Puslapis 11

4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 07 24, 15:49
Muode
Labas forumieciai.Gal kas galetu pagelbet ziniomis,buciau labai dekingas. Neperseniausiai isidejau i 89m. 4WD lanceri varikli is 1G eklipses,bet teko labai nusivilti,nevaziuoja taip kaip tikejaus,labai letai begejasi,ne ka geriau nei senasis 1,8 variklis. Kompresija gera.Tiesa ten toj eklipsej buvo hyundai motoras,jis bent vizualiai atrodo kaip 4G63,tik nera tepalo ausinimo radiatoriaus kaip pas 4G63 91m. ir kiek zinau turi 94 kw,o mitso motoras turi 110 kw. Norejau paklaust,gal kas zino kuom sie varikliai skiriasi,kodel toks galios skirtumas? Gal cia tik varikliu galvos skiriasi? Na, o varikliuka keiciau su tikslu po to isidet turbina,tik pirma reikia si susitvarkyt,tik nezinau kaip toliau daryt,gal uztektu galva mitso uzdet,jei tinka zinoma. Turiu keist tarpine,ar ji tokia pat kaip pas 4G63? Tuom paciu ir galva pasikeisciau,jei tiek tesiskiria? Zodziu ka cia speliot,jei suteiktumet info,zinociau ka daryt. Laukiu protingu minciu :idea:

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 07 28, 16:30
Fever
Į 1G Hyunday matorų nedėjo. Ten tik dangtelis nuo hyunday ir viskas. Nėra tepalo aušinimo radiatoriaus, nes ten tepalą antifrizas aušina. Dabar dėl to matoro keitimo. Kokias dalis dėjai iš 1G į Lancerį? Ar keitei benzino siurblį, ECU?

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 07 28, 22:09
Micius
Kaip as supratu is parasymo, tai i ta 1G jau kazkas is anksciau buvo "neorginaliai" hiundajaus motora ideje, o jis is to 1g isidejo pas save.
O kalbant apie 4G63 dedamus i 1g ir i hiundaj, tai mechaninio skirtumo ten manau nera, nebent paskirstymo velenukai ar suspaudimo laipsnis, t.y. stumai kitokie. Visa esme manau yra ECU programoj.
P.S. Tepalo ausinimas per radiatoriu arba antifrizu - abu juos naudojo mitsubishi, priklausomai nuo metu ;)

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 07 28, 23:52
orangen
Teisingai. Muode turi 1.8 sohc awd c60 lancerį (4G37 berods) ir nusipirko 1g eclipsą su 4g63 hundajaus. Įsidėjo tą variklį, bet jis kažko nelabai nori važiuot geriau už senajį. ECU ir visa pravodke yra perdėta iš kapieco. O kapiece berods buvo mitsubishio kompas. Benzo siublys likęs senas. Bet yra ir dujos. Ant jų irgi nevažiuoja kaip reikia. Ir įdomu ką reiktų konkrečiai pakeisti, kad būtų tie 110kw kaip pas mitsubišio 4g63, nes hundajaus 4g63 yra berods 102kw.

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 07 29, 10:43
Riebus
na manau visu pirma reiktu pradet nuo to ar misinys geras ir ar degimo laipsnis geras ar neparejas knock sensorius ir ar kompas del triuksmu ne ankstina degimo bei ar liamda zondas geras nes tai dazniausiai itakoja perpilima

kai tai viskas bus aisku reiktu zinoma dar kompresija pasimatuot variklio gal jis jau ten kiauras

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 08 01, 12:52
Muode
Kompresija pasimatavau pirmoj eilej,visuose 4 cil. lygiai po 12. Tiesa dar vienas niuansas,vaziuojant ilgesni nei 30 km. atstuma,uzsidega chekas,o vaziuojant trumpais atstumais,savaitem neuzsidegtu.Ar ten imanoma daba po tu visu pakeitimu(variklio su kompu)nuskaityt klaidas? Siaip varikliukas dirba lyg ir normaliai,nei tarska,nei barska,dirba tolygiai,tik traukia kaip lavonas,iki 100 isibegeja per "savaite" tiek ant duju tiek ant benzo.Gal tas hiunday variklis visai numirs turba imetus?

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 08 01, 19:05
Fever
Bandyk siurblį dėt eclipsės :wink:

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 08 01, 21:52
orangen
O kam jį dėt, jei ant lpg irgi nevažiuoja? :roll:

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 08 02, 08:37
Zakis
Kad ant LPG nevaziuoja manau ne rodiklis, nes jis sake visokiu apgaviku ten prisidejes, o ant benzo ar vaziuos bus matyt, nes siurbli turejo savaitgali jau susiburti. Vaziavau as su juo. Kazkokio ten didelio stabdzio nera, bet begetis galetu ir greiciau.

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 08 02, 19:08
Tomasis
O tai šitam motorui neturėtų kompresija būti apie 14?

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 08 02, 20:48
evaldas24
labai geruose varikliuose 15-14 pavazinetuose 12 ir maziau

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 08 02, 21:33
Tomasis
Aš ir sakau, kad vienas forumietis, kur turėjo 1g, po to iškeitė į golfą, keitė žiedus. Po pakeitimo pamatavęs kopresiją, sakė, kad visuose cilindruose buvo po 14 berods.

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 08 02, 22:23
Micius
Pas 1G atmosferke, paga manualus, tai gera (normali) kompresija yra 13-14 bar, o maksimalus skirtumas tarp atskiru cilindru - 1 bar. Minimali kompresijos riba yra 10 bar ;)

Re: 4G63 ir hyundai skirtumai

ParašytasCOLON 2010 08 03, 11:50
Fever
orangen rašėCOLONO kam jį dėt, jei ant lpg irgi nevažiuoja? :roll:
Lpg nelygu lpg. :wink: Jei ten elementarios dujos, tai nelabai verta tikėtis, kad valins.

Imho siūlyčiau pirma pasidaryt, kad ant benzino normaliai važiuotų, o paskui jau dujas dėt. Jei dujos paprastos II kartos, tai tam kartui maišytuvą nuimk nuo įsiurbimo koliko. Gan rimtas oro restriktorius.