
Micius
* Pirma, tai diskusijose gimsta tiesa (arba ne) :)
* Antra, tai pagarbos vieni kitiems
* Trecia, tai techniniai dalykai, apie kuriuos:
Fever tik nori "ispeti" tave, kad tai ne visos dalys, kuriu reikia norint uzturbinti (tamstos atsakymas aiskus, kad ta ir pats zinai)
Taip pat zinai, kad reikes tam tikru nauju detaliu, kurios i "kit'a" neieina (esminiai - ismetimo kolikas, kuro slegio reguliatorius, ...)
Taip pat zinai, kad reikes "custom" detaliu/darbu - "inteiko" ir ismetimo perdarymas, turbos tepimas/ausinimas kaip minimum
Taip pat reiktu atkreip demsi i dalykus, kuriuos Fever "persudo", atmusdamas (o gal stengdamasis apsaugot) nuo tokiu darbu darymo "na ura", tai:
paprasam "low boost" "low budget" projektui (PROTINGAI DARANT), nereiklingi nei mapinimai, nei kiti stumai, nei kita sankaba netgi nei "piggy back" ir kai kurie kiti dalykai, nes:
pats standartinis ECU yra "self learninig", ir tam tikrose ribose (+/- 20 proc kaip minimum) koreguojasi mapus savyje pagal lembda, idejus reguliuojama kuro slegio regiuliatoriu, kuro ipurskima galima "atitaikyti/pareguliuoti", oro srauto matuokle irgi iki kokia 20 proc daugiau oro nei standarte dar turetu "matyti", deze su sankaba ir pusasiais tikrai laikys (primenu, "low boost"), del kuro pompos negaliu garantuot, bet tai tikrai nedideli pinigai isedet kad ir EVO8 pompa...
Vnz. toliau nesipleciant ir reziumuojant, tai Fever nors ir persudo, bet "ispeja" tave, kas gali laukti blogiausiu atveju, o tamsta jei turi upo, daraisi kaip patinka, su atitinkamais "saugikliais" ir turetu but OK, bet jei "susprogsi", atmik, kad kai kas tau visada gales prikisti "ARGI AS TAU NESAKIAU" ;)

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

ParašytasCOLON 2013 05 31, 21:19
Nietro
Micius rašėCOLON* Pirma, tai diskusijose gimsta tiesa (arba ne) :)
* Antra, tai pagarbos vieni kitiems
* Trecia, tai techniniai dalykai, apie kuriuos:
Fever tik nori "ispeti" tave, kad tai ne visos dalys, kuriu reikia norint uzturbinti (tamstos atsakymas aiskus, kad ta ir pats zinai)
Taip pat zinai, kad reikes tam tikru nauju detaliu, kurios i "kit'a" neieina (esminiai - ismetimo kolikas, kuro slegio reguliatorius, ...)
Taip pat zinai, kad reikes "custom" detaliu/darbu - "inteiko" ir ismetimo perdarymas, turbos tepimas/ausinimas kaip minimum
Taip pat reiktu atkreip demsi i dalykus, kuriuos Fever "persudo", atmusdamas (o gal stengdamasis apsaugot) nuo tokiu darbu darymo "na ura", tai:
paprasam "low boost" "low budget" projektui (PROTINGAI DARANT), nereiklingi nei mapinimai, nei kiti stumai, nei kita sankaba netgi nei "piggy back" ir kai kurie kiti dalykai, nes:
pats standartinis ECU yra "self learninig", ir tam tikrose ribose (+/- 20 proc kaip minimum) koreguojasi mapus savyje pagal lembda, idejus reguliuojama kuro slegio regiuliatoriu, kuro ipurskima galima "atitaikyti/pareguliuoti", oro srauto matuokle irgi iki kokia 20 proc daugiau oro nei standarte dar turetu "matyti", deze su sankaba ir pusasiais tikrai laikys (primenu, "low boost"), del kuro pompos negaliu garantuot, bet tai tikrai nedideli pinigai isedet kad ir EVO8 pompa...
Vnz. toliau nesipleciant ir reziumuojant, tai Fever nors ir persudo, bet "ispeja" tave, kas gali laukti blogiausiu atveju, o tamsta jei turi upo, daraisi kaip patinka, su atitinkamais "saugikliais" ir turetu but OK, bet jei "susprogsi", atmik, kad kai kas tau visada gales prikisti "ARGI AS TAU NESAKIAU" ;)
Va tokio atsakymo ir norejau isgirsti, normaliai, tvarkingai ir zmoniskai. As zinau kad reiks dasipirkti tu detaliu kurios neieina i komplekta. 50kW pasikelti ir butu gana. Zodziu dekuj uz ishsamu atsakyma.