
Problemos:
1. Iskart isigijus M. Galant 1997m 2.0l 100kw. (136 ag.) benzina apsukos laikydavosi ant 550-600 rpm ribos.
Ant laisvos eigos masina tai dreba kaip traktorius, tai trumpam pakyla minimaliai apsukos kad nedrebetu ir vel taip pat ir pasaka be galo. Palyginus su kitais benzininiais auto. apsukos laikydavosi apie 800-1000 rpm. Tai gal Galantu savininkai pasakytu kokios apsukos yra normalios rykliui. Del mazu apsuku is vietos pajudeti ne visad lengva. Kaip suprantu galeciau apbandyti laisvos eigos varikliuko pravalima, kad isspresciau sita problema?
2. Gal girdejot apie lukoile pardavinejama 95 Ecto rusies benzina? Taigi paklausiau kuo jis skiriasi nuo iprasto.Pasake, kad valo purkstukus, del to padideja variklio ekonomija ir pan..
kartais ipildavau ant puspilnio bako, bet visai nesenai pripyliau pilna ir isvaziavau i uzsieni.Po kazkur 4 val isedau grizti namo, bet tik nuspaudus gazo pedala masina pradejo gan stipriai trukciot. Gal pravale tuos purkstukus nuo visokio s. ir vel pradejo nuo tu nuosedu kimstis? uz kokiu 10 min praeina, dabar uzeina kartais taip, bet dazniausiai tik isedus ir pradedant vaziuot. Pastebejimai: Siurblys veikia graziai, oro srauto matuokle noriu tiket kad sveika

Galbut zvakes , bet taip netiketai netikiu kad galejo.
3. Paskutine problema, kuri jau senai nervina. 80kw benzininiai auto vaziuoja kur kas verzliau nei mano ryklys. O didziausia rakstis ..... yra sustojus prie stop zenklo ar kur kitur begetis, minant iki 4000rpm ir greitai shiftinant kliudau netgi paprasciausiems zopeoms (peugeot). All in all oro srauto matuokle? ant prietaisu skydelio nedega jokia lempute, bet manau pirma reiktu nuvaziuot ir pasidaryt diagnostika ?