Puslapis 1 iš 2
klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 24, 16:15
Viktoras777
Taigi noreciau paklausti, keiciau dirzus savo galantui 95 td ir meistras nedejo balansinio dirzelio (tipo sake, jis ten per daug nereikalingas tik vibracijai slopinti ir jo nedejo).
zinau kad viena balansini velena suka tepalo pompa o kita dirzelis. ir jie sukasi priesingomis kryptimis dvigubai greiciau negu alkuninis ir ju paskirtis slopinti variklio vibracijas.
noreciau paklausti ar man nieko nenutiks varikliui eksplotuojant auto be to dirzelio, kai suksis tik vienas balansinis su tepalo pompa(neuzkals, neitakos variklio tepalo spaudimo ir pan )ar man geriau ta balansini dirza uzsideti ir nerizikuoti?
jau su masina pralekaiu virs 1k be to dirzo ir dar nieko nenutiko (kad tik neprisisnekeciau

)
vibracijos nesijaucia tik virs 3k biski jauciasi,
jei esme tik vibracijose tai manau nedesiu.
Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 24, 16:17
Dzhedaj
Esmė tik vibracijose. Mechaniškai nieko blogo nenutiks.
Geras meistras, jeigu pats nusprendžia už klientą, ką dėti, ko nedėti

Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 24, 17:36
Viktoras777
na jis nenusprende, bet patare kad geriau nedet to dirzelio. nes man tas balansinis dirzelis nutruko ir vos per ji netruko pagrindinis.
meistras nera sudarankis todel as linkes juo pasitiketi, ne viena mica ir kitas auto dyzelines tvarkes kur yra balansiniai velenai, tai net nededavos sake tu balansiniu dyzeliui ir nieko nenutikdavo.
man tik idomu kaip kiti galvoja apie toki sprendima.
Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 24, 19:20
Grogis
Jeigu auto gamintojas padare,kad butu balansyrinis dirzelis,tai manau ne iš oro, kad automobilis butu brangesnis.Nuo variklio vibracijos atsiras daugiau problemu,pvz suplys greičiau pagalves,atsikratys kontaktai ir t.t
Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 25, 21:07
makacinas
Viktoras777 rašėCOLONTaigi noreciau paklausti, keiciau dirzus savo galantui 95 td ir meistras nedejo balansinio dirzelio (tipo sake, jis ten per daug nereikalingas tik vibracijai slopinti ir jo nedejo).
zinau kad viena balansini velena suka tepalo pompa o kita dirzelis. ir jie sukasi priesingomis kryptimis dvigubai greiciau negu alkuninis ir ju paskirtis slopinti variklio vibracijas.
noreciau paklausti ar man nieko nenutiks varikliui eksplotuojant auto be to dirzelio, kai suksis tik vienas balansinis su tepalo pompa(neuzkals, neitakos variklio tepalo spaudimo ir pan )ar man geriau ta balansini dirza uzsideti ir nerizikuoti?
jau su masina pralekaiu virs 1k be to dirzo ir dar nieko nenutiko (kad tik neprisisnekeciau

)
vibracijos nesijaucia tik virs 3k biski jauciasi,
jei esme tik vibracijose tai manau nedesiu.
motorui nieko nenutiks tikrai. bet patariu usidek. nes kai vazinesi tai pamatysi kad nesmagu.dek nauja guoliuka su dirzeliu ir tegu tik lengvai patempia. kad nepertemtu. ir an laisvu jpasijaus kad kazkaip netaip masina vibruoja.
uzsidek.
Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 25, 22:18
Viktoras777
Viskas aisku td. ta dirzeli desiu atgal,ir variklis dirbs tolygiau ir komfortas didesnis bus. Nes ne is lempos, kaip sake Grogis autogamintojas sugalvojo ji.
Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 25, 23:52
laprix
Na jei tau tik nueme balansini dirzeli, o ta prie tepalo siurblio paliko suktis (kaip nors neatjunge, nenupjove ar panasei, balansinio veleno) tai man biski idomu kaip tu isvis pavaziuoji be trintuko tarp dantu

O jei atjunge abu balansinius ir kaip sakai didelio diskomforto nepajutai, tai tik sokinek is laimes kad ju atsikratei

gamintojai is oro ar ne is oro, bet ten daugiau del konforto, nei del kaskokio tai techninio butinumo juos sukiso, o jei tau konforto pakanka ir be ju tai valio, ir variklis smagiau suksis ir galimu problemu del tukusio balansinio dirzelio 100% isvengsi

Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 26, 02:19
performancas
laprix rašėCOLONNa jei tau tik nueme balansini dirzeli, o ta prie tepalo siurblio paliko suktis (kaip nors neatjunge, nenupjove ar panasei, balansinio veleno) tai man biski idomu kaip tu isvis pavaziuoji be trintuko tarp dantu

O jei atjunge abu balansinius ir kaip sakai didelio diskomforto nepajutai, tai tik sokinek is laimes kad ju atsikratei

gamintojai is oro ar ne is oro, bet ten daugiau del konforto, nei del kaskokio tai techninio butinumo juos sukiso, o jei tau konforto pakanka ir be ju tai valio, ir variklis smagiau suksis ir galimu problemu del tukusio balansinio dirzelio 100% isvengsi

visiskai teisingai

mechaniskai neatjungus to veleno kuri suka tepalo pompa tai vibracija nezmoniska

bet jai meistriukas kaip sakai tikrai gudrus tai tikrai turejo atjungt abu

Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 26, 11:04
Viktoras777
Na nezinau ar jis abu atjunge ar viena(reikes pasiklausti

