Puslapis 12

lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 12, 21:17
pascha
Lancer gti 90m dujos 100kw iki 100 su dujom 14.5 sec sukant iki 5rpm
Vaziuoju 5 begiu i kalna kyla sukiai taip nuo 2rpm viskas ciki trauka jauciasi pasiekia apie 2,7 rpm ir staiga traukos duobe tada ilgai ilgai kyla iki 3rpm ir vel trauka pradeda atgyti ir faktiskai taip ant visu aukstesniu begiu tiesa kartais buna toki dalykai nesijaucia. Ir toki prikolai tris metus check engine uzsidegt pradejo visai nesenai pries kelis men bet esme ta pati visus tris metus kokios cia bedos gali buti zvakes keistos zvaklaidziai irgi faktiskai abu pakeisti dalykai absoliuciai nedave jokios naudos. Teko cia buvot vilniuje diagnostikoj tai kaip i durna pazejo sako kas blogai paaiskinu daug mas atsako tai check engine nedega viskas gerai , pazejo termo davikli geras. Kokios cia bedos galetu buti itarciau mechanines bedas vienam cilindre kompresija mazoka 9barai bet vistiek man cia panasu i elektronikos bedas ka manote jus?
Tiesa su benzu sunkiai vaziuoja variklis ant salto trukcioje del to negaliu lygint nors pries metus kai dar benzu daug mas norm vaziuodavo ta traukos duobe dar labiau jausdavosi nei su dujom :mrgreen:

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 12, 21:29
orangen
Pas dujininkus nebuvai klaust? Čia gal su kuro padavimu ar kompo bėda? :roll:

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 12, 21:34
performancas
o dujos kokios? kiek kituose cilindruose kompresija? gal matuoklei kapai :idea:

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 12, 21:40
pascha
Kokiai matuoklei? kituose 13 12.5 dujos antros kartos ecosistema kur tipo nuo ecu nuskaito duomenis lambda ir pan, ne dujininkams neveziau bet prisimenu kai pirkau lanceri pardavejas sake nesenai veze brc ir padare pravalymus bet tada jau pirkus toki bajeriai buvo. Sakau buna pavazineji valanda pastatai uzvedi po pusdienio ir traukia gerai susyla uzkaista ir vel traukos duobes nz sake diagnostikoj nieko nepamatysi, dar prikolas dabar uzsidega kartais ant laisvo check engine ir tuo metu trauka dar pablogeja bet labai greit issijungia paspaudus gaza tai reiks bandyt pagaut check engina ir su lempute pazet koki koda meta, bet mane glumina tas tikslumas rpm ir traukos duobes.
Ir trauka labai krenta kai svorio masinoje atsiranda kazkaip nm jauciasi trukumas labai nesuprantu kas per bajeriai gaila cia didelius pinigus kist ir viska keist.

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 12, 21:43
orangen
pascha rašėCOLONKokiai matuoklei?
Oro srauto kur prie oro filtro yra.

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 12, 21:45
pascha
Atjungus ja iskart uzsidega check engine ir sukiai pradeda kristi pajungus vel gerai tai darau prielaida kad ji gera, nors kaip istikro sunku pasakyti.

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 12, 21:55
performancas
pascha rašėCOLONAtjungus ja iskart uzsidega check engine ir sukiai pradeda kristi pajungus vel gerai tai darau prielaida kad ji gera, nors kaip istikro sunku pasakyti.
taij pasiimk kita ir pasibandyk :wink: px ten nuo gti ne nuo gti betkuri tinka :wink: tik tiesa fiske reiks biski persidaryt, o jai neperdarinejant tai tinka nuo colt 1.6gti colt 1.8gti ir nuo eclipse 2.0
dujos antros kartos neiko gero, pabandyk nusipirkt ta varzta kur vietoij to varikliuko statosi, varikliuka ismesk, nu atjung nuo slangos ir numesk po kapotu kurnors fiskes neatjunginek tegul jis ten darinejasi o vietoj jo pasistatyk varzta, nu vaziuok pas dujininkus 10lt kainuoja, pasistatyk susireguliuok ir pabandyk kaip tada vaziuos :) nes tas varikliukas ir tas eco ecu daznai knisa prota, nu tiksliau dar nesu mates kad ten viskas normaliai dirbtu, patikek su varztu bus 2 kart geriau ir jokiu problemu, netgi kuro gali maziau pradet valgyt :wink: jai nepades tada keisk matuokle

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 12, 22:26
pascha
Aciu uz patarimus tikrai neblogos idejos reiks pabandyti kada.

