Mitsubishi pajero kalimas variklyje
Mitsubishi pajero kalimas variklyje
Turiu pajera dizeliuka 2.8 interkuleris 96 metu. variklis dirbo idealiai, tyliai, graziai, kol viena grazia diena pamaciau, kad laikas keisti tepalus (10500km, daugiau 90 km nevarydavau). pries keitima su dzipu buvo viena problema. Is ryto arba kai pastovi daugiau kaip 8val nekurta, labai sunkiai kurdavosi. tiesiog nepapompavus pompeles kokius 5-8 kartus (kol ji pasidarydavo "kieta") uzkurti neidavo, net nestveria. o papompavus tai tik ant kokio 4 ilgesnio starterio sukimo truputi pagriebdavo, o pagriebus is dudlintuvo lyg melsvi, lyg balti dumai pasirodydavo, ir ant kokio 6 sukimo uzsivesdavo. Uzsivedes variklis trukciodavo, pildavosi is ismetimo melsvi dumai.
Prasidirbti varikliui reikedavo 2-3 min. tame tarpe laikant ant laisvu ir arba iki 2000 apsuku, padirbes variklis pradeda vel trukcioti, duminti, gesti ir nors ir spaudziant akceleratoriu, po 10-15 sek kovos nuo 300 iki 1000 apsuku svyravimo dazniausiai uzgesdavo. po to uzkurti budavo lenga is pirmo pasukimo. variklis prasidirbdavo ir nustodavo duminti bei trukcioti tik po uzkurimo apsukas laikant daugiau nei 2000. dvi trys minutes ir as visa diena su juo ramiai vazinedavau. pastovejus kokias 6val, nepompuodamas uzkurdavau max is antro karto aisku ilgiau pasukes. keite meistrai ir slangelius, kuro filtra, pridejo gal keturis voztuvus i fazfratke.... problema vistiek kabo jau kokius tris menesius. na ir kai variau keist tepalus, su meistrais susitariau, kad kartu keisdami tepalus ir filtrus uzmestu aki ir i kuro padavimo sistema. turejo jie ten visokiu variantu tai ir palikau as jiems dzipa ir ismoviau dirbt. servisu pasitikiu nes ten n metu remontuoju automobilius, nieko niekad nebuvo "pridare". Taciau ta pacia diena pavakarej kai nuvaziavau jo paimti, meistras atiduoda man dzipa su pakeistais tepalais ir filtrais, taciau variklyje kalimas stiprus ir astrus atsirades (tar tar tar tar) dumija baisiausiai melynais dumais, traukos nera, vos is vietos isvaziuoti imanoma buvo. Ilgai kalbejom, maniau nuleide tepalus pabirbino ir uzkale, taciau zegnojasi, kad nuleide 6.5 l tepalo ipyle 5l, isvare i lauka ir ten pakeite kuro filtra, truputi pabirbino bandydami patikrinti pompa ar ne itrukus kur, soskes bande statyt ir pompuot dar ten kazkokiu voztuvu (aisku nieko jiems nepavyko) ir neva tada dapyle iki 6,5l. Kai dapyle,atsisedo uz vairo, paspaude gaza ir prasidejo kalimas. kalti ir duminti. Taciau kalimo ipatybes tokios: ant laisvu dirba tyliai ir graziai, spaudziant gaza po truputi netgi iki 3500 apsuku - ne garselio (daugiau kelt nedrasu buvo), bet paspaudus gaza staigiau, atsiranda tas tar tar tar ir pasiekus kokius 3000 nustojus kelt apsukas dingdavo, tik visada dumindavo. ijungus pavara ir pradedant vaziuoti, vos traukia, vaziuojant pastoviai kala ir pilasi dumai. melyni. isibeginejant kala ziauriai smarkiai, sumazinus apsukas lyg tyliau kala. Bet kala taip, kad panasu butu, kad jei tai variklis - tai jis jau visiskai prie kalimo pabaigos. kita diena neuzkuriau visai. sukau starteri ilgeliau 8 kartus ir nors nuo pirmo sukimo jau griebt bande, vistiek nesikure.daugiau nebandziau, nusedo akumas.
Tai vat man labai svarbi jusu patirtis ir zinios, kaip galvojate, ar man cia forsunkes kokios durniuoja ar servisiukas man padare "meskos paslauga" ir uzkale varikli? uz keliu dienu vel pas juos varau ziuret ir tvarkyt.... beje kalimas lyg ir variklio virsuj, o is apacios neklausiau... tasolas nedingdavo, tepalu taip pat nerydavo, kazkur kas mazdaug 4000-5000km reikedavo dapilt iki normos vidurio kokius 0,4l. pusiau sintetiniai.
