Puslapis 12

krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 08 12, 19:23
performancas
zodziu krenta slegis ant didesniu greiciu, pradeda krist nuo 180 o prie 200 jau nukrenta iki tos pirmos padalos kur truputi zemiau nei per viduri, siaip mieste kokiu antru ilgiau palaikus kokias 5k rpm nekrenta o ant trasos 5 begiu krenta.
slegi matavau su mechaninu davikliu taij ant laisvu 2bar o pagazavus iki 8bar pakyla ir laikant teis 5k rpm ant laisvo apie 6~7bar buna (nu sudirba redukcinis). taij ko jis krenta ant didesnio greicio neisivaizduoju :roll: buvo karteris palankstytas taij issitiesinau, nepadejo, tepalo beveik max, ideklai ir pagrindiniai ir svaistikliniai normalus 0.25 remonto.
tepalas LIQUI MOLY 10W60 GT1 RACE TEC, filtras UNION JAPAN. variklis 7bolt siap vaziuojant 120 slegio rodykle rodo beveik iki pries paskutines padalos.
taij sakau gal kas isivaizduojat kame cia reples :)

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 08 12, 22:01
Riebus
cia tikriausiai slegis padangose :D :D

na supratom kad tepalo bet teko perskaityt puse posto kad parist apie ka tu cia kalbi

as truputi nepakirtau tai jei tau vaziuojant dacikas rodo normaliai beveik iki paskutines padalos tai kada jis tau pradeda krist tik pasiekus 5k ir daugiau apsuku?

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 08 14, 13:15
Matosas
tai gal tieisog daviklis parėjes, jeigu su mechaniniu matuojant viskas tvarkoj

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 08 15, 04:05
performancas
Matosas rašėCOLONtai gal tieisog daviklis parėjes, jeigu su mechaniniu matuojant viskas tvarkoj
nu bet vietoj taij jis ir rodo norm o kaij virs 180 o abarotai tiepatys taij jis krist pradeda, zodziu ant anru begiu prie 5k rpm slegis daug didesnis nei 5 begiu prie 5k rpm :roll:

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 08 19, 17:13
Matosas
performancas rašėCOLON
Matosas rašėCOLONtai gal tieisog daviklis parėjes, jeigu su mechaniniu matuojant viskas tvarkoj
nu bet vietoj taij jis ir rodo norm o kaij virs 180 o abarotai tiepatys taij jis krist pradeda, zodziu ant anru begiu prie 5k rpm slegis daug didesnis nei 5 begiu prie 5k rpm :roll:
tuomet keista kas per problema :roll:
gal tepalo savybės pasikeičia, nors temperatūra stipriai neturėtų kisti :roll:

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 08 19, 17:35
laprix
Matosas rašėCOLONtuomet keista kas per problema :roll:
gal tepalo savybės pasikeičia, nors temperatūra stipriai neturėtų kisti :roll:
Butent apie tai ir pagalvojau. Sieip ten biski uzspaudus trumpam to gal ir nepasijaucia, o kai vaziuoji tokiu tempu bent keles minutes tai visko gali buti kad greiciausei del ikaitusio tepalo tai vyksta. Manau ir vietoi uzspaudus ir palaikius ilgiau tas pats pasireikstu (gal netai aiskei, vistik variklis stovint vietoi netaip apkrautas). Beje, o tepalo radiatorius yra ar ne? (pas mane jis yra tad tokiu spasu nepastebejau, bet ligtai nepasvisus klipiecus jis yra :roll: ) Gal tas ir nieko ten neduoda, bet kuo daugiau minciu, tuo arciau problemos sprendimo :wink:

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 08 19, 18:39
Sharas
Isistatyk tepalo temperaturos dacika ir pasiurek kas ten su juo darosi ir kaip tai susije su slegio ir jo kritimu.
Nors is mano praktikos tai bent jau colt'e norint tepala bent kiek rimciau uzkaitint, tai visai pasistengt reikia. Nebent pas tave turbavas motoras, tada jau visai lengvai gali pakepint tepala.

