Taigi, vieną dieną važiavau suknistom Kauno gatvelėm, ir neįvertinau kad su priekiniu spoileriu sieksiu ikrites i duobe, ikritau, su plastmasem pasiekiau. Nuvažiavau toliau kur reikėjo, prisiparkavau. Grįžęs įsėdau, užsikūriau, pradėjau važiuot, po kiek laiko užsidegė CHECK ENGINE. Sustojau, kaip pridera staigia iperžiūrėjau ar tepalai vietoj ir kiti skysčiai, variklio darbas lyg sklandus, nepasikeitęs. Buvo minčių, kad galėjau su karteriu pasiekt, bet lyg nei mašina sužeminta (nepaisant spoilerių), nei ta duobe tokia didele buvo kad karteri siekt... šitą teiginį atmečiau. Sykį variklis dirba gerai, važiuojam toliau. Kitą dieną po keistai neįprasto užsikūrimo (kūrimasis su pasitąsymais), vėl važiuoju, tik šį syk iš paskos baltų dūmų kamuolys, kol variklis visai šaltas jokios lemputės nedega, kai pradeda šilt, užsidega CHECK ENGINE, užšilus dingsta trauka. Na kadangi reikalai spaudžia, nėra kada palikt mašinos, dar vačiavau, šiandien iš po nakties nebeužkūriau. Akumuliatorius OK, suka gerai, bet panašu, kad visai negautų oro arba degimo... Nesikuria.
Drįstu manyt kad problema elektrinėj daly. Gal truktelėjus per duobę koks laidas ant ribos laikęsis ėmė ir nutrūko?

Kokios mintys, idėjos, kas galėtų būti? Dabar aišku teks tempti į servisą, bet prieš paliekant jiems, norisi kiek galima daugiau išsiaiškinti, kad nepriburtų po to nebūtų dalykų...