Puslapis 12

Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 12, 09:40
GDI
Sveiki,

Gal kuris nors galesite is savo patirties arba fizikos ziniu padeti isspresti man rebusa. Auto - Mitsubishi Colt 1,6l varikliu (berods 4G92). Nezinau ar chipintas (greiciausiai tai net nelabai imanoma). Ismetimas perdarytas kardinaliai - originalios tik kelnes, toliau gofra, rezonatorius ir vienas lengvas bakelis - viskas padidinto skersmens (pradedant gofros 40mm vidiniu diametru, baigiant likusiais vamzdziais ~60mm diametro). Antgaliai Remus rezonuojantys. Garsu nesiskundziu, man patinka. Bet traukos trukumas ir kuro sanaudos nervina. Iki 2500rpm tenka labai jautriai spausti gaza, nes perspaudziant variklis dusta (aisku ir kuro sanaudos isauga). Sanaudoms itakos turetu tureti ir mirusi liambda, bet ir pries jos mirti ne daug mazesnes buvo. Oro filtras pakeistas, zvakes geros, laidai pakeisti, degimas ok (CO, CH normose, technikineje jokiu priekaistu neturejo), kuro misinys kaip suprantu reguliuojamas kompo (be galimybes koreguoti atsuktuvu). Tai as ir svarstau, ar negali perdaryta ismetimo sistema tureti tokios itakos variklio darbui?

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 12, 09:44
Dzhedaj
Sakyčiau, kad visų pirma reikia liambdą tvarkyti, o tada žiūrėti išmetimo problemų.
Ji galėjo kurį laiką nebūti visai mirusi, bet duoti pakankamai neteisingus duomenis ECU, kad sąnaudos nelabai pasikeistų jai visai numirus :)

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 12, 10:25
Mantas
Idomus zmones: vazineja su numirusia lambda, ir nori, kad kuro sanaudos geros butu...

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 12, 11:59
redline
GDI rašėCOLONSveiki,

Gal kuris nors galesite is savo patirties arba fizikos ziniu padeti isspresti man rebusa. Auto - Mitsubishi Colt 1,6l varikliu (berods 4G92). Nezinau ar chipintas (greiciausiai tai net nelabai imanoma). Ismetimas perdarytas kardinaliai - originalios tik kelnes, toliau gofra, rezonatorius ir vienas lengvas bakelis - viskas padidinto skersmens (pradedant gofros 40mm vidiniu diametru, baigiant likusiais vamzdziais ~60mm diametro). Antgaliai Remus rezonuojantys. Garsu nesiskundziu, man patinka. Bet traukos trukumas ir kuro sanaudos nervina. Iki 2500rpm tenka labai jautriai spausti gaza, nes perspaudziant variklis dusta (aisku ir kuro sanaudos isauga). Sanaudoms itakos turetu tureti ir mirusi liambda, bet ir pries jos mirti ne daug mazesnes buvo. Oro filtras pakeistas, zvakes geros, laidai pakeisti, degimas ok (CO, CH normose, technikineje jokiu priekaistu neturejo), kuro misinys kaip suprantu reguliuojamas kompo (be galimybes koreguoti atsuktuvu). Tai as ir svarstau, ar negali perdaryta ismetimo sistema tureti tokios itakos variklio darbui?
Visu pirma tvarkyk lambda :wink:
O antra, kokios tos kuro sanaudos taip ir nepaminejai. :roll:

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 12, 12:54
Jankiz
čia jau kažkoks super laisvas išmetimas - atmosferikui tokie ne į gerą... Lancerio stock vamzdis yra pora mm daugiau nei 40 :roll:

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 13, 00:29
redline
Jankiz rašėCOLONčia jau kažkoks super laisvas išmetimas - atmosferikui tokie ne į gerą... Lancerio stock vamzdis yra pora mm daugiau nei 40 :roll:
Del to variklis ir pridusta davaus gazo :wink:

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 13, 10:11
Dzhedaj
Labai abejoju ar dėl to.
Drumbashas buvo iš viso tiesų išmetimą be jokių kliūčių pasidaręs Coltui diametras buvo >=60mm. Nei pridusinėjo, nei netraukė, nei dar kokių nesąmonių buvo.

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 13, 14:52
Jankiz
aš kažkaip manau, kad kol nepasiekia tų 2,5k rpm, išmetimo sistemoje dujos eina vos ne sūkuriais, kas ir dusina varikliį daugiau užspaudus, o kai eina virš 2,5k, susidaro normalesnis spaudimas ir dujos lengviau išeina, nedusindamos variklio... :roll:

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 14, 01:00
redline
Jankiz rašėCOLONaš kažkaip manau, kad kol nepasiekia tų 2,5k rpm, išmetimo sistemoje dujos eina vos ne sūkuriais, kas ir dusina varikliį daugiau užspaudus, o kai eina virš 2,5k, susidaro normalesnis spaudimas ir dujos lengviau išeina, nedusindamos variklio... :roll:
Tai logiskai taip ir turetu buti, bet nematau kt priezasties kodel dusintusi variklis :roll:

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 14, 01:13
laprix
Ar esat kas bande vaziuot kai kaminas nuimtas sulig kelnemis? Traukos nulis ir riaumoja kaip skerdziamas..... seip atmosferikui manau keleis cm platesnis vamzdis ir padaro toki efekta lyg isvis vaziuotum be kamino, juo vamzdis storesnis juo tas efektas ryskesnis. Nu nelabai moku paaiskint, bet vamzdziu diametras ne is kepures yra parenkamas (kas negalioja turbinukams).