), bet vibracija tikrai labai nedidele ir man netrugdo, kuri pasireiskia tik virsijus 3k rpm. bet toliau keliant apsukas vibracija dingsta vel.Ant laisvu, tai lygiai taip pat dirba, kaip ir seniau su tuo dirzu 850 rpm biski jauciasi vibracija nes pas mane dyzelis ir taip turi buti.Del apsuku tai man nereikia daznai kelti ju virs 3k rpm. nes dyzelio sukimo momentas aukstas prie mazu apsuku. ir siap as jos nedraskau aukstom apsukom tai ir diskomforto nesukelia.
Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 26, 16:52
Galant2l
Siaip as vazinejau kuri laika su nutrukusiu tuo balanciniu dirzeliu. Tai ten tu vibraciju kazkaip nesijaute ant mazesniu apsuku. O nuo 3000 tai jau buvo ne kas
Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 26, 19:26
makacinas
Viktoras777 rašėCOLONTaigi noreciau paklausti, keiciau dirzus savo galantui 95 td ir meistras nedejo balansinio dirzelio (tipo sake, jis ten per daug nereikalingas tik vibracijai slopinti ir jo nedejo).
zinau kad viena balansini velena suka tepalo pompa o kita dirzelis. ir jie sukasi priesingomis kryptimis dvigubai greiciau negu alkuninis ir ju paskirtis slopinti variklio vibracijas.
noreciau paklausti ar man nieko nenutiks varikliui eksplotuojant auto be to dirzelio, kai suksis tik vienas balansinis su tepalo pompa(neuzkals, neitakos variklio tepalo spaudimo ir pan )ar man geriau ta balansini dirza uzsideti ir nerizikuoti?
jau su masina pralekaiu virs 1k be to dirzo ir dar nieko nenutiko (kad tik neprisisnekeciau

)
vibracijos nesijaucia tik virs 3k biski jauciasi,
jei esme tik vibracijose tai manau nedesiu.
kur velenelis su tepalo siurbliu tai jis neatsijungia nes jy suka pagrindinis dirzas. tik kai desi ta dirzely primin meisrukui kad jis tik kas antra rata tinka. is sono yra varztas bloke kuri atsukus reikia kisti atsuktuva jei pastacius an mietkes atsuktuvas nesulenda visas tai velenely kur su tepalo siurbliu reikia apsukti viena rata. tada turi sulysti visas. priesingu atveju vistiek bisky vibruos.
Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 26, 20:45
Viktoras777
Tai jei teisingai tave supratau tas varztas, kuri reikia issukti ir tikrinti su atsuktuvu yra sone per bloko viduri? nes kazkoks varztas matosi bloko vidury skersai balansinio velenelio. Beje, per ta varzta man po truputi leizdavo tepala ir jo paverzt neidavo daugiau.o pats issukt lauk jo nesiryzau (nes nezinojau, viduj ka jis laiko)meisras kaska minejo, kad tas varztas reikalingas balansiniams, toliau jau nebesigilinau, ji sutvarke dB nebeleidzia tepalu.
Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 27, 16:53
makacinas
Viktoras777 rašėCOLONTai jei teisingai tave supratau tas varztas, kuri reikia issukti ir tikrinti su atsuktuvu yra sone per bloko viduri? nes kazkoks varztas matosi bloko vidury skersai balansinio velenelio. Beje, per ta varzta man po truputi leizdavo tepala ir jo paverzt neidavo daugiau.o pats issukt lauk jo nesiryzau (nes nezinojau, viduj ka jis laiko)meisras kaska minejo, kad tas varztas reikalingas balansiniams, toliau jau nebesigilinau, ji sutvarke dB nebeleidzia tepalu.
jo. ten jai leis tepala tai nebijok isisuk ir padek varine saibuke. ar hermetiku patepk.
Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 27, 18:49
Sharas
Gi tau raso zmones, kad jei nejauti diskomroto, tai nesuk galvos ir nejunk atgal to balansinio veleno.
Aisku gamintojas be reikalo nieko nededa, bet taip pat gamintojas masina skaiciuoja garantiniam laikotarpiui, ir jam visai neidomu, kad po n kilometru, jau pasibaigus garantijai, nutruks balansinio veleno dirzas, kartu nutrauks pagrindini ir sumals visa galva nx

. Kuo maziau detaliu, tuo maziau kas gali sugest

Re: klausimas del balansinio velenelio atjungimo
ParašytasCOLON 2009 03 27, 23:19
Micius
Seip, tie balansyrai yra ne "individualai", o "pora". Taig, ir pasekmes tokios, kad jei tik viena atjungi, vibraciju net padauges, jei lygint kad ir su su tuo atveju, kai "atjungi" abu balansyrus. Ir taip, antra balansyra "atjungt" nera paprasta nes ji suka teplo pompa per krumpliarati (o ne tiesiogiai dirzas paskirstymo, kaip kazkas minejo, bet cia ne esme). Todel jei masina yra skirta eiliniam vazinejimui (o dyzelinis galantas ar kazkas panasaus butent tam ir skirtas manau), tai reikia susideti normaliu firmu detales (dirzus, guolius ir itempejus) pas ne kakarankius meistrus, ir dziaugtis komfortabiliu vaziavimu