Prasidirbti varikliui reikedavo 2-3 min. tame tarpe laikant ant laisvu ir arba iki 2000 apsuku, padirbes variklis pradeda vel trukcioti, duminti, gesti ir nors ir spaudziant akceleratoriu, po 10-15 sek kovos nuo 300 iki 1000 apsuku svyravimo dazniausiai uzgesdavo. po to uzkurti budavo lenga is pirmo pasukimo. variklis prasidirbdavo ir nustodavo duminti bei trukcioti tik po uzkurimo apsukas laikant daugiau nei 2000. dvi trys minutes ir as visa diena su juo ramiai vazinedavau. pastovejus kokias 6val, nepompuodamas uzkurdavau max is antro karto aisku ilgiau pasukes. keite meistrai ir slangelius, kuro filtra, pridejo gal keturis voztuvus i fazfratke.... problema vistiek kabo jau kokius tris menesius. na ir kai variau keist tepalus, su meistrais susitariau, kad kartu keisdami tepalus ir filtrus uzmestu aki ir i kuro padavimo sistema. turejo jie ten visokiu variantu tai ir palikau as jiems dzipa ir ismoviau dirbt. servisu pasitikiu nes ten n metu remontuoju automobilius, nieko niekad nebuvo "pridare". Taciau ta pacia diena pavakarej kai nuvaziavau jo paimti, meistras atiduoda man dzipa su pakeistais tepalais ir filtrais, taciau variklyje kalimas stiprus ir astrus atsirades (tar tar tar tar) dumija baisiausiai melynais dumais, traukos nera, vos is vietos isvaziuoti imanoma buvo. Ilgai kalbejom, maniau nuleide tepalus pabirbino ir uzkale, taciau zegnojasi, kad nuleide 6.5 l tepalo ipyle 5l, isvare i lauka ir ten pakeite kuro filtra, truputi pabirbino bandydami patikrinti pompa ar ne itrukus kur, soskes bande statyt ir pompuot dar ten kazkokiu voztuvu (aisku nieko jiems nepavyko) ir neva tada dapyle iki 6,5l. Kai dapyle,atsisedo uz vairo, paspaude gaza ir prasidejo kalimas. kalti ir duminti. Taciau kalimo ipatybes tokios: ant laisvu dirba tyliai ir graziai, spaudziant gaza po truputi netgi iki 3500 apsuku - ne garselio (daugiau kelt nedrasu buvo), bet paspaudus gaza staigiau, atsiranda tas tar tar tar ir pasiekus kokius 3000 nustojus kelt apsukas dingdavo, tik visada dumindavo. ijungus pavara ir pradedant vaziuoti, vos traukia, vaziuojant pastoviai kala ir pilasi dumai. melyni. isibeginejant kala ziauriai smarkiai, sumazinus apsukas lyg tyliau kala. Bet kala taip, kad panasu butu, kad jei tai variklis - tai jis jau visiskai prie kalimo pabaigos. kita diena neuzkuriau visai. sukau starteri ilgeliau 8 kartus ir nors nuo pirmo sukimo jau griebt bande, vistiek nesikure.daugiau nebandziau, nusedo akumas.
Tai vat man labai svarbi jusu patirtis ir zinios, kaip galvojate, ar man cia forsunkes kokios durniuoja ar servisiukas man padare "meskos paslauga" ir uzkale varikli? uz keliu dienu vel pas juos varau ziuret ir tvarkyt.... beje kalimas lyg ir variklio virsuj, o is apacios neklausiau... tasolas nedingdavo, tepalu taip pat nerydavo, kazkur kas mazdaug 4000-5000km reikedavo dapilt iki normos vidurio kokius 0,4l. pusiau sintetiniai.
- Julius57
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1646
- UžsiregistravoCOLON 2009 05 26, 22:22
- AutomobilisCOLON Du Lenkeriai
- SkypeCOLON kokonija
- MiestasCOLON Klaipėda
Re: Mitsubishi pajero kalimas variklyje
Statyčiau už tai kad diržas peršoko, pirmiausia reiktu žiūrėt degima
Dabar jau Bimbalists
Re: Mitsubishi pajero kalimas variklyje
o dirzas kada galejo persokti, kai tepalus keite ar visus tuos tris menesius dirzas ir buvo problema? ir ar del dirzo persokimo buna toks astrus ir garsus kalimas variklyje?
- Julius57
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1646
- UžsiregistravoCOLON 2009 05 26, 22:22
- AutomobilisCOLON Du Lenkeriai
- SkypeCOLON kokonija
- MiestasCOLON Klaipėda
Re: Mitsubishi pajero kalimas variklyje
Taip, būna aštrus garsas galvoje kai degimas yra per ankstyvas
Dabar jau Bimbalists
Re: Mitsubishi pajero kalimas variklyje
tai kad pas mane grandine ne dirzas... meistrai sako grandine nepersoka.
- Fever
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 4869
- UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
- AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
- SkypeCOLON rimwerimwe
- MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas
Re: Mitsubishi pajero kalimas variklyje
Tai ar sunku patikrinti, kad tikrai viskas gerai ten ir atmesti prielaidą dėl peršokusios grandinės? Jei įtempėjas subyra tai ir peršoką. Turba dar patikrink, gal ji ten subyrėjus. Neturi būti jokio skersinio klibėjimo. Jei iš duslioko mėlyni ir balti dūmai pilasi, tai jau nebe tepalus ir filtrus keist reikia, o normaliai užsimt variklio remontu ir nusiteikt kad kainuos. Siūlyčiau ir meistrus pabandyt pakeistraima rašėCOLONtai kad pas mane grandine ne dirzas... meistrai sako grandine nepersoka.

1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
- Julius57
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1646
- UžsiregistravoCOLON 2009 05 26, 22:22
- AutomobilisCOLON Du Lenkeriai
- SkypeCOLON kokonija
- MiestasCOLON Klaipėda
Re: Mitsubishi pajero kalimas variklyje
Tokie meistrai daug ką gali sakyti. Šokinėja ir grandinės, jeigu jos laiku nepakeiti, išsitempiaraima rašėCOLONtai kad pas mane grandine ne dirzas... meistrai sako grandine nepersoka.
Dabar jau Bimbalists
Re: Mitsubishi pajero kalimas variklyje
Aš tik norėčiau tikėtis kad nekala variklis... forsunkes ar diržus ar surblius manau pigiau tvarkyt nei varikli. tas variklio remontas turbut gali kainuot kone panasiai tiek, kiek dabar ta masina pati verta rinkoj parduoti...