Puslapis 1 iš 2
Eclipse 1G: gesta variklis, dingsta vairo stiprintuvas...
ParašytasCOLON 2006 02 12, 19:23
kaiser
Mano nesenai isigytas
Eclipse GS 1g '93 labai negaluoja
Pashilus varikliui, sustojus prie kokios sankryzhos ar pan pradeda gesti variklis. Tas pats ir su benzu ir su dujom (iranga atkeliavo kartu su auto ish Italijos). Be to, kartais vazhiuojant dingsta vairo stiprintuvas, automobilis nereaguoja i akseleratoriaus nuspaudima, o po to staigiai "pramusha" ir shoka i prieki. Tokie bajeriai jau pavojingi, nes kai suki kokioj sankryzhoj ir staiga supranti, kad vairas vos sukasi, o automobilis nenori vazhiuot.
Anyway, reiketu ishsiaishkinti kame shuo pakastas. Meistrai tvarke man vazhiuokle pavirshutinishkai apzhiurejo ir varikli. Ju nuomone, bedos su elektronika greichiausiai.
O ka mano Eclipse savininkai?
Ish karto dekui uzh visa info.

ParašytasCOLON 2006 02 12, 19:48
Roliz
jei akseleratorius reguoja tik po kazkiek laiko ar nebus zvaklaidziai ... bet jei meistras sako kad su elektronika susije tai gali buti kad kompas
ParašytasCOLON 2006 02 12, 20:05
ZyXEL
Kompas, akumas, paskirstymo diržas/įtempėjas (dėl griebimo po kažkurių apsukų)

ParašytasCOLON 2006 02 12, 21:57
kaiser
ZyXEL rašėCOLONKompas, akumas, paskirstymo diržas/įtempėjas (dėl griebimo po kažkurių apsukų)

Akumas visishkai naujas idetas. O kitus paminetus dalykus turbut teks pasitikrint

ParašytasCOLON 2006 02 12, 22:42
rimciux
ZyXEL rašėCOLONKompas, akumas, paskirstymo diržas/įtempėjas (dėl griebimo po kažkurių apsukų)

o priciom cia tas paskirsymo dirzas?
ParašytasCOLON 2006 02 12, 22:44
ZyXEL
rimciux rašėCOLONZyXEL rašėCOLONKompas, akumas, paskirstymo diržas/įtempėjas (dėl griebimo po kažkurių apsukų)

o priciom cia tas paskirsymo dirzas?
Jei būna blogai uždėtas paskirstymo diržas arba įtempėjas- nėra traukos ir po to taip šoka mašina

Na bent jau man taip buvo (ir dar keliem, čia forume buvo aprašyta)... Neina neina iki kokių 3K, po to pridūsta ir po to jau šoka normaliai

ParašytasCOLON 2006 02 13, 12:42
rimciux
ZyXEL rašėCOLONrimciux rašėCOLON o priciom cia tas paskirsymo dirzas?
Jei būna blogai uždėtas paskirstymo diržas arba įtempėjas- nėra traukos ir po to taip šoka mašina

Na bent jau man taip buvo (ir dar keliem, čia forume buvo aprašyta)... Neina neina iki kokių 3K, po to pridūsta ir po to jau šoka normaliai

nu jei dirzas persoka tada vibracaj padideja pirmiausia oro padavimas, kuro padavimas elektra cia lb sunku pasakyt nematant
ParašytasCOLON 2006 02 13, 14:39
kaiser
rimciux rašėCOLONnu jei dirzas persoka tada vibracaj padideja pirmiausia oro padavimas, kuro padavimas elektra cia lb sunku pasakyt nematant
O kur butent padideja vibracija?
ParašytasCOLON 2006 02 13, 14:43
Donix
akumo lempute neuzhsidega?
kei uzhsidegineja tada alkunes shkyvas jei pastave dohc
jei 1,8 tada neshkyvas...
bet gen. sustojus variklis tik prigesta bet neuzhgesta, tai priklauso nuo akumo stovio
ParašytasCOLON 2006 02 13, 14:55
rimciux
kaiser rašėCOLONrimciux rašėCOLONnu jei dirzas persoka tada vibracaj padideja pirmiausia oro padavimas, kuro padavimas elektra cia lb sunku pasakyt nematant
O kur butent padideja vibracija?
variklio
ParašytasCOLON 2006 02 13, 15:30
Matosas
na kad dingsta vairo stiprintuvas tai gal nera skyscio stiprintuvo
o kad kiti negalavimai ,tai gali but ir oro srauto sklende gali but ir lamda (daugiau forume pasieiškok yra info pakankamai)
ParašytasCOLON 2006 02 13, 15:33
pelioks
Matosas rašėCOLONna kad dingsta vairo stiprintuvas tai gal nera skyscio stiprintuvo
o kad kiti negalavimai ,tai gali but ir oro srauto sklende gali but ir lamda (daugiau forume pasieiškok yra info pakankamai)
jo jo kai mistiskesnis gedimas taip ir info visuos galuos pilna..

ParašytasCOLON 2006 02 13, 15:52
Aikste
Nevarykit zmogui paranojos is karto, reikia pradeti nuo paprastu dalyku:
1. Pasitikrink ar neuzhkishtas katalizatorius ir per dusle normaliai duma meta.
2. Pasitikrink ar yra pakankamai skyscio vairo stiprintuve.
Akumas ne prie ko nes naujas ir liamda ne prie ko nes kura rytu tada.
Kai patikrinsi parasyk ir ieskosim giliau.
ParašytasCOLON 2006 02 13, 19:34
kaiser
Aikste rašėCOLONNevarykit zmogui paranojos is karto, reikia pradeti nuo paprastu dalyku:
1. Pasitikrink ar neuzhkishtas katalizatorius ir per dusle normaliai duma meta.
2. Pasitikrink ar yra pakankamai skyscio vairo stiprintuve.
Akumas ne prie ko nes naujas ir liamda ne prie ko nes kura rytu tada.
Kai patikrinsi parasyk ir ieskosim giliau.
Duma tai tikrai normaliai meta. O kiek skyschio vairo stiprintuve, tai reiks dar pasizhiuret

Bet kaip ir minejau, vairo stiprintuvo dingimas tiesiogiai susijes su variklio "pridusimu", tad neturetu buti kaltas vairo stiprintuvo skyschio trukumas buti kaltas

ParašytasCOLON 2006 02 14, 09:54
Aikste
kaiser rašėCOLONAikste rašėCOLONNevarykit zmogui paranojos is karto, reikia pradeti nuo paprastu dalyku:
1. Pasitikrink ar neuzhkishtas katalizatorius ir per dusle normaliai duma meta.
2. Pasitikrink ar yra pakankamai skyscio vairo stiprintuve.
Akumas ne prie ko nes naujas ir liamda ne prie ko nes kura rytu tada.
Kai patikrinsi parasyk ir ieskosim giliau.
Duma tai tikrai normaliai meta. O kiek skyschio vairo stiprintuve, tai reiks dar pasizhiuret

Bet kaip ir minejau, vairo stiprintuvo dingimas tiesiogiai susijes su variklio "pridusimu", tad neturetu buti kaltas vairo stiprintuvo skyschio trukumas buti kaltas

Patikrink nepamaisys. O kai pridusta variklis tai ir stipriako nesuka vsio logichno.
Dabar tikrink oro filtra, kada keistas buvo?