Puslapis 13

Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 09, 03:30
Pompolinis
Sveiki visi !

Po ilgu apmastymu, vis gi nusprendziau isigyti sau Evolution'a.
Ralio legenda, kurios turbut nieks nepamirs, ir sios auto dar ilgai puos ralio trasas.
Dairausi auto sau, ir puikiai suprantu, kad tai nebus iprasta kasdiene masina. Nereikia jokio tiuningo, manau man pakaks stock'inio varianto. Nesivaikau ir komforto.
Su kuo galeciau pabendrauti placiau apie tai ?
Gal kas pasidalintiu patarimais renkantis ?
Nesu net sedejes tokioje auto, gal mane net atbaidys pakabos kietumas ...
Siuo metu vairuoju Honda, kaip zinia, irgi ne is minksciausiu auto :)
Noreciau isigyti 8 arba 9 kartos Evo, nes jie man graziausi.
Aciu

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 09, 12:37
Vyckele
Sveikas prisijungęs. Palauk kol tavo post'ą pamatys evo guru Micius :)
Pradžiai pravažiuok, gal nepatiks :D
Šiaip tvarkingų 7,8,9 kainos momentais net didesnės už USDM Evo X versijas, tai dar pagalvok.

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 09, 13:38
Pompolinis
Tai vat butent, kad noriu pavaziuot pradziai, tik kad nera kur issinuomot, o pazistamu, turinciu tokia auto - nera. Kainos jo, susipazines jau. Man ir paciam xtas nelb prie dusios, labai jau toks “plastmasinis”.
Pamatai gatvej 7,8,9 kebula, ir jau zinai, kas tai. O 10tas pernelyg panasus i paprasta lancer...

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 09, 14:56
Vyckele
Čia ir iš forumų ar apžvalgų gali susidaryti nuomonę, kad CT9A kėbule važiuoja aštriau ir yra apčiuopiamai lengvesnis.
Kasdienai CZ4A (Evo X) manau yra patogesnis variantas, standesnis kėbulas, mažiau problemų su rūdimis, dalys prieinamesnės.
O šiaip stok į klubą, duos gal vyrai pavažiuot :)

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 10, 13:33
ZyXEL
Labas, tai kad rast stock evo yra praktiškai neįmanoma. Na jei ir yra- tai bus kosminė kaina :) Dažniausiai vis tiek bus koks paėmimas/išmetimas ir gal dar coilai, nes čia toks "pradinuko paketas" :lol: Bet tai nėr blogai, nes pačiam to nereiks daryt, o tikriausiai norėsi. Jei žadi važinėt kasdien- tai patarčiau imt X'ą, bent jau nebus supuvęs ir dar įmanoma rast nedalyvavusių ralio trasoj :) Jei tikrai norisi 7/8/9- tai reiks laaaaabai ilgai ieškoti tinkamo varianto arba imi kokį "normalesnį", viską išskerdi, pervirini, sušveiti, sutepi ir meldies, kad niekas neišlįstų... kaip nekaip- jau metų praėjo, o jei dar buvo kokio žvyro trasos mačius- tai bus nudaužyta normaliai.
Su X'u paprasčiau- ieškai aukcione USA arba ką tik parvarytą, pageidautina nedaug daužtą, atsikali dužusią vietą, pasidarai antikorozinį ir važinėji išsišiepęs :lol:
Kas dėl eksploatacijos- viskas kainuoja, yra detalių, kurios tinka nuo paprasto lancerio, bet minimumas, visokie salono daiktai ir tiek. Plius reikia nusiteikt, kad nuvažiuoto kilometro kaina yra laaaaaabai brangi :lol: Vilniuj su kamščiais ~16L suvalgo.

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 10, 14:42
Pompolinis
Nejaugi taip sudetinga su kebulo bukle pas 7/8/9tus ??
Na ismetimas, ir pns, tai negasdina, labiau baisu, kad nebutu burta su variklio reikalais, chipais ir pns kreivarankiu.
Gal galima butu daugiau info gauti is V. Bilinsko, kaip manot, ar galima butu kreiptis pas ji? Juk vistiek zmogus ne viena turejes, zino kas is kur ir nuo ko tame reikale...

