Puslapis 12

turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 25, 23:18
performancas
taij vat labai idomu butu suzinot kas per detale yra (25)
Paveikslėlis
kad kazkos tai ziedelis tai ir pats matau, bet idomu is ko jis padarytas ir kokia yra jo paskirtis? nes pas mane kolikas plikas be jokiu ziedeliu, be varztu be tarpiniu, dar domina varztai (22) su kuriais turba prisisuka prie koliko ar jie kazkokie special ar siaip paprasti varztai ir tiek, is kur galim gaut (26) tarpine? ir dar ar turba tvirtinasi kazkokiu tai budu prie bloko, ir ar tai butina?

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 25, 23:40
Riebus
flanshos ziedas kuris statosi i koli ir randasi viduryje flanshos mazdaug taip --| |--

tiesiog padeda laikyti didesni slegi nes be jos tai ten viskas pustu kiaurai jie ne iskart tai po kaskiek laiko tikrai

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 25, 23:44
performancas
Riebus rašėCOLONflanshos ziedas kuris statosi i koli ir randasi viduryje flanshos mazdaug taip --| |--

tiesiog padeda laikyti didesni slegi nes be jos tai ten viskas pustu kiaurai jie ne iskart tai po kaskiek laiko tikrai
o is kur toki gaut? ir ka jai pas mane ant turbos to ispjovimo nera tam ziedui istatyt (turbo ne nuo mico) tai nelaikys ar kaip :?:

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 25, 23:46
Riebus
nu nemanau kad tu pusi toki slegi kad nelaikytu

teisiog dek storelesnio vario tarpine ir gerai apdirbk pavirsiu ir nieko netepk ir laikys tikrai

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 25, 23:51
performancas
Riebus rašėCOLONnu nemanau kad tu pusi toki slegi kad nelaikytu
teisiog dek storelesnio vario tarpine ir gerai apdirbk pavirsiu ir nieko netepk ir laikys tikrai
tipo is vario laksto issipjaut tarpine ir nusislifuot normaliai pavirsius turbinos ir kokilo? pusiu tikrai nedaug manau max 0,5 bar o kaip del varztu det 10.9 ar uzteks 8.8 kietumo?

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 26, 00:59
tomarinas
dediesi turba i klipieca ? 8O

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 26, 08:46
Micius
Del to ziedo, tai kaip riebus minejo, jis padeda geriau sutaikyti kolika su turba, ir originaliai tiek kolike , tiek turboje yra ispjovos tam ziedui. Jei det be ziedo, tai kazkiek padidina turbulencija sistemoje.
Tarpine, tai jau cia nuo noru, slegio planuojamo ir t.t. priklauso. Gali det paprasta, gali aliumine, varine ar plienine (as pvz. isidejes nerzaveikine).
Varztus tai manau dek kietesnius, kad ten neatsileidinetu pakaitus ir t.t.
Originaliai pati turba niekur daugiau, apart koliko, nesitvirtina. ;)

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 27, 09:57
Nomad
performancas rašėCOLONtaij vat labai idomu butu suzinot kas per detale yra (25)
http://www.vfaq.com/proj-pics/shopturbo01.gif
kad kazkos tai ziedelis tai ir pats matau, bet idomu is ko jis padarytas ir kokia yra jo paskirtis? nes pas mane kolikas plikas be jokiu ziedeliu, be varztu be tarpiniu, dar domina varztai (22) su kuriais turba prisisuka prie koliko ar jie kazkokie special ar siaip paprasti varztai ir tiek, is kur galim gaut (26) tarpine? ir dar ar turba tvirtinasi kazkokiu tai budu prie bloko, ir ar tai butina?
1. del ziedo jau issiaiskino. nors pas mane pati jo nera.
2. varztus patariu det gamyklinius ar bent atitikmenis jiems, nes visgi ju darbine temperatura siekia tiek kad ikaista iki raudonumo.
3. turba patariama tvirtint prie bloko, kad sugertu vibracija, priesingu atveju su laiku gali ishsiklibinti koliko-turbo arba koliko-bloko varztai.

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 27, 10:32
Riebus
Nomad rašėCOLON
performancas rašėCOLONtaij vat labai idomu butu suzinot kas per detale yra (25)
http://www.vfaq.com/proj-pics/shopturbo01.gif
kad kazkos tai ziedelis tai ir pats matau, bet idomu is ko jis padarytas ir kokia yra jo paskirtis? nes pas mane kolikas plikas be jokiu ziedeliu, be varztu be tarpiniu, dar domina varztai (22) su kuriais turba prisisuka prie koliko ar jie kazkokie special ar siaip paprasti varztai ir tiek, is kur galim gaut (26) tarpine? ir dar ar turba tvirtinasi kazkokiu tai budu prie bloko, ir ar tai butina?
1. del ziedo jau issiaiskino. nors pas mane pati jo nera.
2. varztus patariu det gamyklinius ar bent atitikmenis jiems, nes visgi ju darbine temperatura siekia tiek kad ikaista iki raudonumo.
3. turba patariama tvirtint prie bloko, kad sugertu vibracija, priesingu atveju su laiku gali ishsiklibinti koliko-turbo arba koliko-bloko varztai.

