Riebus rašėCOLONo kaip pas pajero ar kitus dzipus su tais reikalais perjungimu tarp 4 ir 2 asiu, ar naudingas riekalas ar labiau chalapata jei sugenda ir ar linkes gest
siaip pats galvojau isigyt outlanderi 2007 bet labai sunku gaut 4wd nes pas amerikonu pagrinde tei asfaltinei 2wd o sako kad lietuvoje poto toki sunku parduot

Perjungimas tarp 4 ir 2 vedamu pas Pajero III yra jau pakankamai patogus ir retai gendantis mechanizmas.
Anksciau turejau dzipa, kuriuo priekiniai ratai turejo hub'us (spynas) su kuriais budavo daug vargo. Beveik visi senesni dzipai mazdaug iki 1997-2000 buvo su tais hub'ais. Norint ijungti priekinius vedamus ratus patartina sustot, o norint juos paskui atjungti reikejo sustot, perjungt "riciaga" ir pavaziuot atgal apie 5 metrus, kol isgirsti hub'u atsikabinimo garsa. Vienu zodziu tie hub'ai pastoviai genda, del zmogiskosios klaidos arba siaip, nes nera labai patvarus.
Pajero III yra kita sistema, kuri leidzia vaziuojant ijunginet ir isjunginet priekini tilta. Kiek teko paciam vairuoti bekelese su ijungtu priekiniu tiltu ir girdeti kitu atsiliepimus galiu pasakyti kad problemu su perjungimu tarp 4 ir 2 asiu nepastebejau.
Pajero III/IV priekinio tilto ijungimas yra laaabai naudingas dalikas ir gesti jis nelinkes, isskyrus priekiniu guoliu gedimo.
Tai vienas laabai svarbus momentas, jeigu priekiniu ratu guoliai yra blogi ir sklinda garsai, nors ir negarsiai, guolius patartina keisti kuo skubiau. Del blogu guoliu gali pareiti visas priekinio tilto ijungimo mechanizmas, o jo remontas yra laabai brangus.
Del Outlanderiu nieko pasakyti negaliu, nei pats esu vazinejes, nei pazistamu su Outlanderiais turiu

.
2007 Outlanderis graziai atrodantis parketinis dzipukas, kuris manau neblogas automobilis, vien tik del to kad Mitsubishi

. O kas liecia 2wd ar 4wd, tai as asmeniskai imciau tik 4wd, kadangi tenka vazineti uzmiescio, kaimo keliais

.
Kaip ten vienas klubietis sake: Patare jam pirkti ne Pajero o kita auto kadangi jis uzmiestyje nevazineja, bet jis paskui gailejosi kad nepaeme Pajero

. Priprates prie dideles masinos paskui sunku parsest i mazesne, kai is mazesnes i didesne daug lengviau, bent jau taip zmones kalba

.