Puslapis 23

ParašytasCOLON 2005 10 15, 19:09
Dzhedaj
Na buna ir man taip...kai shalta... :)
Reiktu zhvakes gal pabandyt pasikeist or smth... laidai geri lyg...

ParašytasCOLON 2005 10 15, 20:12
Jarka
zvakes tai turetu dar buti geros pas mane, ranka prie gluso pridejus nesaudo..

ParašytasCOLON 2005 10 25, 00:57
LtuDsm
Problema zvakese gali buti tai tikrai,patikrink zvakiu laidus,man tokia pat problema buvo

ParašytasCOLON 2005 10 25, 15:33
Jarka
zvakes pasitikrinau, pravaliau tuputi, lyg ir nieko, dar va laidus tikrinsiu :wink:
aciu

ParašytasCOLON 2005 11 01, 20:38
Alumegis
Laidus vizulaiai gali ir nepatikrinti be stendo. Seip as irgi duodu 70% del laidu.

ParašytasCOLON 2005 11 02, 10:00
Aikste
Vaziuot ismokt reikia, cia gi voztuvinis variklis jis turi dirbt ant dideliu sukiu virs 3000. Zemesne pavara pavaziuok kur sukiai didesni pamatysi kaip atgyja masiniukas.

ParašytasCOLON 2005 11 02, 10:39
Matosas
Aikste rašėCOLONVaziuot ismokt reikia, cia gi voztuvinis variklis jis turi dirbt ant dideliu sukiu virs 3000. Zemesne pavara pavaziuok kur sukiai didesni pamatysi kaip atgyja masiniukas.
tai tipo nori pasakyt kad ant žemų apsukų netraukia vožtuviniai variklaiia, beje kas tie vožtuviniai varikliai :?: :?: :?: ar tu tturėjai uomeny atmosferiniai bet turbininiai irgi ant mažų ne taip traukia kol nepučia jiem oro :idea:

ParašytasCOLON 2005 11 02, 12:19
Alumegis
Del apsuku as pritariu
vazinejausi anksciau su 1.8 mono ipurskimu. Skirtumas tikrai yra. Ans geriau traukdavo mazoms apsukoms.
O sits 1.6 nuo 3000 pagauna cionga.


Lancer 94 1.6 83KW

ParašytasCOLON 2005 11 02, 12:32
Matosas
Alumegis rašėCOLONDel apsuku as pritariu
vazinejausi anksciau su 1.8 mono ipurskimu. Skirtumas tikrai yra. Ans geriau traukdavo mazoms apsukoms.
O sits 1.6 nuo 3000 pagauna cionga.


Lancer 94 1.6 83KW
pritariu kad kažkoks skirtumas yra kai apsukos aukštesnės nes taigi artėjama max sukimo momento, bet tai ne toks skirtumas kad jaustūsi mol prieš tai traukė o daba kažkaip silpniau ar pan. :wink:

ParašytasCOLON 2005 11 02, 12:43
Alumegis
Tai cia problema zinoma esti. Manajam lygiai taip pat buvo. Du laidai skierka i sona musdavo. Surizikavau nusipirkti pigius ~50 lt visas komplektas (kur uz NGK norejo 200 lt). Kol kas puse metu be prob.

ParašytasCOLON 2005 11 02, 12:44
ZyXEL
Man tai būdavo su C50 po diržo ir įtempimo guolio keitimo (kreivų rankų sindromas pasitaikė)- tai važiuojant ant mažų apsukų netraukdavo, o po 3000 toks kaip suletėjimas ir po to spyris į subinę ir jau lėkdavo normaliai :roll: Po kokios savaitės pardaviau, tai kaip baigėsi nežinau :oops: :lol: Sakė lyg ir susitvarkė (guolis levai stovėjo or smth.)...

ParašytasCOLON 2005 11 02, 12:53
Alumegis
ZyXEL rašėCOLONMan tai būdavo su C50 po diržo ir įtempimo guolio keitimo (kreivų rankų sindromas pasitaikė)- tai važiuojant ant mažų apsukų netraukdavo, o po 3000 toks kaip suletėjimas ir po to spyris į subinę ir jau lėkdavo normaliai :roll: Po kokios savaitės pardaviau, tai kaip baigėsi nežinau :oops: :lol: Sakė lyg ir susitvarkė (guolis levai stovėjo or smth.)...
Ar teisingai stovi dirzas galima patikrinti su stroboskopu.
Spec skirta fiske po kapotu uztrumpini - kad kompas kampo nereguliuotu. Ir matuoji kampa.
Kai man pakeite dirza irgi maniau kazka priplioncino. Kondiku pakeitimas padejo. O seip reikedavo atjungineti nuo maisto kompa kas 3000 km. kazkokiu reiksmiu nesamoningu prisiadaptuodavo. tai tiek

Lancer 94 1.6 83KW

ParašytasCOLON 2005 11 02, 13:03
Aikste
Matosas rašėCOLON
Aikste rašėCOLONVaziuot ismokt reikia, cia gi voztuvinis variklis jis turi dirbt ant dideliu sukiu virs 3000. Zemesne pavara pavaziuok kur sukiai didesni pamatysi kaip atgyja masiniukas.
tai tipo nori pasakyt kad ant žemų apsukų netraukia vožtuviniai variklaiia, beje kas tie vožtuviniai varikliai :?: :?: :?: ar tu tturėjai uomeny atmosferiniai bet turbininiai irgi ant mažų ne taip traukia kol nepučia jiem oro :idea:
Voztuvu jie daug turi net po keturis ant vieno cilindro. Jie yra skirti darbui su didelem apsukom. Prie mazu apsuku tikrai netraukia net uzgesta.
Ypac jei 4x4 jauciasi.
O turbo tai visai kitas reikalas ten ismetimo dujos suka turbina kuri paduoda ora i varikli atitinkamai sureguliavus kuro padavima isgaunamas spyrio i subine efektas.
Atmofera tai oras puciamas i padangas :lol: :lol: :lol:

ParašytasCOLON 2005 11 02, 13:14
Alumegis
Aikste, duok man pavairuoti savo lanceri :)
Noriu patikrint ar ir pas tave taip traukia ir detonuoja prie mazu sukiu uzmynus tapke kai pas mane :)

ParašytasCOLON 2005 11 02, 13:39
Aikste
Alumegis rašėCOLONAikste, duok man pavairuoti savo lanceri :)
Noriu patikrint ar ir pas tave taip traukia ir detonuoja prie mazu sukiu uzmynus tapke kai pas mane :)
Kad netraukia tai faktas, detonuot labai nedetonuoja, bet sakau meti zemesne gaike ir pergazuoji :lol:
Nesiginciju gal tikrai pas tave kokios technines problemos, jei rimtos parduok masiniuka, bo kai pradesi kist babkes i tai ko nieks neranda tai visi su patarimais iskriausys pinigine ir vsio.
Draugeliui buvo jam vis atrode kad jo BMW 'plyta' variklis 150AG netraukia, kiso ten i visokius kompus dacikus ir t.t. ir be rezultato.
Nusipirko kita tai traukt is karto pradejo.