turbinai nebuvo daromas kapitalinis remontas?
žinoma ir čia sulauksi skirtingų receptų, bet aš vadovaujuosiu šiuo
1. Norint, kad variklis normaliai prisidirbtų, reikia visų pirma iš kart po remonto leisti jam prasiplauti varikliui dirbant laisvais sūkiais, tam kad išsiplautų visas brudas, tepalas tinka ir visiškai paprastas (aš naudojau kažkokią pigią pusiausintetiką) ši procedūra atliekama tiek, kiek tau atrodo reikalinga (mano atveju tai buvo daroma ~ 20 min).
1.1 Kadangi mano variklio kapitalinis remontas buvo daromas nuo iki ir pakeltas tepalo slėgis, pradžioje, dėl aukšto tepalo slėgio nušaudavo tepalo filtro guma, todėl aš dar ~15 val. leidau jam padirbit varikliui sukantis laisvom apsukom.
2. Sekantis žingsnis yra mano manymu svarbiausias, kadangi plokštumos dar neprisidirbe tai trintis gaunasi pakankamai didelė, dėl ko pakyla didensė, nei darbinė temp. ~100C todėl sekančius 300-500km reikia važiuoti itin ramiai (iki~2000-2500 rpm), po šio etapo tepalas vėl keičiamas, nes dažniausiai nuo didelių apkrovų tepalas praranda pagrindines savo tepimo savybes.
3. Paskutinis etapas mano manymu yra daugiau iš idėjos nei iš reikalo, važiuoji ~1500-2000km ne sportiniu rėžimu, t.y. aukštų apsukų ilgai nelaikant ir nedrožiant iki red line, asmeniškai aš šį etapą taip pat pravažinėjau ramiai (iki 3500rpm)
jeigu variklis per šį eksploatacijos laiką prasisuko be jokių problemų, tai atėjo laikas ir pačiam po truputį, nugalint savo paranoją, pradėti automobilį naudoti pagal paskirtį
sėkmės