Puslapis 12

mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 10, 14:43
enjoy
chebra,suteikit info apie mivec'us.cia kiek domejausi kazkas panasaus i vtec'a,voztuvu technologija ir tt.bet ar galima swapint i mano c60?kokia kaina variklio tokio,arkliai,nm ir so on... ar galima rasti gyva in LT?vienzo,davaite apsvieskit :oops: :wink:

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 10, 15:02
Wytska
dar vienas kyborgas auga :lol:

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 10, 15:38
Mantas
enjoy rašėCOLONchebra,suteikit info apie mivec'us.cia kiek domejausi kazkas panasaus i vtec'a,voztuvu technologija ir tt.bet ar galima swapint i mano c60?kokia kaina variklio tokio,arkliai,nm ir so on... ar galima rasti gyva in LT?vienzo,davaite apsvieskit :oops: :wink:
Susisiek per PM si Jhoniu, jis tau daugiau paaiskins

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 10, 15:40
Riebus
Mantas_V6 rašėCOLON
enjoy rašėCOLONchebra,suteikit info apie mivec'us.cia kiek domejausi kazkas panasaus i vtec'a,voztuvu technologija ir tt.bet ar galima swapint i mano c60?kokia kaina variklio tokio,arkliai,nm ir so on... ar galima rasti gyva in LT?vienzo,davaite apsvieskit :oops: :wink:
Susisiek per PM si Jhoniu, jis tau daugiau paaiskins

bet tave jis nuvils

mivecu gali istraukti is angluose esanciu FTO ir kartais cia parvezamu

o bei taciau parsivezti is USA

bet deja i C60 kebula jis neina nes stovi antraip

ir isvis kam jis tau reikalingas jei pas tave nesudetingai isikisa 4G63T iki kurio mivecui dar labai toli

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 10, 15:45
enjoy
na as konsultuojuos.kad butu ne turbo,bet gan nemazai arklio.o 4g63t lengviau rast? gal kas parduoda?

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 10, 15:48
Fever
enjoy rašėCOLONna as konsultuojuos.kad butu ne turbo,bet gan nemazai arklio.o 4g63t lengviau rast? gal kas parduoda?
Lengviau, nei Mivec. :wink: Kiek žadi išleist pinigų šitam reikalui?

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 10, 15:48
ZyXEL
Kaip paaiškėjo- mivec'ai labai sunkiai performancinasi (praktiškai visai nesiperformina) ;) Tai jei nori nonturbo- tai 4g63, bet ten sąlyginai ne daug arklio, o jei dėt 4g63T (tačiau turbo)- tai va ten jau kitas reikalas, bet tokį variklį rast irgi bus ką veikt ;)

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 10, 15:57
enjoy
galvoju apie 4000klt.mazdaug taip... tik vat ar verta ir tt. o tai kur ieskot variklio? as apie turbo senai svaigstu,tik vat galvojau gal mivec'a lengviau rasciau,but..dar yra mintis dabartini turbint,na bet atmosferika nepritaikyta turbai nesinori,zymiai daugiau kainuos,o ir laikys mazai..

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 11, 00:46
t-sport
na cia yra palyginama technologijos mivec,vtec ir vvt http://www.youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo

o cia labai graziai parasyta ka gali ikisti i savaja :) http://www.coltuk.org/phpbb3/viewtopic.php?f=19&t=303

seip pats asmeniskai ir truputi ieskausi 4g63t arba 4g93t :)
bet cia jauciu geriausias varijantas pirkt donora koki....jai pasitaikis..
arba pirkt koki evo3 is anglijos ir jau tada gali tikrai kazka isburti :twisted:

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 11, 08:34
enjoy
apsisvieciau biski :) o tai kokios kainos varikliu :?:

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 11, 08:35
t-sport
tai jau cia turi ebay ir pan dairytis.. :roll:

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 11, 09:47
Sharas
Man tik biski nepatiko tas, kad tie visi 7bolt 4g63t visai gali ir su crankwalk'int, net ir evoliuskiu nuo 1 iki 3 (as kazkaip galvojau, kad tik lopai amerikonai nemokejo sau normaliai variklio susirinkt :D ). Tai nebent imti ta senesni 6bolt is 1g eclipse. Aisku evo donoro turejimas yra gerai tuom, kad gali is jo pasiskolint salona, vaziuokle (su islygom matyt), stabdzius ir pan :twisted:

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 11, 13:28
Riebus
chebra nors jau iki kaulu smegenu atsibode tie postai apie arklio kelima bet vis matant tuos entuziastus kaskaip norisi padet :) a vdrug zmogus is tikro pasidarys ka nors gero tai tikiuos paskutini karta ir kaip imanoma aiskiau paaiskinsiu

pasidaryti turbo varikli yra tikrai nesudetinga o ypac is 4G63 todel kad sis variklis su savo forsuotu broliu skiriasi tik stumokliais visa kita kas skiriasi yra smulkmenos kurios nekainuoja kalno pinigu ir labai paprastai pasidaro.

taigi jums reikes:

turbo stumokliu (svaistikliai tinka ir seni o jei jusu variklis 6 boltu tai dar geriau) kaina seno normalaus ~200 Lt naujo 380 Lt bet as patarciau iskarto pirkti kaltinius stumus is ebay kurie kainuoja mazdaug po 500 Lt vnt.

