


Alytus gi kaimasROXIS rašėCOLONna sitam sitam bet vistiek as apakes is kur nuotrauka interne mano
check engin visu pirma degas tau nuo Blow off'o.jai jai jis nera prijungtas prie Intake paipos,kuri eina i turbina.visu antra tavo problema apibudinantis dalykas gali buti "parejes" 02 sensorius,man taip yra buve,beto visada ziurek ar niekur neleidzia Boost'o.o kas ten per sportini oro padavimas padarytas???!!! Butu labai gerai Jog imestum variklio foto jai imanoma,ir tada viskas butu aisku kas ten kaip padaryta ir kas blogai padaryta.Beja da paziurek intercoolerio shlangas,kartais skylutes juose atsiranda,na aisku pas tave turetu buti metalines,bet skylutes atsiradna per tuos guminius sujungimu,arba tiesiog gali buti clampsai atsiverzeROXIS rašėCOLONna sitam sitam bet vistiek as apakes is kur nuotrauka interne mano, na kas padaryta, intercooleris gerokai didesnis negu turetu but, sportinis filtras, sportinis oro padavimas nuo filtro iki turbinos, lieva bova
ir seip pas kazkoki sudaranky ji buvo
na matai jei fiske nuimu tai variklis visiskai nedirba, o vat kuro sistema tai fgalima pravalyt reiks pabandytalek rašėCOLONVyrai,gal pabandom kuro sistemos valyma?Ne noriu but ikirus,bet kaip paskaiciausimptomus,tai kaip ir aisku pasidare,turejau tokiu masinu gal desimtuka.Bet aisku reikia viska perziuret,kaip rase Dzedaj ir Egisas.
Po tos proceduros bebeik visoms masinoms pagerejo,bet savaimie aisku,buvo atrastas ir tas gedimas tikrasis.
Ana savaite Kaune buvo mersas,simptomai tie patis,diagnostika nieko ne parode,kompas rodo viskas tvarkoi.Valymo metu pradejau visur landziot,ir ka galvojat,atjungiau fiske oro srauto matoklio -variklis pradejo dirbt visom apsukom ir ligiai.
Tai va,pabandik fiske numest pradziai
jis nera pajungtas prie intake paipos bet niekados jis nedege anksciau tik vat kai miniau gazo ir per dusliu sove ugnis tai ir uzsidege bet nuemiau klema ir palaikiau 15 min tai uzgeso na zinau kad ten persikrauna350 WHP DSM Owner rašėCOLONcheck engin visu pirma degas tau nuo Blow off'o.jai jai jis nera prijungtas prie Intake paipos,kuri eina i turbina.visu antra tavo problema apibudinantis dalykas gali buti "parejes" 02 sensorius,man taip yra buve,beto visada ziurek ar niekur neleidzia Boost'o.o kas ten per sportini oro padavimas padarytas???!!! Butu labai gerai Jog imestum variklio foto jai imanoma,ir tada viskas butu aisku kas ten kaip padaryta ir kas blogai padaryta.Beja da paziurek intercoolerio shlangas,kartais skylutes juose atsiranda,na aisku pas tave turetu buti metalines,bet skylutes atsiradna per tuos guminius sujungimu,arba tiesiog gali buti clampsai atsiverzeROXIS rašėCOLONna sitam sitam bet vistiek as apakes is kur nuotrauka interne mano, na kas padaryta, intercooleris gerokai didesnis negu turetu but, sportinis filtras, sportinis oro padavimas nuo filtro iki turbinos, lieva bova
ir seip pas kazkoki sudaranky ji buvo
na na iki redline nekeliu, na ji saudo bet tik tame tarpe nuo 4500-5500rpm, jei situos sukius labai svelniai pereini(ta prasme labai palengva spaudi pedala), ir kai sukiai sukyla virs 5500 tada jau gali mint issisiepes - nesaudo ir traukia geraiDzhedaj rašėCOLONSugedes deguonies daviklis.
O siaip kai mini ant gazo ir per dusliu sauna ugnis ir po to masina netraukia, tai ne forume bandai diagnozuoti gedimus ir toliau vis grezi iki redline vis stebedamasis, kad netraukia, o vezi remontuoti masina ir bent jau diagnostika variklio padaryti.
redline 7000 ir nekeliu as dabar tiek ple ir taip vaziuoju kaip su kiausiniais o tu cia tipo :censored:, as tik pakalusiu kas galetu but o ne prasau suremontuoti man masina, be to gi cia mitsubu forumasDzhedaj rašėCOLONSukyla virsh 5500? O redline kiek, 6500?
Na nieko, virtualiai tau suremontuosim masina per foruma. Tik pries tai paklausk ne karta patyrusiu ta malonuma zmoniu, kiek kainuoja turbininio variklio remontas
patikek manim kiek kainuoja kapitalinis vaiklio remontas remontasDzhedaj rašėCOLONSukyla virsh 5500? O redline kiek, 6500?
Na nieko, virtualiai tau suremontuosim masina per foruma. Tik pries tai paklausk ne karta patyrusiu ta malonuma zmoniu, kiek kainuoja turbininio variklio remontas
dekuj uz patarimus, tik vatniekaip negaliu suprast kodel anksciau taip nebuvo o vat eme nei is sio nei is to ir atsirado, dar apie bov'a ten tokia lieva ji kad neis slangos uzdet, tai reiks pirkt kita gal turi kokiu patarimu kokia det??350 WHP DSM Owner rašėCOLONpatikek manim kiek kainuoja kapitalinis vaiklio remontas remontasDzhedaj rašėCOLONSukyla virsh 5500? O redline kiek, 6500?
Na nieko, virtualiai tau suremontuosim masina per foruma. Tik pries tai paklausk ne karta patyrusiu ta malonuma zmoniu, kiek kainuoja turbininio variklio remontas![]()
ROXI.ventiluojamas bov'as tau daro ta saudyma,nes kai uzmini ir atleidi gaza susidaro riebus misinys,ta prasme ECU paduoda daugiau benzo,tai reishkia,kad benzas nespeja sudegti ir tau saudo,beja ugnis buna nebloga kartais.Udek shlanga nuo bov ant intake ir pamatysi skirtuma patikek manim.turbinini eclipsa jau vairuoju 4 metai,tai pairties turiu nemazai,ir padaryk,tai,ka as tau sakau.pakeisk o2 (deguones) sensoriu,ir kaip minejau,butinai uzdek ta shlanga nuo bov'o ant intake vamzdzio,zinau kad noreisi kuo garsesnio Pshhhhhhh..... bet reikia daryti taip,kaip turi buti.o jai nori bova pust i atmosfera tai daryk GM Maf setup'a,bet cia jau kita tema,tai nepradesiu cia pasakoti,beja jau forume lyg buvau rases,paieskok ir rasi