1. Sitie purkstukai ejo ne tik 1G 4WD Turbo modelius, bet net ir i 2WD NA 1G modelius. Tai priklause nuo rinkos, kuriai skirta masina buvo ar pan, bet esme, kad ne vienas Lietuvoj, kas yra ardes savo FWD NA 1G varikli, mate, kad sitie purkstukai yra.
2. Kaip Zlodey jau ir minejo, OEM kodai 1G 6 bolt ir 1g 7 bolt purkstuku skiriasi, tai cia reiktu jaU "GYVAI" pasiziureti, ar jie vienodi (nes jei nevienodi, tai tau prie tu esamu triju reikia butent tokio pat, t.y. nuo 1G 6 bol arba nuo 1G 7 bolt varklio)
3. Del krankvolko, tai ne tai, kad 2G 7 bolt purkstukai uzsikemsa (uzsikimsima, tai as suprantu situacija, kai purkstukas tepalo nepurskia isvis), bet tai, kad juose esantis voztuvas uzstringa del visokio sudo esancio tepale, ir purkstukas kaip tik buna visada atsidares ir varo tepala, nepriklausomai nuo tepalo slegio.
4. Apie purkstukus, krankvolka ir seip apie blokus, idomios info yra cia:
http://magnusmotorsports.com/tech-artic ... lk-theory/
(ko gero dauguma ta yra mate ir zino, bet cia siaip priminimui)
5. Polosai, paklausk Matoso, jis is savo bloko eme lauk tuos purkstukus ir uzvirino is vis ju vietas bloke, tai turetu turet tu purkstuku (tik nepamenu, pas ji 1G ar 2G blokas) ir aisku jei tu purkstuku aplmai neismete;)