tokiam "meistrui" i snukuti i snukuti ir verkt neduot...Noisemode rašėCOLON Na kai mano draugelis pirko masina su auksarankiu meistru i irgi dumino melinai meistras jam sake: Melinas dumas tai ne juodas dumas, viskas cia gerai perkam.... tai va nusipirko jis ta masina ir po menezio variklis uzkale prasikeike jis su ta masina prakeike ir ta meistra pasikeite varikli ir laimingas jodineja su ja
Melsvas Dumas
Pikts Turbo Sandeliukas ant ratu Volvo V70
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
- Fever
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 4869
- UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
- AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
- SkypeCOLON rimwerimwe
- MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas
Ką ten parduosi, su mėlynu dūmu. Pamatys kad eina dūmelis ir nueis šalin...Hanza rašėCOLONnu as ir taip galvoju kad ne kas jau ce teks geriau parduot masina. ka jau ce bepadarysi arba remontuot ir daug litu sukist=[
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
Nenoriu naujos temos kurt apie melsvą dūmą, tai klausiu čia.
Mano 98 m. Carisma 1,9 TDI prieš porą savaičių pradėjo mesti melsvą dūmą.
Tepalas ir tepalo filtras keistas prieš porą mėnesių, prieš savaite pakeičiau oro filtrą ir kuro filtrą, bet pagerėjimo jokio.
Laisvom apsukom pradeda trukčioti variklis, bet neužgęsta.
Pagazavus, išmeta melsvo dūmo kamuolius, po to būna juodas dūmas kaip ir priklauso, tepalo kartu neišmeta.
Prie 2000 RPM viskas lyg ir normaliai, bet ant laisvų prasideda nesąmonės.
Gal kas esate susidūrę su panašiom problemom ir kaip jas spręsti?
Susitariau dėl variklio diagnostikos su Autoaljansu ir būčiau dėkingas už patarimus, ko galiu tikėtis.
Mano 98 m. Carisma 1,9 TDI prieš porą savaičių pradėjo mesti melsvą dūmą.
Tepalas ir tepalo filtras keistas prieš porą mėnesių, prieš savaite pakeičiau oro filtrą ir kuro filtrą, bet pagerėjimo jokio.
Laisvom apsukom pradeda trukčioti variklis, bet neužgęsta.
Pagazavus, išmeta melsvo dūmo kamuolius, po to būna juodas dūmas kaip ir priklauso, tepalo kartu neišmeta.
Prie 2000 RPM viskas lyg ir normaliai, bet ant laisvų prasideda nesąmonės.
Gal kas esate susidūrę su panašiom problemom ir kaip jas spręsti?
Susitariau dėl variklio diagnostikos su Autoaljansu ir būčiau dėkingas už patarimus, ko galiu tikėtis.
Mitsubishi Carisma '98 1,9TDI
Peugeot in my heart...
Peugeot in my heart...
Na melsvas dumas tai kaip ir degina tepala. Trukciot gali del to kad kazkas su kuro sistema netvarkoj, nuo to gal ir dumingumas atsirado. Kaip ten bebutu sunku pasakyt kame cia problema, manau diagnostika kazka suras. Sekmes.Tolis rašėCOLONNenoriu naujos temos kurt apie melsvą dūmą, tai klausiu čia.
Mano 98 m. Carisma 1,9 TDI prieš porą savaičių pradėjo mesti melsvą dūmą.
Tepalas ir tepalo filtras keistas prieš porą mėnesių, prieš savaite pakeičiau oro filtrą ir kuro filtrą, bet pagerėjimo jokio.
Laisvom apsukom pradeda trukčioti variklis, bet neužgęsta.
Pagazavus, išmeta melsvo dūmo kamuolius, po to būna juodas dūmas kaip ir priklauso, tepalo kartu neišmeta.
Prie 2000 RPM viskas lyg ir normaliai, bet ant laisvų prasideda nesąmonės.
Gal kas esate susidūrę su panašiom problemom ir kaip jas spręsti?
Susitariau dėl variklio diagnostikos su Autoaljansu ir būčiau dėkingas už patarimus, ko galiu tikėtis.
93m. Galant 1.8 16V 85kw
Noriu pasidalinti savo patirtimi, gal kam padės, kai prispirs panašios bėdos.
Melsvas dūmas ir trukčiojimas ant laisvų apsukų, pasirodo buvo dėl vėlyvo degimo. Gedimo nustatymas ir degimo paankstinimas kainavo ~180 Lt.
Automobilis netrukčioja, negesta, nedūmina, bet kai užkuri, tai kol šaltas variklis dirba kaip traktorius. Tas pats kleksėjimas atsiranda ir paspaudus gazą.
Be to, dega Check Engine ženkliukas, kurį minėtas servisas negali užgesinti, nes neturi tinkamos prog.įrangos.
Moralas: važiuok, brolau, taisyti savo Mitsubishi ten, kur šitas mašinas pažįsta ir turi reikalingą kompiuterinę įrangą...
Susitariau su kitu servisu, kad su kompu užgesintų Check Engine ženkliuką ir pažiūrėtų tą kleksėjimą, bet šiandien važiuojant Check Engine buvo užgesęs ir vėl užsidegė.
Klausimas: gal tiesiog reikia normaliai sureguliuoti degimą ir tas ženkliukas pats užges? Ženkliuko užgesinimas kainuoja visai prabangiai.