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 08 24, 17:38
performancas
motoras neturbavas kolkas, tepalo radijatorius yra, tepalo termostatas atsidares ir tepalas per radijatoriu cirkuliuoja, bet tie vamzdeliai kur eina i tepalo radijatoriu pradeda silt jau labai anksti, nors pagal ideja tepalas per radijatori turetu pradet eit tik nuo 100 C temperaturos. negali but kad ji perdaug atausina tas radijatorius. nu zodziu net neisivaizduoju, tiesa kai padejau pora saibu po redukcinio voztuvo spyruokle slegis pradejo krist prie truputi didesniu greiciu :roll:

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 08 27, 12:40
snoow
panasi situacija,buvo draugelio doge.pasikeite tepalo pompa ir viskas ciki.

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 09 08, 09:46
Povfke
Pas mane analogiska situacija, vaziuojant didesniu greiciu (~120) uzsidega tepalo spaudimo lempute (kiek nukrenta tepalo spaudimas net nzn), taciau numetus apsukas lemute uzgesta ir kuri laika vaziuoji ramiai, po kazkiek laiko vel tas pat. Vaziuojant mieste dar niekad nebuvo uzsidegusi.
Kaip patikrint ar cia tepalo pompa sugedus? ("kazkokiam" servise pasakys: "zinoma sugedus, reik keist, beje dar puse masinos pakeiskim......" :)
Daviklio gedimas?!?! (jauciu nelabai tiketinas)


Jei dar kiltu kazkam panasiu problemu :)
Pas mane tepalo slegio lempute uzsidegdavo prie didesniu apsuku ir didesnio variklio apkrovimo, nes tepalas buvo supiltas sintetinis (naivus buvau manydamas kad dar gerai bus :oops: ), o taip pat tai buvo karsta vasaros diena. Pasikeiciau i pusiau sintetini (siek tiek klampesni) ir pakolkas tepalo spaudimas normoj.

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 09 16, 16:01
Nowone
Kaip jau kazkas minejo, priezastis greiciausiai bus per skystas tepalas. Spaudimas prie aukstu apsuku mazeja, nes karteryje nepakanka tepalo atsargu. Prie 7k rpm, tiek veleneliai, tiek apacia jau dirba pakankamai ekstremaliam rezime sitam varikliui. Jei tepalas skystas, jo temperatura vis labiau dideja, ko pasekoj jis ne tik praranda tepimo savybes, bet ir taskosi visur kur jam nereikia. Butent del to, atsargos leciau subega i karteri, siurblys neuzsiurbia ir spaudimas krenta. Pabandyk susipilt tirstesni tepala, jei nepades, bus kaltas siurblys arba nuosedom uzsinesus tepimo sistema.

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 09 17, 23:36
performancas
Nowone rašėCOLONKaip jau kazkas minejo, priezastis greiciausiai bus per skystas tepalas. Spaudimas prie aukstu apsuku mazeja, nes karteryje nepakanka tepalo atsargu. Prie 7k rpm, tiek veleneliai, tiek apacia jau dirba pakankamai ekstremaliam rezime sitam varikliui. Jei tepalas skystas, jo temperatura vis labiau dideja, ko pasekoj jis ne tik praranda tepimo savybes, bet ir taskosi visur kur jam nereikia. Butent del to, atsargos leciau subega i karteri, siurblys neuzsiurbia ir spaudimas krenta. Pabandyk susipilt tirstesni tepala, jei nepades, bus kaltas siurblys arba nuosedom uzsinesus tepimo sistema.
nu 10W60 taij nemanau jad skystas, tiksliau tirstesnio ir nelabai zn :roll: ps tepalas LIQUY MOLY 1OW60 race tech GT1
gal jsi kaiptik pertirstas ir nespeja gryst i karteri :idea:

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2008 09 18, 00:31
Nowone
As su 0w40 su spaudimu turejau bedu, butent prie didesniu apsuku, tiesa dinginedavo stipriai, nes tiek pro voztuvu gumytes, tiek pro rebokslius sunkdavosi, prisiurbdavo net i droseli biliekiek. Su tirstesniu, 10w40, problemos dingo. Tavo tepalas siaip tikrai geras, ir tirstas, o isiles turetu but pats tas. Kazkur kitur bus bug'as...

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2009 03 12, 21:57
DestrOJ
O pas jus net ir prie laisu apsuku, esant darbinei temperaturai sepalo slegis buna mano apibreztam diapazone? M<at pas mane tai jis buna zemiau nei tos ribos, o tik uzhmetus apsuku pakyla i ta diapazona. Taip turi but?

Paveikslėlis

Re: krenta slegis 1g

ParašytasCOLON 2009 03 12, 22:30
Micius
DestrOJ rašėCOLON Taip turi but?
turi ;)