350 WHP DSM Owner rašėCOLONjoa EVO III-IV ejo su 4g63 ir buvo 7 bolt.
Visi EVO nuo 1 iki 9 yra 7bolt, ir visi jie yra 4G63. (Del EVO 10 nezinau, nesidomejau). Tiktai esme ta, kad EVO1-3 buvo praktiskai toks pat, kaip ir mum iprasti eclipsiu 4G63, o va nuo EVO4 jau kitos variklio komponentu isdestymas buvo
350 WHP DSM Owner rašėCOLONprie ko cia tas tepalas ir varikliai,nelabai supratau ????
Sita jau atsake dzedajus, o irtu jam atsakei
350 WHP DSM Owner rašėCOLONbeja 4g63t yra amerikonu )))) neveltuij dsm vadinasi dsm-Diamond Star Motors,Crysleris gi variklius dare,o japonai dare jdm variklius,kurie yra japonijoje dedami i dsm'us.
Neteisus tamsta. Apskritai 4G63 varikliai buvo sukurti dar gerokai anksciau, nei DSM susikure. Jei netiki, pasiziurek interne, kad ir per googla, isitikinsi. Ir apskritai, tiek 1g, tiek 2G visi varikliai ejo mitsubishio, tiktai iskyrus vieninteli 2G atmosferika, skirta USA rinkai, su 420A chryslerio varikliu.
O kur tie varikliai surinti buvo, tai dar karta pasikartosiu, esmes nesudaro, ir as del to nesigincysiu. Bet va pvz., kad ir tie patys gerai DSM'ininku zinomi "Roadraceengineering" raso, kad 1G ejo su japonijoj rinktais varikliais, o 2g variklius jau rinko USA. Bet esmes tai nekeicia, 4G63 yra Mitsubo kurinys
Lets just start by saying "when you kill your engine it sucks." 2nd gen. motors are really hard to come by and they usually have a hefty price tag IF you can find one. $1600 - $4000. Rebuilding a 2nd gen. motor is currently regarded as risky due to issues with the "Walking Crank Shaft" (see other articles for the ugly details). The best possible solution is to put a 1st gen. power plant into a 2nd gen. car. They are abundant, built in Japan, and cheep. Note: All second generation Eclipse motors were built in the US and subject to the "Walking Crank" issues The only exception to this is a Lancer EVO1 through 3 Motor, but they are rare rare rare. SO...