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 12, 22:33
performancas
ant slangos kuri eina nuo duju reduktoriaus iki maisytuvo yra toks varikliukas pastatytas laidas dar pie jo pajungas , kuris reguliuoja duju padavima, tai tu nx nusuki ta varikliuka ir vietoj jo pasistataij vamzdeli toki su varztu, atsuki ta varzta kokius 10 barotu laikai arba kitas kasnors laiko gaza kad butu apie 3k rpm, tik jau kai pasieks 3k taij tegul vienodai ir laiko, px kris ar kils svarbu sklendes padetis butu vienoda, o tu suki ta varzta kuri pastatei pagal laikrodzio rodykle iki kol prades krist apsukos kai matai kad pradejo krist pasuk iki tos ribos kur dar bekrenta, ir fsio pabandyk tada pravazuot :wink: caia bus tokia modifikacija is antros kartos i pirma :D

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 13, 21:00
Bondas_007
Sveikas, Eko sistema arba antra duju karta yra labai normalus ir funkcionalus dalykas, tik jis turi buti sumontuotas tvarkingai ir atjungti aktuatoriu, varikliuka ta, nera variantas nes tuomet visa programa kompo jei sukalibruota normaliai nueis suniui ant uodegos, tuomet reikia ir programiskai viska isjungti ir pastatyti tik dvi duju padavimo vietas kaip kad butu paprasta pirma karta.

Jei tenka buti Kaune, parasyk kas per Eko kompas ir privaziuosi ir sureguliuosime, pasiziuresime kas ir kaip nes kazka taip nematant sunku patarti...

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 14, 11:01
performancas
Bondas_007 rašėCOLONSveikas, Eko sistema arba antra duju karta yra labai normalus ir funkcionalus dalykas, tik jis turi buti sumontuotas tvarkingai ir atjungti aktuatoriu, varikliuka ta, nera variantas nes tuomet visa programa kompo jei sukalibruota normaliai nueis suniui ant uodegos, tuomet reikia ir programiskai viska isjungti ir pastatyti tik dvi duju padavimo vietas kaip kad butu paprasta pirma karta.

Jei tenka buti Kaune, parasyk kas per Eko kompas ir privaziuosi ir sureguliuosime, pasiziuresime kas ir kaip nes kazka taip nematant sunku patarti...
kazkokias tu cia pasakas seki :roll: kokia proga pvz ta programa nueis suniui ant uodegos jai tu ta aktuatoriu po kapotu numesi su prijungta fiske, tegul darinejasi tas varikliukas kaip sau nori, kas per dvi duju padavimo vietos? kiek zinau is reduktoriaus dujos eina i maisytuva, o tai ir yra duju padavimo vieta, su dviem padavimo vietom pirmos ir antros kartos tikrai nebuna, arba as nelabai supratau apie kokias cia tu padavimo vietas kalbi, nieko ten programiskai isjunginet nereikia gali nepasakot, sakau pasistai varzta vietoj aktuatoriaus pravaziuoji ir jau zinai ar cia su ta eko problemos ar duju sistema cia visai nei prie ko :)

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 14, 21:55
Bondas_007
performancas rašėCOLON
Bondas_007 rašėCOLONSveikas, Eko sistema arba antra duju karta yra labai normalus ir funkcionalus dalykas, tik jis turi buti sumontuotas tvarkingai ir atjungti aktuatoriu, varikliuka ta, nera variantas nes tuomet visa programa kompo jei sukalibruota normaliai nueis suniui ant uodegos, tuomet reikia ir programiskai viska isjungti ir pastatyti tik dvi duju padavimo vietas kaip kad butu paprasta pirma karta.

