Riebus rašėCOLONDzhedaj rašėCOLONTai kad cranwalkas ne tik nuo to, o nuo blogos konstrukcijos tepalo magistralės, dėl ko neužtikrinamas pakankamas indėklų tepimas.
nu jin ne bloga jin teisiog nepakankama ir kadangi dadeti buvo i varikli svaistikliu apipurskimo vamzdukai nepadidinnus tepalo pompos slegio tai jis ir sumazejo ties kanalais paduodanciais tepala i indeklus
bet cia sitas argumentas ganetinai sporintinas
nes pas europinius 1g tie apipurskimo kanalai yra padefoultu nesvarbu kad variklis non turbo ir viskas veikia pukiai
čia jau šiek tiek OT, bet vardan teisingo švietimo:
Pagrindinė priežastis dėl susidėvėjusio alkūninio (crankwalk'o) yra
indėklų nepakankamas tepimas.
Indėklams padudamas nepakankamas tepalo slėgis todėl, kad
užstringa tepalo (kurie turi atsidaryti tik prie tam tikro slėgio)
purkštukai ir tepalas purškiamas ant švaistiklių.
Kadangi 2g blokuose tepalo magistralė suprojektuota taip, kad visų pirma tepalas teka per minėtus purkštukus, tai prie laisvų apsukų (mažo tepalo pompos sukuriamo slėgio) tepalo plėvelė susidaro nepakankama, kad tinkamai teptų alkūninį, todėl prasideda metalo dilimas, ko pasekoje atsiranda didesnis tarpas tarp indėklo ir tepalo kaklelių, tuomet atsiranda, ir alkūninio laisvumas, ir kiti crankwalk'o sindromai.
savo atveju aš šitą bėdą išsprendžiau jų eliminavimu (užvirinimu), yra ir kiti būdai tai sutvarkti, bet apie tai galima pratesti kitoje temoje.
p.s. pas pirmukus nebuvo tos problemos nes tepalas indėklams paimamas tiesiai iš karterio

1G GS '93 (SOLD, gone to LV)
1G GST '90 (SOLD, gone to LV)
2G TSI (SOLD, gone to Jarka)
2G TSI AWD 1G 7 bolt SWAP nuo meilės iki neapykantos-vienas žingsnis
Nusipirk mitsubishi, įrodyk kad vyras esi
