
Jei trumpai prie esmes, tai jei "atjungiani' abu balansyrai tai variklis vibruoja kazkiek daugiau uz varikli, kur abu balansyrai "veikia", o jei atjungsi tik viena balansyra, tai variklio vibracijos bus didesnes net uz tas, kai "atjungiami" abu balansyrai. Taigi jei nedesi tik to balansyro dirzelio, tai gausis taip, kad variklis vibruos DAUGIAUSIAI, nes antra balansyrini velena vis vien suks tepalo poma

Pliusi ir minusai sitokio vieno veleno atjungimo - kazkiek padides variklio galia (+), nors to ir nepajusi, ir nebus tikimybes, kad balansyrinis dizelis nutruks (+), o minusai - padidejusi vibracija, ir viskas, ka gali ji itakoti, t.y. nekomfortabilu variklio darba (vibruos masina), gali atsisukti kokie nors varztai ir pan.

O cia va taip gal detaliai rasi, kas ir kaip ten yra su tais balansyrais aplamai :
http://en.wikipedia.org/wiki/Balance_shafts
