Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Variklis, jo aušinimas, turbinos ir visi kiti dalykai susiję su variklių remontu ar modifikacijomis
Vartotojo avataras
DruZhBA
Prezidentas
PranešimaiCOLON 2238
UžsiregistravoCOLON 2008 10 02, 18:40
AutomobilisCOLON BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW
MiestasCOLON Vilnius

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas DruZhBA » 2012 07 13, 16:42

avuthless rašėCOLONNa kaip ir minejot, jeigu as atsuku propke ir palieku masina dirbti laisvom apsukom, vanduo labai pamazu kyla kol pradeda lietis. Pameginsiu gazuot. Termostatas man irgi buvo uzkliuves, bet kadangi pirkau ne papigiai tai tikiuosi ir kokybe turetu buti nebloga. Anksciau man kaisdavo jei gazuodavau virs 2500, tuomet slanda apatine budavo salta = viskas ka padaro termostatas. Pakeitus ji - slanga apatine buna karsta, vaziuojant greitkeliu 3500-4000 apsuku nekaista, tik kai uzeina.

Pas mane 1996 metu ryklys, pagal kebulo numeri, mano galantas buvo vienas pirmuju nuriedejusiu nuo gamyklos pakilos :) senukas.

Apnasos, kamstukas ir vandens pompa..

Na as irgi maniau kad galetu buti uzsineses radiatorius. Neveikiantis termostatas pasirupino kad ten visa ziema stovetu antifrizas. Nors pats antifrizas neturi jokiu "rudumu" (skaidrus kaip naujas) uzsikisimas galbut paaiskintu mano problemos atsitiktinuma. Gal kokia siuksle po sistema varineja? Radiatoriaus atkimsimui buna visokiu "Cooling system flush" priedu, raso ipilt i ausinimo sistema ir viskas. Ar tokie veikia? Ar nebus man paskui per kiekviena chamuta "flush'u" ? :)

Kamstukas pas mus 20Lt, Vokietijoje - 20-30 eur. Ir gaut neimanoma. Meginau ieskotis tai pagal uzsakyma paprase 50 euru... Begant laikui teks turbut ir toki pirkt... Arba prasysiu kad draugai is LT pastu atsiustu.

Vandens pompa OEM radau uz 200+ litu cia. Visiskai nauja. Taciau ja pakeist nera taip paprasta, o neturint salygu as niekaip jos nepasikeisiu. Kadangi man cia dar teks menesiuka pasivazineti, be to gryzimui teks nulekti 1500km tai biski baisu kai masinoje buna techniniu nesklandumu.. Dar kad pazinociau kokiu mestru cia, o dabar tenka aiskintis su jais nesamones visokias.

Buvo cia man Frankfurte. SUlaike mentai, pasirodo ten "green zona" visame frankfurte, o as neturiu kazkokio lipduko, kuris parodytu kad masina pas mane euro4 (mazai smirdina aplinka), aisku su jais susiderejau kad varau dabar i serviza kaip tik toki gaut. Nulekiau salia ten i servisa, sako jie man "pas tave euro 3 dabar, tai tau reik "rusisko filtro". Siaip dedam mes juos i tokius galantus, bet kadangi tavasis lietuviskas, tai nezinom ar tiks... Varyk i mitsubishi centra (uz 100km) ir ten klausk." Vien pasakymas kad mano galantas "lietuviskas" ir jame gali neisideti kazkoks filtras kuris dedasi i "rusiskus galantus" man parode, lad geriau cia masinos netvarkyt. O be to tas filtras yra kazkas kaip katalizatorius papildomas ir jo kaina 300-400 eur. Tai dabar vengiu Frankfurto gatviu ir tiek.
gal tu pirma pabandyk pavažinėti tiesiog išėmęs termostatą, ir pažiūrėk ar kais. ir nėra reikalo gazuot tokiom apsumkom (2500aps\min) stovint, net realių sąlygų tokių nebūna ir dyzeliui visai normalu kaisti taip darant mano nuomone. aplamai perdaug jaudiniesi manau dėl šito automobilio.
Eclipse GS 1g 94m Parduotas
Šeimyninis Mitsubishi Grandis 2400cc, 121 kw, 04metų vyšnia.
BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW, juodas bumeris

avuthless
Dalyvis
PranešimaiCOLON 8
UžsiregistravoCOLON 2009 10 02, 14:27
AutomobilisCOLON Galant 2.0 TD GLS '97
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas avuthless » 2012 07 13, 18:35

Na esu turejes audi, nissan ir mitsubishi bet nei viena, nei benzinine nei dyzeline, niekada nekaisdavo virs normos. Todel ir rasau cia i mitsubishi kluba, vildamasis, kad atsiras tokiu auto turetoju, kurie pasakys ar taip si masina turi dirbti ar ne. Be to 75% temperaturos man atrodo siek tiek daugoka.

BUTTON_POST_REPLY