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 10, 20:09
ZyXEL
Gali ir su Bilinsku pasikalbėt, tik jis nėra labai mėgėjas apie "nieką" šnekėt, ypač su nepažįstamais :lol: užsiėmęs žmogus. Tai kaip ir sakiau- kėbulo būklė priklauso nuo to kaip mašina buvo naudojama ir kaip į tai žiūrėjo savininkas. Yra tokių, kurios buvo pirktos ralio treniruotėms, nurinktos, pradrožtos, surinktos atgal ir parduodamos kaip "mažai naudotos" :) nes salonas ledinis ir t.t. Reikia būt labai atsargiam. Kas dėl kėbulo- tai tu pats pagalvok, 7-tukui jau 17 metų, 9-tukui- 13, klausimas kiek iš jų gyveno ant druskos ir tada jau pasidaro aišku kas ten gyvena :)
Kas dėl tiuningo- variklį "daryt" yra pakankamai brangu, o ir stock laiko normaliai- tai vargu ar bus dažnas toks. Standartinis ECU yra programuojamas- tai jokių čipų irgi nereikia, nebent būna tokių, kur "ai aš šito nemoku, dėsiu kažkokį, kurį moku programuot ir bus ok"- tada visko galima tikėtis :lol:

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 12, 05:20
Nowone
Perkant iš USA, iš esmės jokio skirtumo ar pirksi 7/8/9 ar 10, čia jų vis dar sočiai ir ko gero kainos prasme tai būtų pats geriausias variantas. Kaip tyčia dabar esu USA ir mačiau kelis parduodamus :D bet nedaužtus ir nepigius. Rasti gerą variantą užtruks, bet skubėt nereiktų, vis dėl to dauguma nusipirkę Evo juos drožia be gailesčio ir tik maža dalis prižiūri tinkamai. Plius pirkdamas USA versiją gausi mechaninį galinį difą, mano nuomone tai didžiulis privalumas prieš AYC. Aš atvažinėjau su evo beveik 5 metus kasdieną ir norėčiau pasveikint - nuostabus pasirinkimas!

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 12, 21:33
Micius
Turejau VIII USDM, turiu X EUDM.
Jei Kaune, tai apziuret/pakalbet/pavazinet galim sutart, tik laika reik pasiderint.
Kas del paciu masinu, tai papildant kolegas galiu pridurti, kad jei masina perkama kaip "daily drive" be ambiciju normaliam drozimui ir modinimui, tai is esmes px kokiai rinkai ir kokia komplektacija pasiimsi - laikys visos, tik kad skirsis "pribumbasai" ir gali bur niuansu su TA, jei ne EUDM.
Del paciu modeliu, t.y. CT9 vs CZ4 kebulo, tai pirk ta kurio NORI, t.y. apsisprendi kuris limpa, ir ieskai tinkamo varianto, nes kaip ten bebutu, Evo ne ta misna, kuria renkamasi pagal racionalumo kriterijus :)
Del rudziu, tai ner tie kebulai kazkokie netsparus labai, bet, kaip minejo, jei drozta masina ant zvyro, tai aisku dugnas ir kt. susije dalys su korozija jau reikalu tures, plius ziurint kaip buvo atremontuota po dauzimu, nes kaip taisykle jos pas mus buna atkeliavusios po avariju. Jei po zvyra nedrozta ir buvo suremontuota normaliai (arba pasiseka gauti nedauzta), tai kebulo rudys ne problema, bet su rudim visom evo beda ta, kad visokie vaziuokles ir pakabos varztai/svirtys/kronsteina ir t.t. tai megsta parudyti.
Kuro suvartojimas tai priklauso nuo vazinejimo stiliaus ir miesto (kamsciai, eismas, atstumai etc.), bet planuotis reiktu nuo 12 ltr/100 km ir i virus, iki kokiu 16 vazinejant daugmaz normaliai.
Vaziuokles kietumas irgi "skonio" reikalas, bet as su VIII vazinejau su APEX zeminanciom spyruoklem ir stock amortikais, o X - su TEIN coilais, bet abiem atvejais man nera per kieta

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 12, 23:39
ZyXEL
Teisingai žmogus kalba- įpilkit jam :lol: 98to :lol: Man pvz. nelabai tie senesni, o va X'as labai gražiai atrodė- todėl jį ir prigriebiau. Nors EVO norėjau ir nuo seniau ;) Kad sunku atskirt EVO nuo paprasto lancerio- nesutinku, pūstas kėbulas viską išduoda, bet nepatyrusiai akiai gali įvairiai pasirodyt :) Manęs yra klausę "ar čia tikras EVO ar tik apdaila?" :lol: bet atleiskim žmogui, kažkokį civic'ą vairavo :lol: Aš tiesiog į X'o pusę, nes jis naujesnis, daugiau "fyškių", mažiau šansų gaut "nujotą" ir modintą, kainuoja panašiai ;)

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 21, 12:19
Pompolinis
O, cia jau isibegeja diskusija, saunu, kad pasidalinat mintimis :)

Dabar kiek apie terminologija:
Kas yra mechaninis DIF'as, ir kuo jis skiriasi nuo nemechaninio ? Tai diferencialas, arba AWD ?
Kas yra AYC ?
USDM ir EUDM tai JAV surinkta auto, ir Europoj surinkta ?
Su kokiom bedom tektu susidurti, norint praeiti Lietuvoj TA, jei EVO atkeliavusi is US ?

