Puslapis 11

problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 10, 02:44
doS
Sveiki. Turiu beda ir nelabai zinau kas cia negerai. Laisvos apsukos ~800 cia lyg ir normaliai, bet neimanoma is vietos pajudet, gesta, visada reikia kazkiek paspaust gazo ir tada vaziuoja... Kame gali buti problema? :roll:

Beja dar at imanoma isvis kaip nors sujungt virsu 2.0dohc ir apacia 1.8 sohc motora? (Pas kuri pirkau sake, kad servise jam taip pasake...

Re: problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 10, 08:14
linasze
Kodel niekas neraso kokiai masinai reikia?As kiek zinau, 2.0 ir 1.8 skirtingi varikliai.

Re: problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 10, 09:23
t-sport
tigi raso 1G :) tai reiskias pirmos kartos eclipse.
turi tikrai buti imanoma sujungti tuos du skirtingus variklius..tik klausimas o kam to reikia?

Re: problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 10, 10:21
skalbiniu_Wagis`
doS rašėCOLONSveiki. Turiu beda ir nelabai zinau kas cia negerai. Laisvos apsukos ~800 cia lyg ir normaliai, bet neimanoma is vietos pajudet, gesta, visada reikia kazkiek paspaust gazo ir tada vaziuoja... Kame gali buti problema? :roll:

Beja dar at imanoma isvis kaip nors sujungt virsu 2.0dohc ir apacia 1.8 sohc motora? (Pas kuri pirkau sake, kad servise jam taip pasake...
kiek turėjau eclipsių tai su visom iš vietos pajudant reikdavo spaust gazo kažkiek, 1,5 - 2 rmp, neklausyk kas Tau ten ką sakė, nemanau, kad buvęs savininkas tvarkė tą eclipsę, nes aš ją pardaviau su lediniu varikliu, o jis su ja 5000km ar dar mažiau pravažiavo :) net neįmanoma būtų 1.8sohc sujungti su 2.0dohc o dar plius kad iš to jokios naudos nebūtų :)

Re: problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 10, 12:42
t-sport
ir kodel neimanoma gali argumentuoti?

Re: problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 11, 00:42
Falk3n
t-sport rašėCOLONir kodel neimanoma gali argumentuoti?
todel kad manyciau neatitiks ausinimo kanalai, galvos priverzimo vietos, stumokliai bus kitaip ispjaustyti ir dar daug kitu skirtumu, kurie vargiai ar be kardinaliu perdarymu leistu surinkti i viena situ dvieju visai skirtingu motoru dalis :wink:

Re: problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 15, 14:50
doS
skalbiniu_Wagis` rašėCOLON
doS rašėCOLONSveiki. Turiu beda ir nelabai zinau kas cia negerai. Laisvos apsukos ~800 cia lyg ir normaliai, bet neimanoma is vietos pajudet, gesta, visada reikia kazkiek paspaust gazo ir tada vaziuoja... Kame gali buti problema? :roll:

Beja dar at imanoma isvis kaip nors sujungt virsu 2.0dohc ir apacia 1.8 sohc motora? (Pas kuri pirkau sake, kad servise jam taip pasake...
kiek turėjau eclipsių tai su visom iš vietos pajudant reikdavo spaust gazo kažkiek, 1,5 - 2 rmp, neklausyk kas Tau ten ką sakė, nemanau, kad buvęs savininkas tvarkė tą eclipsę, nes aš ją pardaviau su lediniu varikliu, o jis su ja 5000km ar dar mažiau pravažiavo :) net neįmanoma būtų 1.8sohc sujungti su 2.0dohc o dar plius kad iš to jokios naudos nebūtų :)
Vat as nzn kam to reikia... Nes siaip pas tave jis buvo ledinis, bet pagal mane jis ji tvarke ir jam idejo tas pacias tarpines nes leidzia tepalus pro tarpines... visas variklis tepaluose :| O del apsuku tai bandziau kitam eclipse tai jos krenta, bet pajudet imanoma neuzgesus, o pas mane beveik neimanoma beto spustelejus gaza ir atleidus apsukos nukrenta iki ~400 apsuku ir vel pakyla buvo 2-3 kartais, kad isvis uzgesdavo :|

Re: problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 15, 15:18
tomarinas
cia ne dyzelis, as visados gaziuko duodu

Re: problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 15, 17:06
Tomasis
Na pas eclipses aplamai ta sankaba kažkokia kitokia nei paprastuose sedanuose ten audi, volkswagen ir pan. Aplamai sankabą reikia atleisti žymiai mažiau nei kitose paprastose mašinose, ir ją atleidus eclipse vos vos tik pradeda judėti, bet labai nenoriai, nes atleidžiant sankabą, krenta apsukos per ~300 ir pradeda trukčioti todėl reikia duot gazo. Bet kaip suprantu čia viskas labai normaliai :)

Re: problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 20, 14:39
doS
Siaip buvau susidures su panasiai is vietos vaziuojancia masina... Siaip dar pagal mane cia gali buti ir del suportu... nes masina pastovejusi nemazai ir suportai lb nenoriai dirba t.y. normaliai atgal nevaiksto, masinai vaziuojant is vidutinio kalniuko greitis mazeja :| Dar va klausimas, priekiniu ir galinius suportus imanoma naminiemis salygomis isrinkt pravalyt ir tt ir surinkt?

Re: problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 20, 14:52
Tomasis
doS rašėCOLONSiaip buvau susidures su panasiai is vietos vaziuojancia masina... Siaip dar pagal mane cia gali buti ir del suportu... nes masina pastovejusi nemazai ir suportai lb nenoriai dirba t.y. normaliai atgal nevaiksto, masinai vaziuojant is vidutinio kalniuko greitis mazeja :| Dar va klausimas, priekiniu ir galinius suportus imanoma naminiemis salygomis isrinkt pravalyt ir tt ir surinkt?
Įmanoma, tik reikės spaustuvų greičiausiai ir daug kantrybės ;) Tačiau jei pas tave stabdžių supportų cilindriukai neberodo gyvybės ženklų, tai kažin ar ką padarysi, greičiausiai tuomet tektų vežti meistrams, kad pakeistų.

Re: problema 1g su apsukom ir del motoro

ParašytasCOLON 2009 09 20, 16:43
doS
Tomasis rašėCOLON
doS rašėCOLONSiaip buvau susidures su panasiai is vietos vaziuojancia masina... Siaip dar pagal mane cia gali buti ir del suportu... nes masina pastovejusi nemazai ir suportai lb nenoriai dirba t.y. normaliai atgal nevaiksto, masinai vaziuojant is vidutinio kalniuko greitis mazeja :| Dar va klausimas, priekiniu ir galinius suportus imanoma naminiemis salygomis isrinkt pravalyt ir tt ir surinkt?
Įmanoma, tik reikės spaustuvų greičiausiai ir daug kantrybės ;) Tačiau jei pas tave stabdžių supportų cilindriukai neberodo gyvybės ženklų, tai kažin ar ką padarysi, greičiausiai tuomet tektų vežti meistrams, kad pakeistų.
Nu kaip... jie stabdyt tai stabdo, bet atgal nenoriai vaiksto