Puslapis 11

Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 07 26, 09:02
RedEYE
Sveiki, variau savajam galantui TA ir nepraleido, nes dūmingumas viršija normas (5/88%, kai norma 2,5/66%). Gal galit patart kaip šitą reikalą sutvarkyt? Oro filtras keistas labai neseniai, gal diagnostika reik varyt daryt :?:

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 07 26, 09:22
mpegas
Diagnostika nustatys, kad per didelis dūmingumas :)
Bandyk visai be oro filtro. Nedaug tetrūksta. O kaip tikrino? Iki kiek max reikėjo sukelt apsukas? Gali dar purkštukus nuvaryt patikrint, bet nepigi procedūra.

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 07 26, 09:58
RedEYE
mpegas rašėCOLONDiagnostika nustatys, kad per didelis dūmingumas :)
Bandyk visai be oro filtro. Nedaug tetrūksta. O kaip tikrino? Iki kiek max reikėjo sukelt apsukas? Gali dar purkštukus nuvaryt patikrint, bet nepigi procedūra.
Pats kontrolierius atsisėdęs spaudė gazą, tai sukeldavo ir palaikydavo ant 3-3,5k apsukų. Galvojau apie variantą be filtro, bet jei vėliau sustabdytų aplikosaugininkai patikrinimui ir būt negeras dūmingumas, tai baudelė grėstų :) Tai lyg ir norėtųs susitvarkyt normaliai. O kur Vilniuj purkštukus tikrina ir kiek tas malomumas daugmaž kainuoja?

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 07 29, 10:59
pauliusj
Kazkada turejau galanta su td motoru, jei teisingai pamenu, siurbli galima reguliuoti mechaniskai...pas tave yra taip: per daug kuro per mazai oro, taigi arba prisukti kura turi, arba sukelti turbo slegi...Kaune galeciau padeti vln, nezinau pas ka nusiusti..beje jei dumina ir ant laisvu taip pilksvai, tai bus ir purkstukai mire, bet jei tik gazo davus ir juodai, tai kaip jau skiau per riebus misinys..na o purkstukus patikrint kaune tai 20-40Lt kainuoja, jei isimtus atvezi, tai nematau brngumo jokio, cia gi ne common rail'as, kur purkstukai elektriniai ir dar programuojami.:)

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 07 29, 13:46
Fever
Iš oro šiaip sau mišinys nepabėga :wink: Prie siurblio geriau nagų nekišti.

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 07 29, 19:10
pauliusj
na aisku pirma reiktu, pazeti turbo slangas ar nepraleidzia oro kur, pamatuot turbo slegi...o is oro pabegti gali, jei krenta oro slegis sistemoj na tai ir pabega is oro. :)
aisku, jei nesupranti kas kur, tai geriau isvis nelisti paciam..:)

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 07 29, 19:15
Fever
pauliusj rašėCOLONna aisku pirma reiktu, pazeti turbo slangas ar nepraleidzia oro kur, pamatuot turbo slegi...o is oro pabegti gali, jei krenta oro slegis sistemoj na tai ir pabega is oro. :)
aisku, jei nesupranti kas kur, tai geriau isvis nelisti paciam..:)
Pirma mintis visai reali. Bet kad ir turba neužsipustų, tai nuo to labiau nedūmytų. Plundžeris reguliuoja mišinį prie boost. Tai kaip ir atkrenta, tik kad nevalitas bus ir tiek. Statyčiau už forsunkes.

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 07 29, 20:53
pauliusj
Reaguoja, bet ne itin tiksliai...nes tas sleginis valdymas veikia tik tam tikroj riboj, be to gali buti sugedes, o misinio riebumas reguliuojamas mechaniskai, nebent nuo 96u i ta pati varikli koki patobulinima idiege ir imontavo elektronini reguliavima..forsunkes irgi gali buti, bet del forsunkiu turetu dumint ir ant laisvu, jei jos perpylinetu degalus..na blm dabar nebeatsimenu visu niuansu su tuo motoru, nes jau seniai beturejau as ji, pas save buvau turbo slegi sukeles ir kura pasididines, ejo neblogai, pardaviau vaziuojanti. :D

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 07 29, 23:48
RedEYE
ant laisvų pas mane tai nedūmina (užkūrus šaltesnę tik išmetą juoda dūmą, bet čia gal normalu), o dūmingumas padideja padidinus apsukas. Jei tarkim palaikai ant 3k apsukų ir po to staigiau dar gazą spustelni tai tokį kamuolį dūmų išmeta kad nesimato nieko :D

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 07 30, 13:47
pauliusj
tai pas tave gali buti sekantys dalykai:
Oro slegio praradimas per trukusia oro slanga arba intercooleri, jei toks yra, taip pat siu dalyku nepraeinamumas.
Turbinos gedimas(kaip trauka?)
Gali buti uzsikises/e alsuoklis/iai.
Gali neveikti degalu siurblio vakuuminis reguliavimas.
Problemos su degalu siurbliu.(kaip kurias salta/karsta?)
Problemos su degalu purkstukais.
Gal tiesiog uztektu susireguliuot degima ant stendo..

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 07 31, 21:54
RedEYE
pauliusj rašėCOLONtai pas tave gali buti sekantys dalykai:
Oro slegio praradimas per trukusia oro slanga arba intercooleri, jei toks yra, taip pat siu dalyku nepraeinamumas.
Turbinos gedimas(kaip trauka?)
Gali buti uzsikises/e alsuoklis/iai.
Gali neveikti degalu siurblio vakuuminis reguliavimas.
Problemos su degalu siurbliu.(kaip kurias salta/karsta?)
Problemos su degalu purkstukais.
Gal tiesiog uztektu susireguliuot degima ant stendo..
Na dar kartelį nuvariau TA su išimtu oro filtru, pamatavo, rezultatas - 0/11% :) Kaip suprantu oro trūkumas yra. Šeip šalta/šilta vedasi gerai, trauka palyginus su išimtu filtru mano nuomone nelabai kuo ir skyrės. O ar gali dar būt variantas, kad oro filtras prastos kokybės ir pro jį sunkiai orą pratraukia?

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 08 01, 02:17
redline
Gali.
Dek MANN, MACHLE, FRAM ir manau bus ok.

Re: Galanto dūmingumas

ParašytasCOLON 2011 08 01, 18:17
pauliusj
filtras itakos tureti tikrai gali...bet visvien siulyciau turbo slegi pasimatuot ir nuvaziuot, kad sureguliuotu kura, nes per riebus misinys skatina nuodegu susidarima, del ko gali uzsikisti katolikas, duslikas, pradegti voztuvai...beje, dumigumui itakos turi ir ismetimo sistemos pralaidumas..jei dar yra katalikas mesk ji lauk, arba bent jau praplauk aukstu slegiu..:)