sveiki

norejau pasidalit tokai informacija, kadangi pamaciau tokia tema tai manau ir man reiktu ja papildyti
zodziu eme tame, kad man nekarta teko susidurti su Xado priedais ir ligi siol apie juos galiu pasakyti tik gerus atsiliepimus

nu dar nevisikai aisq kaip coltukui patiks sie vitaminai, bet manau kad viskas turetu but ok

jau susipyliau dvi tubeles, po koltas viskas norm
zodziu teko karta po xado proceduros ardyti Audi 80 91m 1,8(NE) 66kw varikly, ne delto kad xado pakenke ar pan, o del to kad pradejo leisti ausinimo skysti i degimo kamera, per galvos tarpine ir galva del to kad variklyje buvo naudojamas tosolas, ir jis pragrauze kazkiek tai aliumine galva ir tarpine, tai zodziu nukelus galva buvo pastebeti tokie pakitimai:
1) variklio cilindrai pasidenge kazkokiu tai rudu persvieciamu sluoksniu (tipo metalo keramika) ant kurio nesijaucia jokiu ibrezimu, nors jie ir matosi, pavirsius lb slidus
2) paskirstymo velenelis taipogi paisdenges tokiu paciu rudu persvieciamu sluoksniu
kas keisciausia pasidenge tik tos vietos kurio yra nors kiek isdile
buvo nupjauta galva 1mm
tai variklio kompresija visuose cilindruose pasidare 16
pries pilant xado ir pjaunat galva kompresiaj buvo 14
priestai buvusios tepalo sanaudos isnyko

snaudos buvo apie 100-200 ml 1000km
saltas variklis net ir prie minusines temperaturos kuriant eme lb lengvai suktis ( atrodo, kad nera kompresijos) bet matavimai rodo ka kita
taipogi pasijaute daug smagesnis variklio darbas prie diesniu apsisukimu kaip zinia tokie varikliai nelabai jau ten megsta dideles apsukas
sumazejo variklio vibracija, ir dirbdamas tucia eiga variklis dirba idealai nesipurto visiskai
jau sekmingai yra eksplotuojams apie 2 metus vaziuojama praktiskai visad tik dujomis, pagerejimo efektas absoliuciai nesiskiria nei pries 2m tada kai buvo apdorotas variklis
nzn, man tokie rezultatai patiko tai ir i savo coltuka nutariau susipilti XADO
kompresija pas mane buvo 16bar ant karsto variklio, tai nazn, kaip ten dabar pasikeis tikiuosi daug nepakils nes ir taip jau nemazai
supylus kaompensatorius kazkuris kaip kale taip ir tebeka, at laisvu abarotu kaip nelygiai dirbo taip ir elygaia dirba, taik vat idomai kazkaiptai per duslintuva ant laisvu abarotu pradejo kazkaip smarkiau dumus pust

gal kompresiaj pakilo dar nezinia

seniau variklis po nakties uzkurtas ir padirbes kokai 1min imdavo barsketi vaziuojant tarp 2.5-4k rpm, nu tipo kompensatorai kalendavo bet tik iki tol ko pasiekdavo kokiu 50c temperatura ir ant mazesniu ir atn didesniu abarotu nei rasiau kalenimo nebuvo
dabar sio kalenimo isvis nebera

tai tikriausisi xado jau kazka daro
zodziu nzn, dabar esu pravezevs su coltu tik apie 400km nuo pirmo ipilimo

reiaki pilti kas 250km 3 kartus o pilnai apsidoroja tik po 1500km, taigi apie rezultatus spresti dar ankstoka bet naua kad turetu but tik geri atsiliepimai

zodziu nzn kaip ten bus, kai pravaziusiu 1500km butinai parasysiu kas ir kaip
