

apie turba mastau,dar nededuSharas rašėCOLONTurbo = daug vargo, daug pinigu, bet ir daug funo. Mano supratimu praktiskiausias variantas yra daryti 4g63t swapa, maziau vargo su viskuom, ypac su visais kompu reguliavimais ir misiniais. O tas stock ~200ag tokiam lanceriui fwd daugiau nei per akis.
Del koliku, tai reikia paciam ziuret, ar jie tau tinka ar ne. Bet kam tau tie kolikai, jei dedi turba? Del naudos tai velnias zino, kaip butu pvz. mano colto gti su 4g93 varikliu droselio sklende ~64mm, tuo tarpu 1g eclipses 4g63 tik 60mm, tai ir velnias zino kaip su pacio koliko pralaidumu butu (nors as tai noreciau kokio koliko su trumpesniais runeriais, bet dar nebuvo progos apziuret galimu kandidatu)
Na vargu ar ka bepribursi is situ mitsubishi motoruenjoy rašėCOLONapie turba mastau,dar nededuSharas rašėCOLONTurbo = daug vargo, daug pinigu, bet ir daug funo. Mano supratimu praktiskiausias variantas yra daryti 4g63t swapa, maziau vargo su viskuom, ypac su visais kompu reguliavimais ir misiniais. O tas stock ~200ag tokiam lanceriui fwd daugiau nei per akis.
Del koliku, tai reikia paciam ziuret, ar jie tau tinka ar ne. Bet kam tau tie kolikai, jei dedi turba? Del naudos tai velnias zino, kaip butu pvz. mano colto gti su 4g93 varikliu droselio sklende ~64mm, tuo tarpu 1g eclipses 4g63 tik 60mm, tai ir velnias zino kaip su pacio koliko pralaidumu butu (nors as tai noreciau kokio koliko su trumpesniais runeriais, bet dar nebuvo progos apziuret galimu kandidatu)ismetimo kolikas biski itrukes.tai galvoju pasikeist.o jei kolkas nedet turbo,tai siaip kazka paburt,kad ir su tais kolikais pamegint
na bent kazka... bent kolikus pabandyt pakeist,gal kas gausisFalk3n rašėCOLONNa vargu ar ka bepribursi is situ mitsubishi motoruenjoy rašėCOLON apie turba mastau,dar nededuismetimo kolikas biski itrukes.tai galvoju pasikeist.o jei kolkas nedet turbo,tai siaip kazka paburt,kad ir su tais kolikais pamegint
cia ne honda
Vargu ar kas bande, tai daryti cia lietuvojenjoy rašėCOLONna bent kazka... bent kolikus pabandyt pakeist,gal kas gausis
Apie jų pralaidumą ar tvirtinimo skirtumus?Falk3n rašėCOLONVargu ar kas bande, tai daryti cia lietuvojenjoy rašėCOLONna bent kazka... bent kolikus pabandyt pakeist,gal kas gausisAs kitoj temoj klausiau apie ismetimo koliku skirtumus tarp 1g ir 2g, bet niekas nieko nezinojo
Ir tuos ir tuosFever rašėCOLONApie jų pralaidumą ar tvirtinimo skirtumus?Falk3n rašėCOLON Vargu ar kas bande, tai daryti cia lietuvojAs kitoj temoj klausiau apie ismetimo koliku skirtumus tarp 1g ir 2g, bet niekas nieko nezinojo
Bet va 2g turi 104kw, kai 1g - 110kwFever rašėCOLONAnt galvos tai ir nuo 2g užsidės. Tik nežinau ar 1G ir 2G duslintuvai vienodi. Bent turbinukų 2G kolektoriai tai tikrai turi geresnį airflowNežinau, kaip su non-turbo, bet manau irgi panašiai bus.
EDIT: aj jo, dar 2g netaip skilt mėgsta
Falk3n rašėCOLONBet va 2g turi 104kw, kai 1g - 110kwFever rašėCOLONAnt galvos tai ir nuo 2g užsidės. Tik nežinau ar 1G ir 2G duslintuvai vienodi. Bent turbinukų 2G kolektoriai tai tikrai turi geresnį airflowNežinau, kaip su non-turbo, bet manau irgi panašiai bus.
EDIT: aj jo, dar 2g netaip skilt mėgstatai kazkur tie keli kw dingsta... o akivaizdziai skiriasi tik kolikas ismetimo
Hmmm... man kazkodel atrodo, kad 2g koliko pralaidumas bus kazkiek mazesnis, bet pats kolikas atsparesnis, nes plieninis, o ne spizinisMicius rašėCOLON2G euro (4G63) buvo su 107 ir 104 kw veliau. Pirmasis variantas atitiko Euro 1(lygtais) reikalvima ismetamuju duju emisijai, o velesnis su 104kw atitiko Euro 2 reikalavimus. Tai cia kas liecia paciu 2G skirtumus. O jei kalbam apie atmosferikus, tai nzn, ar taip jau 2G geriau uz 1G ...