GDI 2.4 Motion
GDI 2.4 Motion
Turiu Mitsubishi su GDI 2.4 irenginiu (2001 m.). Nepavyko nieko konkretaus rasti forume del sio japonu atradimo, kurio jau nebegamina, problemu. Todel tema "keliu" dar karta.
Nusipirkus automobili, kuri laika viskas buvo tvarkoj. Po kiek laiko tai uzsidegdavo, tai uzsigesindavo geltona "check engine" lempute, esant tik saltam varikliui. Kompas rodydavo viena ir ta pacia klaida - 4 cilindro misfire (ne liamda zonda, ne ka kita) - sukeiciau zvakes, uzdegimo rites - lemputes uzsidege amziams. Tada suzinojau, kad GDI turi toki trukuma - kemsasi oro kanalai einantys i degimo kameras, kadangi skirtingai nuo iprastiniu varikliu jais nekeliauja slapias oro ir benzino misinys, o tik oras, kuris neplauna kanalu ir voztuvu sieneliu, todel ramiai vazinejant sieneles apauga suodziais is pakartotino sudegusio kuro grazinimo i degimo kameras. Teko valyti kanalus. Isvalymas dave efekta - stipriai krito kuro sanaudos, isaugo variklio trauka, atsirado grazus variklio riaumojimas, uzgeso lempute. Bet... Lempute vel uzsidege viena diena, nuspaudus akseleratoriaus pedala iki galo. ir Pasikeite klaidos kodas - DIM1, ka reiskia lietuviu kalboje - kuro misinio sudeginimas ne pagal uzduotas normas. Pasirodo maniskis variklis skirtingai nuo kitu GDI 2.4 versiju turi degimo ankstinimo mazga, kuri valdo kompas (gal delto ir GDI versija "MOTION"). Variklis be priekaistu dirba dyzeliniu rezimu, kai nenaudojamos zvakes (dega GDI zalia rezimo lempute), taciau problemos kyla, kai kuras deginamas iprastiniu budu - kibirkstimi (kai variklis saltas arba stipriai gazuojama). Saltas variklis dirba negraziai - karts nuo karto pasitampo, todel ir itariu problemas kibirksies gamybos ir paskirstymo linijoje. Gal atsiras forumo lankytoju, kurie turi pamasias problemas su GDI 2.4 varikliu? Buciau dekingas uz sansa pasikeisti nuomonemis. Pasiruoses padeti, pasidalinti turimomis ziniomis.
E.
Nusipirkus automobili, kuri laika viskas buvo tvarkoj. Po kiek laiko tai uzsidegdavo, tai uzsigesindavo geltona "check engine" lempute, esant tik saltam varikliui. Kompas rodydavo viena ir ta pacia klaida - 4 cilindro misfire (ne liamda zonda, ne ka kita) - sukeiciau zvakes, uzdegimo rites - lemputes uzsidege amziams. Tada suzinojau, kad GDI turi toki trukuma - kemsasi oro kanalai einantys i degimo kameras, kadangi skirtingai nuo iprastiniu varikliu jais nekeliauja slapias oro ir benzino misinys, o tik oras, kuris neplauna kanalu ir voztuvu sieneliu, todel ramiai vazinejant sieneles apauga suodziais is pakartotino sudegusio kuro grazinimo i degimo kameras. Teko valyti kanalus. Isvalymas dave efekta - stipriai krito kuro sanaudos, isaugo variklio trauka, atsirado grazus variklio riaumojimas, uzgeso lempute. Bet... Lempute vel uzsidege viena diena, nuspaudus akseleratoriaus pedala iki galo. ir Pasikeite klaidos kodas - DIM1, ka reiskia lietuviu kalboje - kuro misinio sudeginimas ne pagal uzduotas normas. Pasirodo maniskis variklis skirtingai nuo kitu GDI 2.4 versiju turi degimo ankstinimo mazga, kuri valdo kompas (gal delto ir GDI versija "MOTION"). Variklis be priekaistu dirba dyzeliniu rezimu, kai nenaudojamos zvakes (dega GDI zalia rezimo lempute), taciau problemos kyla, kai kuras deginamas iprastiniu budu - kibirkstimi (kai variklis saltas arba stipriai gazuojama). Saltas variklis dirba negraziai - karts nuo karto pasitampo, todel ir itariu problemas kibirksies gamybos ir paskirstymo linijoje. Gal atsiras forumo lankytoju, kurie turi pamasias problemas su GDI 2.4 varikliu? Buciau dekingas uz sansa pasikeisti nuomonemis. Pasiruoses padeti, pasidalinti turimomis ziniomis.
E.
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 38
- UžsiregistravoCOLON 2007 01 14, 11:49
- MiestasCOLON klaipeda
su paciu valymu, o tuo paciu reikia keisti ir pagrindini dirza plius visokie atraminiai guoliai itempejai , tai mitsubishi centre sake gales kainuoti iki 2000Lt. Bet to pakaks kitiems 100K km. Jei neplanuojama ilgai vazineti vargu ar apsimoka 

Mitsubishi Space Wagon Motion Plus 2.4l GDI, 4G64 variklis ir.... nesildomos sedynes.