Miciau, aciu uz pasiulyma, esu vilnietis, tikrai noreciau susimatyt ir padiskutuot ta tema. Bus matyt su kelione i Kauna :)

Tvirtai apsisprendziau, noriu 7-9kartos EVO, X tasis taip, jis modernesnis, toks "masyvesnis", grazesnis salonas, bet ne mano skonio :)

Kas link Civic - tai irgi ne is kelmo spirtas japonas, ir Type R apdailos nelabai kas dedasi ant paprasto civico, cia labiau bemvu mada...

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 22, 18:20
Micius
Pompolinis rašėCOLONKas yra mechaninis DIF'as, ir kuo jis skiriasi nuo nemechaninio ? Tai diferencialas, arba AWD ?
Mechaninis, tai ta prasme, kad tiesiog dantraciai ir tiek. Kalbant ape CT9 kebula (evo 7,8,9), tai centrinis difas, kuris "skirsto galia" tarp priekines ir galines asiu gali buti arba tik mechaninis, arba "aktyvus" (ACD), kai aktyvus priklausomai nuo ivairiu salygu skirtingai paskirsto galia tarp priekio ir galo (valdomas hidrauliskai). Taip pat gali buti ir su galiniu difu, t.y. galios paskirstymu tarp galiniu ratu, kur gali but tiesiog mechaninis difas ir aktyvus (AYC), kuris, priklausomai nuo salygu paskirsto galia tarp galiniu ratu
Pompolinis rašėCOLONKas yra AYC ?
Zr. auksciau
Pompolinis rašėCOLONUSDM ir EUDM tai JAV surinkta auto, ir Europoj surinkta ?
Panasiai, tik kad surenka juos kad ir toj pacioj gamykloj, tik kad vieni skirti USA rinkai, kiti EU rinkai
Pompolinis rašėCOLONSu kokiom bedom tektu susidurti, norint praeiti Lietuvoj TA, jei EVO atkeliavusi is US ?
Nieko ypatingo, kaip ir bet kuriam "amerikonui", is principo lempos (ruklempe gale, priekiniu faru svietimo spindulys, lempu apiplovimas jei su xenonais)

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 07 23, 10:32
ZyXEL
USA auto apiplovimo nereikia (xenon), reikia tik kad veiktų automatinis lygio nustatymas.

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 08 14, 02:33
Pompolinis
Ka gi, susigundes graziom foto is skelbimo ir patrauklia kaina, buvau apziureti parduodamo 8tuko, kazkada atkeliaves is uz atlanto.
Zinoma, tuo paciu ir pralekt gavau proga :D
Galiu drasiai pasakyt evo butent tai, ko noriu ! Ir tas kietumas turi tam tikro zavesio ! Parduodamas yra kazkiek tiuninguotas variklis, turintis apie 370 AG,(bent pardavejas taip sake), lekia visai smagiai.
Tik gaila, kebulas yra ziauriai pavarges, jaunuolis savininkas drozia be gailescio masiniuka.turi nemazai rudziu, siules labai skiriasi, ypac gale. Po ikalbinejimu, sutiko suorganizuot keltuva, ko pasekoje supratau, kodel nenorejo to daryt. Tiltas bega, pavaru deze bega, variklis bega is po galvos tarpines, pavaros laabai sunkiai jungesi :(
Esminis pliusas buvo - aliumininis priekis, t.y. sparnai, kapotas.

Dar toks klausimelis - ar imanoma kebula prikelt, ir ar aplamai ar yra tokiu meistru, kurie apsiimtu tvarkyt kebula, nukentejusi nuo krusos, jei tarkim siustis is USA aukciono ?

Re: Noriu EVO !

ParašytasCOLON 2018 08 14, 09:30
Nowone
Meistrų tai žinoma yra. Bet vienas dalykas, pas gerus meistrus ilgos eilės, kitas dalykas - kaina. Automobilis po krušos, greičiausiai tai reikštų viso kėbulo perdažymą, kas nėra pigu darant kokybiškai. Bet jei auto kaina gera ir defektų rimtesnių nėra - why not.

Kitas klausimas, kėbulo rūdys. Jų perkant auto reiktų kaip įmanoma labiau vengt :)