Puslapis 12

Tepalo spaudimo daviklis?....

ParašytasCOLON 2005 09 23, 18:47
horn
Gal kam buvo toks "dziaugsmelis"- spaudimo daviklis retai kada perkopia pirma zyma is kaires puses... Kas tai per pozymis,jauciu,kad tai tikrai nieko gero nezada,nes pas drauga maciau,kad jis turetu balansuoti tarp pirmos ir antros zymos is kaires puses...Ir dar -kas keisciausia,spaudimas sukyla tada,kai atleidziu gaza neisjunges pavaros.
Mitsubishi eclipse 2.0

ParašytasCOLON 2005 09 23, 18:56
mpegas
Gal gali labiau apibūdint situaciją. Pvz., koks auto-markė, greičių dėžė, šalto variklio parodymai, kaip keičiasi spaudimas kai užšyla, ar seniai keitei tepalus, ar nebuvo prieš tai avarijos. :roll:

ParašytasCOLON 2005 09 23, 19:05
Wytska
jo, ir kas yra "pirma zyma is kaires". nejaugi nera parasyta slegio Bar'ais. turi buti normaliai masinoje virs 4baru jei neklystu. o kad virs 1-2baru tai faktas.
o gal ten ne barus rodo o temperatura?

ParašytasCOLON 2005 09 23, 20:51
mpegas
wytska rašėCOLONjo, ir kas yra "pirma zyma is kaires". nejaugi nera parasyta slegio Bar'ais. turi buti normaliai masinoje virs 4baru jei neklystu. o kad virs 1-2baru tai faktas.
o gal ten ne barus rodo o temperatura?
arba vakumą įsiurbimo kolektoriuje. Neturiu klipsės, tai negaliu pasakyt ar yra toks prietaisas.

ParašytasCOLON 2005 09 23, 23:06
Riebus
pas mitsus retai kur prie tepalu rodo gradacija ir manau kalba eina apie eclipsa ar galanta na jei ne tai nurodyk tiksliai apie ka kalbi gal cia tu apie koki mitsubishi electonics pagaminta oro kondicionavimo siurbli tauziji

p.s turint metu reiktu siek tiek ir konkretumo turet :wink:

ParašytasCOLON 2005 09 24, 13:20
horn
butent,ant tos skales nera matavimo vienetu pavadinimo,bet zinau,kad ten spaudimo daviklis.
Tepalai pakeisti neseniai (ju sunaudoja irgi daug -apie 2-3 litrus 1000 km.)
Salto variklio pakyla virs pirmos padalos,silto,tai nukrinta iki min.,tai iki pirmosios atzymos. Nors normaliai turetu buti tarp pirmos ir antros.... ir kilti turetu beveik kartu su apsukomis.
mits. eclipse 2.0 dohc 92m.

ParašytasCOLON 2005 09 24, 17:05
Drumbash
horn rašėCOLONbutent,ant tos skales nera matavimo vienetu pavadinimo,bet zinau,kad ten spaudimo daviklis.
Tepalai pakeisti neseniai (ju sunaudoja irgi daug -apie 2-3 litrus 1000 km.)
Salto variklio pakyla virs pirmos padalos,silto,tai nukrinta iki min.,tai iki pirmosios atzymos. Nors normaliai turetu buti tarp pirmos ir antros.... ir kilti turetu beveik kartu su apsukomis.
mits. eclipse 2.0 dohc 92m.
susipilk koki nors grynai mineralini kaip kisieliu, tai pamatysi iki galo dastumsi ta matuokle :) O jei rimtai, tai jei skystus pusiau/visai sintetika susipylei ir dar tiek valgo, tai paprasciausiai nebesusikelia tepalo slegis variklyje..

ParašytasCOLON 2005 09 24, 21:46
mpegas
Tiek tepalų valgo :?: 8O . Tai jau varikliukui xana. Bet visdėlto galima būtų patikrint slėgio daviklį ant stendo. Nors, jeigu manometras ant nulinės padalos, kol variklis neužvestas, tai greičiausiai geras. Dar reiktų patikrint redukcinį vožtuvą. Bet šiaip tai abu požymiai - tepalo rijimas ir mažas spaudimas - kalba apie variklio sudilimą.

