Puslapis 1 iš 8
LAMDA ZONDAS
ParašytasCOLON 2005 06 17, 23:46
shafioras
Re: LAMDA ZONDAS
ParašytasCOLON 2005 06 18, 02:57
Wytska
seip angliskai kalbanciose salyse tai vadinasi oxygen sensor, arba deguonies daviklis. jis nustato ismetimo vamzdyje deguonies kieki. pagal tai reguliuojamas paduodamo misinio riebumas ir atitinkamai kuro suvartojimas ir trauka.
kai jis pareina, kaip taisykle krenta trauka, kartais isviso variklis nenori dirbti. ir aisku auga kuros suvartojimas.
ParašytasCOLON 2005 06 18, 12:12
Riebus
bet lemda naudojamas nespaudziant o ant laisvu nes kai spaudi tai jau pila tiek kiek nustatyta ir ei apsipila tai reikia jau tada degima reguliuoti
lemda kol saltas pusineja bet dazniausiai kai isila susitvarko todel apsuku sokinejimas pastebimas tik ryte

ParašytasCOLON 2005 06 18, 12:48
Wytska
jeigu kam idomu seip cia labai priklauso nuo modelio. nes pirmieji buvo lambda zondai su 1 laidu, poto 2, 3, ir galiausiai mano masinoje jau su 4 laidais (ir mases laidas). Tad trumpai:
1 laido - tik signala duoda (man taip sake, nors netikiu kad be maitinimo dirba)
2 laidu - maitinasi pliusu ir duoda signala
3 laidu - turi sildymo elementa
4 laidu - turi 2 sildymo elementus (vienas atsarginis).
todel sensoriaus gedimas gali buti ne butent tame kad sugedo daviklis, bet ir tame kad neveikia nei vienas sildymo elementas. si problema paprastai issisprendzia po 5min ijungto variklio, todel jai esant, pries ivaziuojant i technikine patartina su ijungtu varikliu pastoveti kuri laika.
riebus: negaliu sutikti su tavim del to kad jis veikia tik ant laisvu apsuku

pasaulis del laisvu apsuku su savo gamtos tarshos istatymais ir normom neisprotetu. jos labai mazai trunka, visi gi spaudzia. nebent paciose pirmuose varikliuose su lambdom taip buvo, kai jos atliko laisvu apsuku reguliavimo funkcija. Bet apie 1996m isigaliojo pasaulyje griezti istatymai del deguonies sensoriu ir tarsos.
ParašytasCOLON 2005 06 20, 12:29
raimizzz
o kaip ten tiksliai del shrotu, nes man acuroj 4-iu laidu apie 260 atrodo buvo (taiwanis), o originalas isvis sake gali apie 500 kainuot.
Zinau standartini atsakyma, kad perki kate maise (cia shrotai), bet kaip su patikrinimu ar pan. tuo labiau jei jis kainuotu kapeikas tai gal ir surizikuoti ta kate maise pasiimt a?
Re: LAMDA ZONDAS
ParašytasCOLON 2005 06 20, 13:47
rimciux
ParašytasCOLON 2005 06 24, 18:09
shafioras
P.S. aciu visiems
Karoc man state duju iranga i mano C52 colt'uka ir kai pajunge pasake, kad tipo lamda zondas neveikia, siaip jokio skirtumo nejauciu, nesokineja nei apsukos tik uzvedus tiek ant duju, tiek ant benzo, nei trauka sumazejo, tai vo ir nebesuprantu ar ji keist, ar ne , o gal jis veikia vis delto.....
ParašytasCOLON 2005 06 25, 04:23
taxistas
[quote="shafioras"]P.S. aciu visiems

ParašytasCOLON 2005 06 25, 08:23
Lukas
taxistas rašėCOLONshafioras rašėCOLONP.S. aciu visiems
Karoc man state duju iranga i mano C52 colt'uka ir kai pajunge pasake, kad tipo lamda zondas neveikia, siaip jokio skirtumo nejauciu, nesokineja nei apsukos tik uzvedus tiek ant duju, tiek ant benzo, nei trauka sumazejo, tai vo ir nebesuprantu ar ji keist, ar ne , o gal jis veikia vis delto.....
As labai atsiprasau visu "dujininku"

O jus perkat masinas ir ziurit matorus su tokia salyga kad galima butu dujas inmesti