Laukiu komentarų
Melsvas dūmas ir trukčiojimas ant laisvų apsukų, pasirodo buvo dėl vėlyvo degimo. Gedimo nustatymas ir degimo paankstinimas kainavo ~180 Lt.
Automobilis netrukčioja, negesta, nedūmina, bet kai užkuri, tai kol šaltas variklis dirba kaip traktorius. Tas pats kleksėjimas atsiranda ir paspaudus gazą.
Be to, dega Check Engine ženkliukas, kurį minėtas servisas negali užgesinti, nes neturi tinkamos prog.įrangos.
Moralas: važiuok, brolau, taisyti savo Mitsubishi ten, kur šitas mašinas pažįsta ir turi reikalingą kompiuterinę įrangą...
Susitariau su kitu servisu, kad su kompu užgesintų Check Engine ženkliuką ir pažiūrėtų tą kleksėjimą, bet šiandien važiuojant Check Engine buvo užgesęs ir vėl užsidegė.
Klausimas: gal tiesiog reikia normaliai sureguliuoti degimą ir tas ženkliukas pats užges? Ženkliuko užgesinimas kainuoja visai prabangiai.
Laukiu komentarų
Mitsubishi Carisma '98 1,9TDI
Peugeot in my heart...
Peugeot in my heart...
REIKIA RIMTO PATARIMO !!!!
Šiandien išsiaiškinau, kad būtent Carisma modeliui degimo sureguliuoti neįmanoma taip, kad nebūtų variklio kleksėjimo kaip pas traktorių.
Gal kas esate su tuo susidūręs?
Gal kam nors pavyko susireguliuoti degimą taip, kad variklis dirbtų švariai, be jokių kleksėjimų, kaip dirbo iki remonto?
Gal kas esate su tuo susidūręs?
Gal kam nors pavyko susireguliuoti degimą taip, kad variklis dirbtų švariai, be jokių kleksėjimų, kaip dirbo iki remonto?
Mitsubishi Carisma '98 1,9TDI
Peugeot in my heart...
Peugeot in my heart...
Re: REIKIA RIMTO PATARIMO !!!!
pala pas tave "Mitsubishi Carisma '98 1,9TDI" ?Tolis rašėCOLONŠiandien išsiaiškinau, kad būtent Carisma modeliui degimo sureguliuoti neįmanoma taip, kad nebūtų variklio kleksėjimo kaip pas traktorių.
Gal kas esate su tuo susidūręs?
Gal kam nors pavyko susireguliuoti degimą taip, kad variklis dirbtų švariai, be jokių kleksėjimų, kaip dirbo iki remonto?
tada koki dar degima tu nori reguliuoti? taigi zhvakes tai tik pashildymo dyzeliuose
Manau kad pas tave neteisingai parinktos tabletes po velenelio kumshteliais, tiesiog reikia nuvezhti i servisiuka kad patikrintu tarpelius, galima ir paciam jeigu turi kaip pamatuot tuos tarpukus. Ju reikiamas reikshmes gauciau (namuose autodata turiu) jeigu reikes rashyk
Pikts Turbo Sandeliukas ant ratu Volvo V70
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
Toliau tesiu savo epopeja...
Atsisakiau patiketi, kad panaikinti ta kleksejima nera galimybiu ir perskambinau keleta servisu, kurie uzsiima dyzeliniu varikliu remontu.
Didzioji dalis atsisake iskart imtis sito darbo, net nemotyvuodami kodel. Pagaliau vienas meistras normaliai paaiskino kame problema.
Pasirodo degimo issibarstymas Carisma modeliams yra gana daznas ir ji atstatyti yra bjaurus reikalas, nes ant mechaninio siurblio yra elektrinis paankstinimas (jei teisingai supratau).
Velyvas degimas gali atsirasti del purkstuku, del siurblio arba del kompo.
Mano atveju kaltas, ko gero, bus kompas, nes mechaniskas paankstinimas problema issprende tik is dalies (atsirado kleksejimas).
O jei tikrai paaiskes, kad visgi kaltas kompas, tai tas mechaninis paankstinimas ne tik kad neisprende elektronines (kompo) problemos, bet dar ir sukure nauja - mechanine problema.
Taigi, ryt varau spresti kompo problemos, o veliau bandysiu atitaisyti mechaninen problema.
Laukite tesinio...
Atsisakiau patiketi, kad panaikinti ta kleksejima nera galimybiu ir perskambinau keleta servisu, kurie uzsiima dyzeliniu varikliu remontu.
Didzioji dalis atsisake iskart imtis sito darbo, net nemotyvuodami kodel. Pagaliau vienas meistras normaliai paaiskino kame problema.
Pasirodo degimo issibarstymas Carisma modeliams yra gana daznas ir ji atstatyti yra bjaurus reikalas, nes ant mechaninio siurblio yra elektrinis paankstinimas (jei teisingai supratau).
Velyvas degimas gali atsirasti del purkstuku, del siurblio arba del kompo.
Mano atveju kaltas, ko gero, bus kompas, nes mechaniskas paankstinimas problema issprende tik is dalies (atsirado kleksejimas).
O jei tikrai paaiskes, kad visgi kaltas kompas, tai tas mechaninis paankstinimas ne tik kad neisprende elektronines (kompo) problemos, bet dar ir sukure nauja - mechanine problema.
Taigi, ryt varau spresti kompo problemos, o veliau bandysiu atitaisyti mechaninen problema.
Laukite tesinio...
Mitsubishi Carisma '98 1,9TDI
Peugeot in my heart...
Peugeot in my heart...