ParašytasCOLON 2005 09 24, 23:52
Riebus
negazdinkit zmogaus tegu pirma paziuri ar eina melsvas dumas is vamzdzio jei taip tai gal salnikai ir ziedai galiausiai o jei nemeta reikai apziurei gal balute po nakteles atsiranda nors kai nera slegio nera ir balutes o gal spaudi iki redlaino tai ir ryna :wink:

ParašytasCOLON 2005 09 25, 01:24
Drumbash
Riebus rašėCOLONnegazdinkit zmogaus tegu pirma paziuri ar eina melsvas dumas is vamzdzio jei taip tai gal salnikai ir ziedai galiausiai o jei nemeta reikai apziurei gal balute po nakteles atsiranda nors kai nera slegio nera ir balutes o gal spaudi iki redlaino tai ir ryna :wink:
em, jau ~8k pravaziavau tepalo lygis nukrito, nu gal kokie ~350gr. Tai manau visai normaliai, nors redline'u megstu pakaitint, ypac i posuki..

Re: Tepalo spaudimo daviklis?....

ParašytasCOLON 2005 09 25, 15:11
Donix
horn rašėCOLONGal kam buvo toks "dziaugsmelis"- spaudimo daviklis retai kada perkopia pirma zyma is kaires puses... Kas tai per pozymis,jauciu,kad tai tikrai nieko gero nezada,nes pas drauga maciau,kad jis turetu balansuoti tarp pirmos ir antros zymos is kaires puses...Ir dar -kas keisciausia,spaudimas sukyla tada,kai atleidziu gaza neisjunges pavaros.
Mitsubishi eclipse 2.0
ash isidejau nuo paprasto colt 1,5l. bishki skiresi bet sregis buvo tokspat ir viskas ciki ;)

ParašytasCOLON 2005 09 26, 08:12
ise
pas mane tai prie tepalo siurblio buvo laidukas nuluzes tai tada pieno riebuma rode, pritaisiau atgalios ir vel kazka rode. Taip pat tiesa kad jei per skystas tepalas tai irgi biski pieno riebuma rodo.
nekriepk i ta nesamone demesio, tik sek pagal matuokle kad visad tepalo pakankamai butu ir viskas bus ok.

ParašytasCOLON 2005 09 26, 08:57
mpegas
ise rašėCOLONpas mane tai prie tepalo siurblio buvo laidukas nuluzes tai tada pieno riebuma rode, pritaisiau atgalios ir vel kazka rode. Taip pat tiesa kad jei per skystas tepalas tai irgi biski pieno riebuma rodo.
nekriepk i ta nesamone demesio, tik sek pagal matuokle kad visad tepalo pakankamai butu ir viskas bus ok.
Viskas aišku, jei prietaisas elektrinis, tai ilgainiui sudyla reostatas, ir šiaip tie prietaisai labai netikslūs. Bet kad į tai nereikia kreipti dėmesio tai nesutinku :evil: .

ParašytasCOLON 2005 09 26, 09:48
Wytska
nu tai klausykit, 2-3litrai tepalo ant 100-120l benzo (1000km), tai cia jau tas pats kaip buna spec benzinas motoroleriams (ar pan?) kur pyla i benza tepala iskarto tokiu santykiu...
man atrodo nekreipk tu demesio i ta tepalo rodykle, bet kreipk demesi i variklio kapitalini remonta :roll:

ParašytasCOLON 2005 09 26, 10:45
Matosas
Nereikia pult į paniką, ga ltiesiog tepalo pompa parėjo, arba tu išsivaizduoji kad daviklis turėtų kažkai pdaugiau rodyt, žodžiu ir man parkė buvo pradžioj nes galvojau kad permažai rodo, o pasirodo viskas normaliai, šiaip forume paieškok yra apšnekėta ir parodyta kiek turi rodyt, tepalo daviklis, o jei tiek ryja tai gali būt ir riebokšliai :idea: greičiau tai ir bus, o jei tikria neramu dėl dūmų ar ko ar šiaip konsultacijos reikia live'u tai gali susitikt su puikiais meistrais ir užkalusių/uždrožtų variklių žinovais ponu Matosu ir ponu Pliustu :wink: