Mistika su laisvomis apsukomis
Mistika su laisvomis apsukomis
Sveiki,
vat kaip buvo :
Auto galantas 91 2.0i LPG(eko)
viskas puiku, riedant ir stovint laisvos 800 rpm.
savaitgali buvau uzklimpes. pasedau iki "kelniu" bet istumem seip ne taip.
po uzklimpimo pasoko apsukos. riedant ant laisvo 1100-1200. sustoji nukrenta iki 800. nuresetinimas nepadejo.
minciu 0. nes nieko nebuvo daryta, variklis neperkaitintas uzklimpus buvo, skysciu pakanka ir tt. gal kox temp. dacikas parejo ? is ryte kai paprastai apsuku buna 1700 (dabar kai 5-7 temp) tai po sio yvykio 2000-2100 vat tos papildomi 200-300 rpm ir ant laisvo kai susiles variklis ir kai saltas dasidejo. seip variklis gerai ir grazei dirba.
ar benzas ar dujos rezultatas tas pat.
kas galejo atsitikti, ar tiesiog sutapo su uzklimpimu ?
Aciu uz mintis
vat kaip buvo :
Auto galantas 91 2.0i LPG(eko)
viskas puiku, riedant ir stovint laisvos 800 rpm.
savaitgali buvau uzklimpes. pasedau iki "kelniu" bet istumem seip ne taip.
po uzklimpimo pasoko apsukos. riedant ant laisvo 1100-1200. sustoji nukrenta iki 800. nuresetinimas nepadejo.
minciu 0. nes nieko nebuvo daryta, variklis neperkaitintas uzklimpus buvo, skysciu pakanka ir tt. gal kox temp. dacikas parejo ? is ryte kai paprastai apsuku buna 1700 (dabar kai 5-7 temp) tai po sio yvykio 2000-2100 vat tos papildomi 200-300 rpm ir ant laisvo kai susiles variklis ir kai saltas dasidejo. seip variklis gerai ir grazei dirba.
ar benzas ar dujos rezultatas tas pat.
kas galejo atsitikti, ar tiesiog sutapo su uzklimpimu ?
Aciu uz mintis
Tai reiskia masina pasitaise 
Del tu apsuku, kad masinai riedant kad ir ant laisvo begio jos buna aukstesnes, nei stovint, tai taip ir turi buti. Pvz. pas Lanceri riedant buna apie 1100, o stovint apie 700-800 RPM. Esme yra tame, kad Mitsuose yra kazkoks dacikas, kuris"mato" jog masina rieda, ir tol kol ji rieda tas dacikas siuncia kazkokius tai signalus ECU, o tas "sukelia" apsukas.
O del tu apsuku kad kol saltas variklis jas taip daugokai sukelia, tai manyciau cia del to, kad dar kompas nera pilnai visus duomenis susirinkes po nuresetinimo (pvz. vel tam paciam Lanceriui, viena karta po nuresetinimo apsukos kvailiojo gal kokia savaite, kol pilnai susitverke).
Nu jei ka labai nusisnekejau, tai kolegos pataisys manau

Del tu apsuku, kad masinai riedant kad ir ant laisvo begio jos buna aukstesnes, nei stovint, tai taip ir turi buti. Pvz. pas Lanceri riedant buna apie 1100, o stovint apie 700-800 RPM. Esme yra tame, kad Mitsuose yra kazkoks dacikas, kuris"mato" jog masina rieda, ir tol kol ji rieda tas dacikas siuncia kazkokius tai signalus ECU, o tas "sukelia" apsukas.
O del tu apsuku kad kol saltas variklis jas taip daugokai sukelia, tai manyciau cia del to, kad dar kompas nera pilnai visus duomenis susirinkes po nuresetinimo (pvz. vel tam paciam Lanceriui, viena karta po nuresetinimo apsukos kvailiojo gal kokia savaite, kol pilnai susitverke).
Nu jei ka labai nusisnekejau, tai kolegos pataisys manau

Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
ne nu tikrai nepasitaise. nes jei 3 metus buvo visada 800 rpm ir riedant ir stovint o darbar riedant 1200 tai nu ne. tikrai negerai. kai saltas tai suprantu bet uzkaites variklis tikrai neturi 1200 rodyti riedant. o butent tas perteklius 300-400 rmp ir prisideda ryte. nes visada ryte jau budavo apie 1700 rpm kol saltas o daba soka iki 2200 tai vat butent tie 300-400.
bet kas svarbiausia ore atsirado. po nuresetinimo buvo sureguliuota (leidziant padirbti) bet vistiek tiek patys 1200 laikosi.
bli.
sakyciau kokie oro voztuvai ar dar kas ? bet dirba graziai ir pastoviai . tik tie mistiniai extra RPM atsirado .
bet kas svarbiausia ore atsirado. po nuresetinimo buvo sureguliuota (leidziant padirbti) bet vistiek tiek patys 1200 laikosi.
bli.
sakyciau kokie oro voztuvai ar dar kas ? bet dirba graziai ir pastoviai . tik tie mistiniai extra RPM atsirado .
1. Nu po nuresetinimo, tai kol kompas susirenka visus duomenis, tai tikrai preina kiekviena karta vis kitoks laikas. Kaip jau minejau, viene karta po nuresetinimo prejo gal savaite, kol viskas susitvarke, o kita karta taip pat vazinejat po nuresetinimo susitvarke gal per kokia 1 diena, taip kad pasakyti kada jau kompas pilnai susirinko duomenis yra sunku, ir todel tiksliai negalima nuspresti, kas akltas del negero variklio darbo - ar dar nevisiskai "susiprotaves" kompas, ar yra koks nors gedimas.
2. Kad tris metus vazinejai ir apsukos buvo visa laika 800RPM, tai dar tikrai nesako, kad tada buvo viskas tvarkoje. Pvz. galejo paprasciausiai visus tuos metus neveik kazkoks dacikas (nu pvz .kad ir koks nors laidas nekontaktino), o po to uzklimpimo atsirado kontaktas, ir dacikas pradejo veikti.
3. Psikartosiu pas lanceri stovint -~750RPM, vaziuojant apie 1100. Kiek klausiau meistru - sake norma, taip ir turi but.
4. Jei mano prielaidos del to daciko"atsigavimo" teisingos, tai gali buti, kad kompas dabar ilgiau renkasi duomenis butent del to, kad dar ja ateina papildomas signalas is to daciko, apie tai, ar masina rieda, ar stovi.
5. Nu tarkim kad kol masina salta stovi, tai tos dabartines apsukos yra per dideles, ir del to gali buti kaltas koks nors gedimas. Cia viskas OK. Bet tai kaip paiskinti tada tai, kad kai masina rieda ir kai masina stovi yra skirtingi RPM, juk niekas absoliuciai nesikeicia, iskyrus tai, kad masina rieda - reiskiasi kazkas reguoja i tai ir siuncia kazkoki signala. Man tai atrodo logiska.
O sheip tai, nulek kur nors diagnostika pasidaryt, tai jei kazkas negerai, tai turetu surast ir pasakyt kas cia visaka gadina.
Sekmes
2. Kad tris metus vazinejai ir apsukos buvo visa laika 800RPM, tai dar tikrai nesako, kad tada buvo viskas tvarkoje. Pvz. galejo paprasciausiai visus tuos metus neveik kazkoks dacikas (nu pvz .kad ir koks nors laidas nekontaktino), o po to uzklimpimo atsirado kontaktas, ir dacikas pradejo veikti.
3. Psikartosiu pas lanceri stovint -~750RPM, vaziuojant apie 1100. Kiek klausiau meistru - sake norma, taip ir turi but.
4. Jei mano prielaidos del to daciko"atsigavimo" teisingos, tai gali buti, kad kompas dabar ilgiau renkasi duomenis butent del to, kad dar ja ateina papildomas signalas is to daciko, apie tai, ar masina rieda, ar stovi.
5. Nu tarkim kad kol masina salta stovi, tai tos dabartines apsukos yra per dideles, ir del to gali buti kaltas koks nors gedimas. Cia viskas OK. Bet tai kaip paiskinti tada tai, kad kai masina rieda ir kai masina stovi yra skirtingi RPM, juk niekas absoliuciai nesikeicia, iskyrus tai, kad masina rieda - reiskiasi kazkas reguoja i tai ir siuncia kazkoki signala. Man tai atrodo logiska.
O sheip tai, nulek kur nors diagnostika pasidaryt, tai jei kazkas negerai, tai turetu surast ir pasakyt kas cia visaka gadina.
Sekmes

Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
tai apie riedejimo rmp viskas zinoma. as dar kaliegai rodydavau kad tai veikia. kai budavo padsoasas (nu kol nesusylesp pilnai) tada sustojus maskatuodavosi apie 1000>. bet kai susyla visada 800. kad dacikas veikia yrodo laisvu kitimas prie salto variklio. o per gyvenima nuresetinta buvo gal 5 kartus ir visada susuitvarkydavo. susitvarkymas tai kai susylus apsukos nuo 500 (po nuresetinimo) iki 800 susitvarko (siltam). bet dabar biski per daug prisitvarke. nu nzn. reix oro filtra koki gal pasikeist senai keistas. bet seip nu fignia. per ta laika ir variklis buvo judintas, viskas judinta. o tik dabar islindo
. nu gal susireguliuos "atgal" i 800. nes manualas labai aiskai raso 800. (+-) o kad riedant 1200 butu nu tai bli
tai vat ir jausmas kad tas "riedejimo" daviklis "lasiniu" priaugo ant 400 rpm. nes visada ok funkcionavo. gal sakau kompui paskutinioji ?
gal kur kox kondikas issiliejo ad dar kas ? cek engine nedega, viskas ok, o gal lembda ? ji laix nuo laiko uzsidega bet tik kai vaziuoji ramei uzmiesti 5 begiu 90-100. uzsidega, paspaudus gazo uzgesta.
hmz.


gal kur kox kondikas issiliejo ad dar kas ? cek engine nedega, viskas ok, o gal lembda ? ji laix nuo laiko uzsidega bet tik kai vaziuoji ramei uzmiesti 5 begiu 90-100. uzsidega, paspaudus gazo uzgesta.
hmz.
O kiek jis gali kainuot? :/ man sake, kad ko gero mano galante irgi bus parejes, nes ant salto variklio apsukos sokineja nuo 1400 iki bile kiek - rodykle tiesiog aukstyn zemyn, pagal muzika beveikChrome rašėCOLONJep, buvo ir man tokia pati beda - ir kartodavosi kas kazkiek laiko...
kiek meistru neziurejo, nieko nerado.
Finale apsukos nebekyla, bet dingo patsosas - meistru isvada - parejo laisvu apsuku reguliatorius. Dabar ieskau kur papigiai nusipirkt....

Ar cia pas mane ne ta pati problema?
- Jarka
- Klubo narys
- PranešimaiCOLON 3227
- UžsiregistravoCOLON 2005 01 25, 02:00
- AutomobilisCOLON rav4
- MiestasCOLON Visatos centras
Pas mane stovint 800-900rpm, riedant ~1100rpm. Visad galvojau, kad riedant rodo daugiau apsuku, nes ratai sukasi... 

ex 1g dohc n/a
ex 2g tsi flight simulator: desert eagle
evo VIII - winged hussar
http://www.makeroadssafe.com
ex 2g tsi flight simulator: desert eagle
evo VIII - winged hussar
http://www.makeroadssafe.com
- Swindler
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 55
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
dabar man idomu ar ir pasmane ji keist reikia, nes siaip buna viskas normaliai o kartai kai variklis pakaista, bando matyt apsukas pazemint, tada matyt sugalvoja kad per daug nuzemino ir pakeliai iki 1500 ir taip pulsuoja..Matosas rašėCOLONMistikos su laisvom apsukom nebuna, buna parejes laisvu apsuku varikliukas![]()
![]()

Blyn su tuo pamatavimu tai bus beda. O naujo nieks kainu neziurejo to varikliuko?

--
Mitsubishi Galant '91 1,8i LPG
Mitsubishi Galant '91 1,8i LPG