turbo kolektoriaus (rasti nesunku beto kaip tik turiu viena ant pardavimo) kaina normalaus naudoto ~200Lt, taip pat galima deti T3 perdaryta su isoriniu WG kaina apie 800 Lt

turbo kopresoriaus (geriausia det T3 nuo saabo) arba ieskoti 14B kas faktiskai neradama ir kaina didele apie 700 Lt, taip pat galima deti 16G nuo 3evo kaina apie 1100Lt rast lengveliau bet irgi reikia laukt progos arba dazniausiai randama ir pigiausia bet turincia maziausiai potencialo T25(2g eclipses turba kuri kainuoja apie 800 Lt praktiskai nuliovos busenos) bet jei jus padejote daugiau pinigu ant T3 kolio tai rast T3 gera bus lengviausia todel kad tai gan populiari turba beto ant to kolio dedamos ir kitos turbos uzdejus perejimo flansha, kiek kainuoja T3 nezinau, taip pat reiktu nepamirsti kad statant T3 gali tekti pirkti ir isorini WasteGate kuris kainuoja apie 500 Lt

didesnio pralaidumo benzino purkstuku (minimum 450cc originalus nuo turbo eklipso) as rekomenduociau minimaliai 550cc jie letesni bet jus darbo ciklas nebus isnaudotas maksimaliai todel liks resurso ateiciai (kiek kainuoja purkstukai nepasakysiu bet kainos buna pacios ivairiausias viskas priklauso nuo sekmes)

MAF-T (kuro valdymo piggyback) + WBO (wideband o2 lamda) suma gaunasi apie 1100 lt su parsiuntimu

Oro srauto matuokles nuo didesnio variklio (2g turbo, 3000GT N/A, sigma 3.0L)

dabar paporinsiu apie svarbiausai momenta ECU valdyma nes tai ir sudarys pagrindine beda. Geriausias sprendimas deti SAFC(Super Air Fuel Controler ar kaskas tokio :) ) kurie yra pigesni ir populiarus bet sudetingiau programuojami todel reikalingas MAP programavimas specialistu(nebent jus pats turite WB ir softa programinimui MAP`o). Bet as siulau alternatyva ne tiek pigesne bet tokia kuri galutiniame rezultate bus pigesne bei zymiai idomesne is technines puses. Pasirinkus maft`a ir wbo jus pilnai galesite pats realiu laiku kontroliuoti savo masinos kuro padavima, nustatyti norimus parametrus, o turint wbo piggyback`as pats susireguliuos jusu nustatyta kuro misini jums tereiks ant norimo rpm nustatyti misinio santyki pvz ant idle(low trim) ir kruizinimo(mid trim) nustatome idealu 14,7:1 santyki ir vsio, o ant pedal to the metal (hi trim) nustatome 13,2:1 ;) tuo labiau kadangi mafta esu isigilines kaip 9 pirstus is 10 tai galesiu atsakyti i praktiskai belenkoki jusu klaisima. taip pat sis piggyback palaiko tiek 1g turbo oro srauto matuokle tiek 2g(3000GT) bet ant ju negalima bus daryti isoriniu BOV.


taip kad paprasto variklio pavertimas i turbo be darbu jums kainuos

nauji stumai 1500Lt, kolis 200Lt, turba su downpipe 800Lt, MAFT+WBO 1100 Lt, purkstukai apie 200 Lt, oro srauto matuokle 200 lt = 4000 lt grubiai imant ne pigiausias o gan vidutines o gal netgi ir brangias kainas

zinoma cia nepriskaiciuota isiurbimo ir ismetimo sistema kuria reiktu gaminti is nerzaveikos suvirinant, jos gali kainuoti atitinkamai:

isirubimas iki 800 Lt darant 2.5 colio, ismetimas iki 1000 lt jei daryti 2.7 colio

visas sias prekias galima isigyti ebay ir parsisiusti be didesniu broblemu, taip pat daugeli galima rast per4m.lt forume


sekmes planuojant ;)

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 11, 13:34
Riebus
Sharas rašėCOLONMan tik biski nepatiko tas, kad tie visi 7bolt 4g63t visai gali ir su crankwalk'int, net ir evoliuskiu nuo 1 iki 3 (as kazkaip galvojau, kad tik lopai amerikonai nemokejo sau normaliai variklio susirinkt :D ). Tai nebent imti ta senesni 6bolt is 1g eclipse. Aisku evo donoro turejimas yra gerai tuom, kad gali is jo pasiskolint salona, vaziuokle (su islygom matyt), stabdzius ir pan :twisted:

nereikia klaidint zmoniu ;) ne 7blot variklis turejo crankwalka o butent 2g eclipses statomas 7bolt variklis turejo bedu su per dideliais tarpas tarp indeklu ir alkuninio bei per didelio sankabos prispaudimo ko pasekoje spaudziant sankaba issijudina alkuninis velenas. Beda pagydoma, beto ji pasireiskia pagrinde keliant galia ir zymiai reciau ant stock variklio. Taip pat si liga skaitoma isgydita modeliuosia pagamintuose 98 metais kai mitsubishi paskelbe rekola del sio "nedidelio" nesusipratimo

Re: mivec variklis

ParašytasCOLON 2008 11 11, 15:52
Dzhedaj
Tai kad cranwalkas ne tik nuo to, o nuo blogos konstrukcijos tepalo magistralės, dėl ko neužtikrinamas pakankamas indėklų tepimas.