


Salta ziema menesi lauksi kol pataisys masina? Na Tu pasiryzesViktoras777 rašėCOLONblin siandien darbe uzstumiau ant duobes savo galanta, tai pamaciau kad balansinis dirzas trukes.tik neaisku ar pagrindinis dirzas prasoko.Pagal garsa tada, kai atsitiko ta beda, manau tai kad prasokones
, dar + dirzas pagr. laisvokas tai isvis ne i gera
.teks men but be masinos, nes meistras tiek uzsiemes, kad praeis menuo.nu bet ka darysi teks laukt, nes kitais nepasitikiu.reiks dar autodata parsisiust is linkomanijos, paziuresiu kaip turi buti tos zymos ant velenu.Tada palyginsiu kap db stovi.ir bus aisku jau paciam mazdaug.
Man duok nr. to meistriukoParalegal rašėCOLONSalta ziema menesi lauksi kol pataisys masina? Na Tu pasiryzesViktoras777 rašėCOLONblin siandien darbe uzstumiau ant duobes savo galanta, tai pamaciau kad balansinis dirzas trukes.tik neaisku ar pagrindinis dirzas prasoko.Pagal garsa tada, kai atsitiko ta beda, manau tai kad prasokones
, dar + dirzas pagr. laisvokas tai isvis ne i gera
.teks men but be masinos, nes meistras tiek uzsiemes, kad praeis menuo.nu bet ka darysi teks laukt, nes kitais nepasitikiu.reiks dar autodata parsisiust is linkomanijos, paziuresiu kaip turi buti tos zymos ant velenu.Tada palyginsiu kap db stovi.ir bus aisku jau paciam mazdaug.
Nepakeiciamu zmoniu nera, o nepakeiciamu meistriuku tuo labiau. jei Vilniuje esi galiu duoti meistriuko numeri, kuris dirba mitsubishiuose (Autovytare), o "laisvalaikiu" dar pas save garaze. Kainos normalios.
Ar gali duot linką kur pasiskaityt kodėl lanksto ar nelanksto ir kodėl taip daroma?Micius rašėCOLONTai jei neturi tikslo, tai kam is vis pradejaiParalegal rašėCOLONP.S. neturiu as tikslo cia garbinti honda, bet tiesiog yra tie konstrukciniai skirtumai ir tiek.![]()
O seip, tai jei noramlai noretum padiskutuot, tai lygintum konkrecius gamintoju variklius, arba bent jau autobomobiliu modelius, o ne "eclipsa" su "honda"![]()
Seip, yra ir pas honda labai nemazai varilkiu, kuriuose voztuvus lanksto.
O del ko vieni varikliai "lanksto", o kiti ne, ir kokias sumetimais taip daroma - google is the source of knowledge
Is principo, kuo didesnis suspaudimo laipsnis variklyje, tuo varikliui "labiau budinga" lankstyti voztuvus, vat taip ne moksliskai galima butu issireiksti. Nes tokiu atveju mazinamas degimo kameros turis, stumoklis virsutiniame TDC buna arciau degimo kameros virsaus su voztuvais ir jei truksta dirzas/grandine, netenkama sukimosi sinchronizacijos tarp alukuninio ir paskirstymo velenu, na ir nelaiku atsidariusi voztuva sulenkia stumoklis kildamas i virsu. Kai suspaudimo laipsnis mazas, yra daugiau "erdves" t.y. stumoklis budmas TDC yra toliau nuo degimo kameros virsaus su voztuvais, ir net esant pilnai atidarytam voztuvui stumoklis jo nepasiekia.Singas rašėCOLONAr gali duot linką kur pasiskaityt kodėl lanksto ar nelanksto ir kodėl taip daroma?Smalsu, o suformuot normaliai užklausos nesigauna
Ispjovos ne tam,kad nelankstytu voztuvu,o tam kad prie didesniu varikliu sukiu stumokliai nepasivytu voztuvumpegas rašėCOLON Aš ir pridursiu ką žinau. Kad nelankstytų vožtuvų, variklių gamintojai daro išpjovas stūmokliuose. Bet kaip ir Micius minėjo, tai mažina suspaudimo laipsnį ir tuo pačiu galingumą.
pas mane ispjovos taip pat yra bet kadangi galva jau buvo slifuota taigi persokus dirzeliau vis delto pasieke tuos voztuvusmpegas rašėCOLONNu ir netingi Micius rašytrespects jam už tai
Aš ir pridursiu ką žinau. Kad nelankstytų vožtuvų, variklių gamintojai daro išpjovas stūmokliuose. Bet kaip ir Micius minėjo, tai mažina suspaudimo laipsnį ir tuo pačiu galingumą.
man atrodo tikrai taipKarys rašėCOLONNu tai jei nepirma kart slifuojama tai jau ir gali >1mm susidaryt, ar maisau kazka ?