Beto ner ce ko ir aiskin, jau tiek visur to prirasyta ir apkalbeta kad tik skaityk ir skaityk :wink:
PVZ: http://www.blogas.lt/valdass/199408/ism ... stema.html

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 14, 11:30
GDI
Labai aciu uz linka ir isreikstas mintis. Butent to ir reikejo.
Apie liambda man pasakoti nereikia. Beje, jai mirus kompas duomenis ima is uzsiutos lenteles, todel sanaudu padidejimas beveik 40% yra neimanomas (kad jau iki sanaudu padidejimo liambda dirbo nekorektiskai zinau). Nereikia pervertinti liambdos naudos ir neivertinti auto kurusiu inzinieriu. Apie sanaudas - apytiksliais skaiciavimais beveik 16l/100km (cia nedideliais atstumais ir su sostines kamsciais).

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 14, 12:02
redline
16 ltr. kad ir ka ka sbesakytu daug. Tvarkyk lembda, keisk ismetimo isitema ir ziurek. Arba susitvarkes lembda, vaziuok diagnostika pasidaryk, ziurek ka sakys, gal nereiks ismetimo sistemos keist :wink:
Kito varianto nezinau.
Sekmes :wink:

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 14, 12:16
laprix
Del 16ltr. tai tikrai daug...liamda pilnai gali itakot tokias sanaudas, kompas nebezino ka daryt, mano kad isvis ant oro vaziuoji tad ir uzpila varikli belenkiek, tad kur tau ten kas betrauks (seip neturetu taip drastiskai viskas vykt, bet visko buna). Su kad ir kokiu kaminu, kad ir isvis be kamino vaziuok, tokiu kuro sanaudu niekaip nepasieksi vien del ismetimo sistemos netinkamumo, nors ir tas manau turi kaskiek tai itakos (gal net ir nemazai).

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 14, 14:47
GDI
Jei su pusiau mirusia liamba sanaudos budavo apie 12, tai jai mirus kazin ar uzaugtu iki beveik 16. Kai liambda nebeveikia, kompas ima uzprogramuotas reiksmes. Tuomet sanaudos taip zenkliai gali isaugti tik tuo atveju, jei kompas buvo perprogramuotas (o as labai abejoju, kad tos kartos automobiliu kompai buvo programuojami negamykliniu budu).
Automobilis kuri laika stovejo nenaudojamas. Ruosiant naudojimui teko tvarkyti ismetimo sistema (rezonatorius pakeistas kazkokiu nevykusiu bakeliu, gofra taip pat parinkta 'ka radome panasiausia'). Tiesa, ir pries tai ismetimo sistema buvo ne gamykline (storesni vamzdziai), taciau po remonto pakito ir garsas ir trauka. Gal senasis rezonatorius buvo sukurinis (idomus garsas salone budavo). Patikrinus liambda paaiskejo, kad ji jau visiskai nebeveikia. Taigi, pasikeitimai du, ir nesitiki, kad visi "nuopelnai" priklauso liambdai...

Re: Q: ismetimo sistemos itaka traukai ir sanaudoms?

ParašytasCOLON 2008 09 14, 16:33
redline
GDI rašėCOLONJei su pusiau mirusia liamba sanaudos budavo apie 12, tai jai mirus kazin ar uzaugtu iki beveik 16. Kai liambda nebeveikia, kompas ima uzprogramuotas reiksmes. Tuomet sanaudos taip zenkliai gali isaugti tik tuo atveju, jei kompas buvo perprogramuotas (o as labai abejoju, kad tos kartos automobiliu kompai buvo programuojami negamykliniu budu).
Automobilis kuri laika stovejo nenaudojamas. Ruosiant naudojimui teko tvarkyti ismetimo sistema (rezonatorius pakeistas kazkokiu nevykusiu bakeliu, gofra taip pat parinkta 'ka radome panasiausia'). Tiesa, ir pries tai ismetimo sistema buvo ne gamykline (storesni vamzdziai), taciau po remonto pakito ir garsas ir trauka. Gal senasis rezonatorius buvo sukurinis (idomus garsas salone budavo). Patikrinus liambda paaiskejo, kad ji jau visiskai nebeveikia. Taigi, pasikeitimai du, ir nesitiki, kad visi "nuopelnai" priklauso liambdai...
Ka reiskia pusiau mirusi lambda buvo? Tai arba ji veikia arba ne :roll:
Tai ir nesakau, kad cia viska daro lembda ( turiu galvoj kuro sanaudas ), bet koki 80-90 % kuro sunaudojimo tikrai ji lemia.