Puslapis 11

Galant 93' 2 TD. galvutė ar variklis?

ParašytasCOLON 2012 10 09, 21:38
giedrish
Sveiki, susidūriau su tokia problema. Bandėm su tėvu remontuot galantą mano - aušinimo skystis dingdavo ir kartais kaist pradėdavo vasaros sezonu. Buvo pakeista tarpinė po galva, nušlifuota galvutė ir rezultate gautas dar blogesnis efektas. Aušinimo skystis tiesiog varyte varomas lauk, pučiamos žarnos ir pan.
Tai va, dabar kilo klausimas, kas labiau apsimoka ar ieškoti galvutės ir keisti tik ją, ar ieškoti gero variklio ir keisti visą variklį? Kokios kainos galvutės ir variklio?
O gal yra galimybė lengvai pasikeisti variklį į kokį kitą didesnio tūrio ir galios dyzelinį agregatą? :)
Mašinos parduoti nesinori, nes tik pasikeičiau galinius amortizatorius, pradėta dėti signalizacija ir dar apsitvarkyti ratlankiai, tai nesinori išmesti investicijų lauk, o susitvarkius, manau būtų galimybė dar bent metelius kitus pratempti su šią mašina.

Iš anksto dėkingas už atsakymus

Re: Galant 93' 2 TD. galvutė ar variklis?

ParašytasCOLON 2012 10 10, 07:50
pauliusj
vien zo vyrai padaret klaida nepatikrindami galvos, kuri buvo trukus del perkaitimo ir dar prie to pacio ir tarpine buvo pradegus..o dabar tarpine idejot gera, o galva kiaura, tai ir gavos taip, kad per mazesne skyle dedesnis slegis eina..o siaip bent jau anksciau ju galvos apie 300 kainuodavo, o motorai api 400-500, dabar turetu buti kainos krite, nes tikrai ner paklausos sitiem dalykam, nebetiek jau daug ir tu masinu dar gyvu belike..o del galingesniu, tai manau nekazkas teiseis, nes i ji tiesiog nebuvo montuojamas joks galingesnis dyz. agregatas...cia tau ne peugeot kur is bet kokio modelio gali varikli det i betkoki.
o kas del mitsu motoru dyzeliu, tai galvos pas juos silpna vieta, labai nemegsta perkaisti, netgi nemegsta jei i karsta motora ausinimo skyscio dapylineji, o apacios laiko normaliai, retai kada nuruksta, todel gera galvute bus sunkiau rasti nei visa motora.

Re: Galant 93' 2 TD. galvutė ar variklis?

ParašytasCOLON 2012 10 10, 18:21
giedrish
pauliusj rašėCOLONvien zo vyrai padaret klaida nepatikrindami galvos, kuri buvo trukus del perkaitimo ir dar prie to pacio ir tarpine buvo pradegus..o dabar tarpine idejot gera, o galva kiaura, tai ir gavos taip, kad per mazesne skyle dedesnis slegis eina..o siaip bent jau anksciau ju galvos apie 300 kainuodavo, o motorai api 400-500, dabar turetu buti kainos krite, nes tikrai ner paklausos sitiem dalykam, nebetiek jau daug ir tu masinu dar gyvu belike..o del galingesniu, tai manau nekazkas teiseis, nes i ji tiesiog nebuvo montuojamas joks galingesnis dyz. agregatas...cia tau ne peugeot kur is bet kokio modelio gali varikli det i betkoki.
o kas del mitsu motoru dyzeliu, tai galvos pas juos silpna vieta, labai nemegsta perkaisti, netgi nemegsta jei i karsta motora ausinimo skyscio dapylineji, o apacios laiko normaliai, retai kada nuruksta, todel gera galvute bus sunkiau rasti nei visa motora.
Na, nieko naujo nepasakei, tik va, galvos nebuvo kur patikrinti, o tarpinė nebuvo pradegus - tėvas šaltkalviu dirba seniai, tai tikrai būtų pastebėjęs tai, o dabar sakė nebuvo panašumų, kad tarpinė pramušta/pradegusi. Bandėm patekinti galvą dėl to, bet nepadėjo. Dėl to, kad klaidą padarėm - nesutinku, ar šiaip ar taip, būtų reikėję tolimesniu remontu užsiimt, tai čia toks kaip ir patikrinimas gavosi, tik kad darbo daugiau.
Apie šituos motorus esu girdėjęs, kad galvos ir tarpinės nelaiko - domėjausi, tad kilo klausimas tik dėl kainų ir galimybės keisti į kitokį agregatą, kurio galvos laiko.

Dėkui už komentarą. :)

Re: Galant 93' 2 TD. galvutė ar variklis?

ParašytasCOLON 2012 11 07, 21:13
waldielis
sveikas jei galvos reikia dar yra nuo 2.0td