Jei tenka buti Kaune, parasyk kas per Eko kompas ir privaziuosi ir sureguliuosime, pasiziuresime kas ir kaip nes kazka taip nematant sunku patarti...
kazkokias tu cia pasakas seki :roll: kokia proga pvz ta programa nueis suniui ant uodegos jai tu ta aktuatoriu po kapotu numesi su prijungta fiske, tegul darinejasi tas varikliukas kaip sau nori, kas per dvi duju padavimo vietos? kiek zinau is reduktoriaus dujos eina i maisytuva, o tai ir yra duju padavimo vieta, su dviem padavimo vietom pirmos ir antros kartos tikrai nebuna, arba as nelabai supratau apie kokias cia tu padavimo vietas kalbi, nieko ten programiskai isjunginet nereikia gali nepasakot, sakau pasistai varzta vietoj aktuatoriaus pravaziuoji ir jau zinai ar cia su ta eko problemos ar duju sistema cia visai nei prie ko :)

Pastates varzta ir neperprogramaves kompo nieko tu ten nepatikrinsi ir geriau tokiu ideju viesai net nesiulyk chebrai.

Idomu kas kompui atrodys kai jis atidarines atuatoriu nes misinys bus liesas arba riebus ir ji uzdarines, visi parametrai ir eko sistemos esme kuri reaguoja ir reguliuoja duju misini atitinkamai i jo riebuma/liesuma nuejs suniui ant uodegos. Jei jau statai varzta, tuomet reik pasijungus kompa bent jau nustatyti laisvas apsukas normaliu misiniu bei viename sukiu diapazone pvz tiek 3500 kaip kad kalibruotum pacia elementariausia pirma karta, dar geriau atjungti visus TPS riebinimus, reagavima i lemda ir rpm apsukas tuomet.

Nesakau kad nedirbs pakeitus varztu, bet masina vaziuos ir jei uzdesi tik ratlankius be padangu, klausimas tik kaip gerai ir toli ji nuvaziuos?

Paskui sutaisysi zmogeliui varikli del pradegintu kokiu voztuvu del neteisingo misinio po tokiu patarimu? ar pakejsi aktuatoriu kuris suges nuo drozimo ir darinejimo dulkese ir dregmeje po kapotu kai kompas nesuprasdamas kas vyksta ji ten pilnai darines pirmyn ir atgal??

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 15, 01:01
performancas
gali atvaziuot i vln as tau tu aktuatoriu 3 galiu duot gerus nemokamai :D kam ten tuos dacikus atjunginet, nieko tam kompui neatsitiks, kaijp issiderins taijp ir susiderins atgal viska sujungus, kompo paskirtsi siuo atveju liktu tik atidaryt duju voztuvus ir nukirpt benza. misinio jau jis nebekoreguos misini koreguos reduktorius ir varztas. nera ten tas kompas toks jau sustras kaijp tau atrodo, nei ten mapo normalaus nei ka :) kad variklis istirps taij tikraij neimanoma (aisq jai to varzto beproto neprisuks) jai nebandys chebra 200 autostradoj valanda laikyt :) patikek nezinociau as tau tikraij cia neaiskinciau :wink:

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 19, 15:23
pascha
Va retkarciais uzsidega check engine su testeriu pajungiau ismete 14 klaida Throttle position sensor
Kas cia per klaida nelabai suprantu koks cia sensorius grybauja, gal del jo sunkiai ryte ant benzo vedasi ir spaudaliot gaza reik kad uzvesciau. Ir kur sitas sensorius randasi.

Re: lancer gti sposai

ParašytasCOLON 2010 10 19, 16:55
scheichas
prie oro paemimo sklendes turetu but. cia gazo padeties daviklis