Ar as cia durnas, ar jus is masinu norit papigiai ispausti arklius

As irgi nelabai suprantu sportiniu masinyciu su dujom, kazkada maciau per tv kaip kazkoks sportininkas i SUBARU WRX buvo dujas isidejes

Nagi juk tai subaru o ne audi 100

O del arkliu praradimo tai ash net nezinau gal kasnors galetu parashyt kiek daug mash procentaliai prarandama arkliu isidejus dujas
Beje Matosas buvo techninej apziuroj

Tai jei teisingai supratau, tai kai atidare bagaznika, tas kur tikrina apziura parode pirshtu i subwoofery ir paklause matoso:
-Cia Duju balionas ?

ParašytasCOLON 2005 07 02, 00:49
shafioras
sorry bet ka jus cia svaigstat apie sportines masinas ?????????
Ar jum Mitsubishi Colt c52 1.5 GLXi yra sportine masina??????????/
ParašytasCOLON 2005 07 02, 00:50
shafioras
ParašytasCOLON 2005 07 03, 12:16
alfa-moda
labi idomiai gaunasi guju oktaninis skaicius yra vir 100, apie 105, bet priklauso nuo misinio, kiek butano ir kiek propano ..........
o benzo 98, jeigu ivaryti tik butano tai bus 105, tai geriau trauks, o kadangi pas mum maiso tai gaunasi apie 93E.....
kas vazineja, taszino, kaip yra kad trauka labai priklauso nuo duju kokybes, su vienom PVZ atrodo kad su benzu lieki o su kitom kaip traktorius, visai netraukia.
Be to, tureti kombinuota masina labai apsimoka idarna ir po miesta negalesi isnaudoti masinos galimibiu nors tai ar EVO ar Subaru WRX, bet uzmiestyje TURN ON benza ir prasom gali dziaugtis galingumu ...........
viskas paaiskinam ir suprantama

ParašytasCOLON 2005 07 25, 22:26
lek
alfa-moda rašėCOLON
labi idomiai gaunasi guju oktaninis skaicius yra vir 100, apie 105, bet priklauso nuo misinio, kiek butano ir kiek propano ..........
o benzo 98, jeigu ivaryti tik butano tai bus 105, tai geriau trauks, o kadangi pas mum maiso tai gaunasi apie 93E.....
kas vazineja, taszino, kaip yra kad trauka labai priklauso nuo duju kokybes, su vienom PVZ atrodo kad su benzu lieki o su kitom kaip traktorius, visai netraukia.
Be to, tureti kombinuota masina labai apsimoka idarna ir po miesta negalesi isnaudoti masinos galimibiu nors tai ar EVO ar Subaru WRX, bet uzmiestyje TURN ON benza ir prasom gali dziaugtis galingumu ...........
viskas paaiskinam ir suprantama

Kitas dalykas tas kad jeigu dujas ir benzina lyginti ne pagal litraza, bet pagal svori, tai duju suvartojimas ir kaloriju kiekis 1kg yra gerokai didesnis. Ir kaip mineta aukshciau didesnis oktaninis skaicius.
Del sportiniu auto tai cia ne pirmas kartas kai bandoma eksperementuoti
ParašytasCOLON 2005 07 28, 08:45
Dainiusl
Riebus rašėCOLONbet lemda naudojamas nespaudziant o ant laisvu nes kai spaudi tai jau pila tiek kiek nustatyta ir ei apsipila tai reikia jau tada degima reguliuoti
lemda kol saltas pusineja bet dazniausiai kai isila susitvarko todel apsuku sokinejimas pastebimas tik ryte

Jo, teisingai. Visi gudrus irengimai masinose skirti tik laisvu apsuku palaikymui, nes kai spaudi, tai gali kura ir su kibiriuku pilt

Ir siaip turetu buti ne lemda, o lambda (panasiai kaip lambada, tik be vienos a).
Lambada - taip pat laisvu apsuku irenginys, tik apsukos cia jau truputi uzkeltos. Lambada naudoti galimair ne laisvoms apsukoms.

ParašytasCOLON 2005 07 28, 20:01
ioma
Dainiusl rašėCOLON....
Lambada - taip pat laisvu apsuku irenginys, tik apsukos cia jau truputi uzkeltos. Lambada naudoti galimair ne laisvoms apsukoms.