ir kaip tu ja prie bloko pritvirtinsi ? :D

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 27, 10:35
Nomad
Riebus rašėCOLON ir kaip tu ja prie bloko pritvirtinsi ? :D
as jau pritvirtinau :P
ant mano evo3 turbos yra skyle varztui. bet as dariau kitaip, downpipe pries gofra privirinau ausele ir ja su varztu prisukau kazkur apacioj i bloka. :)

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 27, 14:02
Riebus
tai jei kalsi vamzdio dugnu per akmeni tai ir bloka islausi jis gi aliumininis

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 27, 16:13
Nomad
Riebus rašėCOLONtai jei kalsi vamzdio dugnu per akmeni tai ir bloka islausi jis gi aliumininis
tam yra apsaugos :) tai jei ir i bloka kameniuku kalsi tai islausi. :) siaip ar taip man situs darbus atliko ralio meistras, kurio kompetencija pasitikiu labiau ;)

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 27, 16:21
Sharas
Visu pirma, man toks klausimas pasistojo..
Nuo kada 4g63 blokas aliumininis? As beveik duociau ranka nukirst, kad 4g63 mataru blokas yra good old cast iron (nu tipo spyzius ar kaip jis lietuviskai besivadintu), todel tvirtas iki begalybes. Bent jau kai apie evo domejaus, kazka tokio tikrai buvau isskaites :wink: (net mano 4g93 blokas irgi "gelezinis", o ne is perdribtu skardiniu pagamintas :lol:).
Citata is wikipedios:
Output for the 2003 Japanese/US Mitsubishi Lancer Evolution is 271 hp (202 kW) at 6500 rpm with 273 ft·lbf (370 N·m) of torque at 3500 rpm. It has a cast iron engine block and aluminum DOHC cylinder head.
Dar va biski apie turbos tarpines bendrai idomu padiskutuot. Niekas nebandet isvis be tarpines turbos det? Ta prasme abu pavirsiai idealiai prislifuoti ir viskas (mano supratimu tai tas pats, kas det kokia tai nerzos tarpine ar pan, nu varis tai minkstesnis aisku)? Sklinda gandai, kad fordo cosworth (bent jau lenktyniniuose) zveryse taip padaryta.

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 27, 17:52
Riebus
Sharas rašėCOLONVisu pirma, man toks klausimas pasistojo..
Nuo kada 4g63 blokas aliumininis? As beveik duociau ranka nukirst, kad 4g63 mataru blokas yra good old cast iron (nu tipo spyzius ar kaip jis lietuviskai besivadintu), todel tvirtas iki begalybes. Bent jau kai apie evo domejaus, kazka tokio tikrai buvau isskaites :wink: (net mano 4g93 blokas irgi "gelezinis", o ne is perdribtu skardiniu pagamintas :lol:).
Citata is wikipedios:
Output for the 2003 Japanese/US Mitsubishi Lancer Evolution is 271 hp (202 kW) at 6500 rpm with 273 ft·lbf (370 N·m) of torque at 3500 rpm. It has a cast iron engine block and aluminum DOHC cylinder head.
Dar va biski apie turbos tarpines bendrai idomu padiskutuot. Niekas nebandet isvis be tarpines turbos det? Ta prasme abu pavirsiai idealiai prislifuoti ir viskas (mano supratimu tai tas pats, kas det kokia tai nerzos tarpine ar pan, nu varis tai minkstesnis aisku)? Sklinda gandai, kad fordo cosworth (bent jau lenktyniniuose) zveryse taip padaryta.

kaip minejo Micius tas ziedas padeda pasalinti turbulencijas bei zinoma padidina galima slegi

o ar be jos bus gerai tai tik patikrinus gali zinoti

beja tu cia ir palyginai 96 gamybos sena kibirini eclipses bloka su evuskes 2003 ;) jei ka varikliai nors ir tapati varda turi bet skiriasi kardinaliai, o ar jis aliumininis tai gal ir suklydau bet kad luzta lengvai tai jau isitikinau

o tai kad meistras ralio tai juk jis raliuoja ne su eclipse o su evo ir kokia ten apatinio balkio konstrukcija ir beto ar nera ten apsaugu pas ju masians irgi klausimas

Re: turbo tarpine 1G

ParašytasCOLON 2008 11 27, 19:06
Micius
Nu jei jau bishi i pievas, tai i pievas, nuo temos pavadinimo :D
Blokas tai taip, spizinis, ne alaus skarba, kaip sharas sake :mrgreen:
Na o kas del tarpines, tai kaip suprantu, sharas ne apieta zieda kalbejo, bet aplamai apie pacia tarpine tarp turbos ir koliko. As bent jau manau, kad jei pavirsius turbos ir koliko lygus - tai is principo tas pats, kas det nerzo tarpine (neskaitant to, kad su tarpine 2 potencialus praputimo keliai, o be jos tik 1) ;)