chebra nors jau iki kaulu smegenu atsibode tie postai apie arklio kelima bet vis matant tuos entuziastus kaskaip norisi padet

a vdrug zmogus is tikro pasidarys ka nors gero tai tikiuos paskutini karta ir kaip imanoma aiskiau paaiskinsiu
pasidaryti turbo varikli yra tikrai nesudetinga o ypac is 4G63 todel kad sis variklis su savo forsuotu broliu skiriasi
tik stumokliais visa kita kas skiriasi yra smulkmenos kurios nekainuoja kalno pinigu ir labai paprastai pasidaro.
taigi jums reikes:
turbo stumokliu (svaistikliai tinka ir seni o jei jusu variklis 6 boltu tai dar geriau) kaina seno normalaus ~200 Lt naujo 380 Lt bet as patarciau iskarto pirkti kaltinius stumus is ebay kurie kainuoja mazdaug po 500 Lt vnt.
turbo kolektoriaus (rasti nesunku beto kaip tik turiu viena ant pardavimo) kaina normalaus naudoto ~200Lt, taip pat galima deti T3 perdaryta su isoriniu WG kaina apie 800 Lt
turbo kopresoriaus (geriausia det T3 nuo saabo) arba ieskoti 14B kas faktiskai neradama ir kaina didele apie 700 Lt, taip pat galima deti 16G nuo 3evo kaina apie 1100Lt rast lengveliau bet irgi reikia laukt progos arba dazniausiai randama ir pigiausia bet turincia maziausiai potencialo T25(2g eclipses turba kuri kainuoja apie 800 Lt praktiskai nuliovos busenos) bet jei jus padejote daugiau pinigu ant T3 kolio tai rast T3 gera bus lengviausia todel kad tai gan populiari turba beto ant to kolio dedamos ir kitos turbos uzdejus perejimo flansha, kiek kainuoja T3 nezinau, taip pat reiktu nepamirsti kad statant T3 gali tekti pirkti ir isorini WasteGate kuris kainuoja apie 500 Lt
didesnio pralaidumo benzino purkstuku (minimum 450cc originalus nuo turbo eklipso) as rekomenduociau minimaliai 550cc jie letesni bet jus darbo ciklas nebus isnaudotas maksimaliai todel liks resurso ateiciai (kiek kainuoja purkstukai nepasakysiu bet kainos buna pacios ivairiausias viskas priklauso nuo sekmes)
MAF-T (kuro valdymo piggyback) +
WBO (wideband o2 lamda) suma gaunasi apie 1100 lt su parsiuntimu
Oro srauto matuokles nuo didesnio variklio (2g turbo, 3000GT N/A, sigma 3.0L)
dabar paporinsiu apie svarbiausai momenta
ECU valdyma nes tai ir sudarys pagrindine beda. Geriausias sprendimas deti SAFC(Super Air Fuel Controler ar kaskas tokio

) kurie yra pigesni ir populiarus bet sudetingiau programuojami todel reikalingas MAP programavimas specialistu(nebent jus pats turite WB ir softa programinimui MAP`o). Bet as siulau alternatyva ne tiek pigesne bet tokia kuri galutiniame rezultate bus pigesne bei zymiai idomesne is technines puses. Pasirinkus maft`a ir wbo jus pilnai galesite pats realiu laiku kontroliuoti savo masinos kuro padavima, nustatyti norimus parametrus, o turint wbo piggyback`as pats susireguliuos jusu nustatyta kuro misini jums tereiks ant norimo rpm nustatyti misinio santyki pvz ant idle(low trim) ir kruizinimo(mid trim) nustatome idealu 14,7:1 santyki ir vsio, o ant pedal to the metal (hi trim) nustatome 13,2:1

tuo labiau kadangi mafta esu isigilines kaip 9 pirstus is 10 tai galesiu atsakyti i praktiskai belenkoki jusu klaisima. taip pat sis piggyback palaiko tiek 1g turbo oro srauto matuokle tiek 2g(3000GT) bet ant ju negalima bus daryti isoriniu BOV.
taip kad paprasto variklio pavertimas i turbo be darbu jums kainuos
nauji stumai 1500Lt, kolis 200Lt, turba su downpipe 800Lt, MAFT+WBO 1100 Lt, purkstukai apie 200 Lt, oro srauto matuokle 200 lt = 4000 lt grubiai imant ne pigiausias o gan vidutines o gal netgi ir brangias kainas
zinoma cia nepriskaiciuota isiurbimo ir ismetimo sistema kuria reiktu gaminti is nerzaveikos suvirinant, jos gali kainuoti atitinkamai:
isirubimas iki 800 Lt darant 2.5 colio, ismetimas iki 1000 lt jei daryti 2.7 colio
visas sias prekias galima isigyti ebay ir parsisiusti be didesniu broblemu, taip pat daugeli galima rast per4m.lt forume
sekmes planuojant
