Puslapis 12

Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 05, 23:40
herkuss
Ir vėl žiema ir vėl man nėra ramybės dėl kuro sąnaudų.
Nu kaip norit taip sakykit bet 10l/100km. dyzelio tai jau ryškiai per daug....

Tad norėjau paklausti jei tikrai kas žinot ar esat susidūrę su tokia problemike tai tikrai parašau pasakyti... pasidalinti įdėjomis, nes aš asmeniškai nieko nesugalvoju.

Kitas klausimas ar dėl vėlyvo degimo gali ryti daug daugiau kuro nei priklauso, ar tas skirtumas nelabai pastebimas...???

AČIŪ už mintis

P.S. Sorry jei ne vietoj rašau.... bet forumas taip pasikeites, kad net nebežinau į kurią sklitį rašyti tokią temą...

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 06, 09:22
Matosas
jeigu mišinys per riebus tada kuro daugiau valgo

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 06, 09:26
herkuss
o jei mišinys riebus tai tada turėtų pagal įdėją mest juodą dūmą... o to pas mane nėra...
pas mane degimas skiriasi nežymiai, bet vėlyvas... turi būti 1, o yra 0,97

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 06, 13:01
mpegas
herkuss rašėCOLONo jei mišinys riebus tai tada turėtų pagal įdėją mest juodą dūmą... o to pas mane nėra...
pas mane degimas skiriasi nežymiai, bet vėlyvas... turi būti 1, o yra 0,97
Kas tie 1 ir 0,97? Milimetrai? Jei darai pagal manualą, tai svarbiausia ties kuria vieta nuskaitai parodymus ant indikatoriaus. Mano zyzeliui tai ant kapoto rašo kad 9 laipsn. po mirties taško (ATDC). T.y. kai žymė ant alkūninio veleno skriemulio atsistoja ties 9 laipsn. ATDC, tada reikia ir žiūrėt, kad indikatorius atsilenktų per 1+-0,03 mm. Šiaip tai labai idomiai gaunasi, nes ant siurblio žiūrima su indikatoriumi 0,01 mm tikslumu, o ant alkūninio veleno skriemulio pažymėta tik TDC, 5 ir 10 ATDC :roll: .
Dėl kuro sąnaudų. Ar jos tau tik žiemą padidėja? Gal žieminės padangos labai gerai su keliu sukimba. Kai turėjau lanceriuką, tai uždėjus žiemines, 1 l/100km padidėdavo sąnaudos.

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 06, 13:09
herkuss
mpegas rašėCOLON
herkuss rašėCOLONo jei mišinys riebus tai tada turėtų pagal įdėją mest juodą dūmą... o to pas mane nėra...
pas mane degimas skiriasi nežymiai, bet vėlyvas... turi būti 1, o yra 0,97
Kas tie 1 ir 0,97? Milimetrai? Jei darai pagal manualą, tai svarbiausia ties kuria vieta nuskaitai parodymus ant indikatoriaus. Mano zyzeliui tai ant kapoto rašo kad 9 laipsn. po mirties taško (ATDC). T.y. kai žymė ant alkūninio veleno skriemulio atsistoja ties 9 laipsn. ATDC, tada reikia ir žiūrėt, kad indikatorius atsilenktų per 1+-0,03 mm. Šiaip tai labai idomiai gaunasi, nes ant siurblio žiūrima su indikatoriumi 0,01 mm tikslumu, o ant alkūninio veleno skriemulio pažymėta tik TDC, 5 ir 10 ATDC :roll: .
Dėl kuro sąnaudų. Ar jos tau tik žiemą padidėja? Gal žieminės padangos labai gerai su keliu sukimba. Kai turėjau lanceriuką, tai uždėjus žiemines, 1 l/100km padidėdavo sąnaudos.
Ne aš dariau degimo kampo nustatymą. visos diržo mietkės sutampa labai gerai. kai variau servisan tai jie koki tai indikatoriu uždėjo ant siurblio ir sako tavo kampas vėlyvas... pagal autodata turi būti vientas o ant indikatoriaus buvo 0,93.. jie pasuko siurblį ir daugiausiai ką parodė tai 0,97...(kaip suprantu mm)as nežinau ar tai daug ar ne....

kuro sąnaudos padidėja tik žiemą, nes vasarą tai sunaudoja kur tai 6,5...6,8l/100km. manau normaliai.... bet tika ateina šaltesni orai ir vsio kuro sanaudos 10l ir daugiau.
padangas keičiau šiemet bet sąnaudos tos pačios... ir 1l tai dar normaliai, bet kai 3l padaugėja tai nemanau kad normalu.....

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 06, 14:41
Mindaugelis
Na saltas oras turi itakos didesniam kuro suvartojimui, nes mano siauru supratimu geriau vesinasi turbina, kas kaip ir logiskai turetu padidinti galia, o kai galia padideja tai ir kuro suvartojimas isauga.. :roll:
As dbr darau ivairius "eksperimentus", tai galiu pasidziaugti kad kuro suvartojimas kol kas nusitovejo ties 6.8 misriu rezimu.. Greitkely net pavyksta i apie 6 litrus sutilpt :)
10l sakyciau gerokai per daug kaip tokiam varikliui.. :roll:

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 06, 16:16
herkuss
Mindaugelis rašėCOLONNa saltas oras turi itakos didesniam kuro suvartojimui, nes mano siauru supratimu geriau vesinasi turbina, kas kaip ir logiskai turetu padidinti galia, o kai galia padideja tai ir kuro suvartojimas isauga.. :roll:
As dbr darau ivairius "eksperimentus", tai galiu pasidziaugti kad kuro suvartojimas kol kas nusitovejo ties 6.8 misriu rezimu.. Greitkely net pavyksta i apie 6 litrus sutilpt :)
10l sakyciau gerokai per daug kaip tokiam varikliui.. :roll:
pas men be turbinos

o sunaudoja ryškiai per daug

kookius eksperimentus darei...???

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 06, 16:34
mpegas
O riedėjimas smarkiai žiemą pasikeičia, gal greičių dėžėj koks nigrolas supiltas?

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 06, 17:31
herkuss
mpegas rašėCOLONO riedėjimas smarkiai žiemą pasikeičia, gal greičių dėžėj koks nigrolas supiltas?
O prie kočia riedėjimas ir greičių dežė...???
Riedėjimas gal ir nesikeičia, gal tik šalta labiau stabdo.
tai del dėžės gali kas ne taip būt...??? Šaip tai bėgiai sunkiai jungiasi kai pašąla iki -20 ir daugiau... tada ryčiagas vos juda....
bet dabar tai normaliai ryčiagas o sąnaudos išlieka....

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 06, 19:03
gedis44
Per salcius turi daugiau valgyti kuro,bet tikrai ne tiek daug.Gal termostatas nelaiko ir neikaista motoras.Pas mane lanceriuks toks pats kaip tavo,tai su uzmiesciu ilendu i 7 ltr. nesunkiai.O siaip variklis lengvai dirba,dusle neusikisus,gal ussala ir sunkiai ismeta dujas.Mano kolegai taip buvo,tai jis ir varikli isarde ie ka tik nedare,kol surado kas yra.

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 06, 20:17
herkuss
gedis44 rašėCOLONPer salcius turi daugiau valgyti kuro,bet tikrai ne tiek daug.Gal termostatas nelaiko ir neikaista motoras.Pas mane lanceriuks toks pats kaip tavo,tai su uzmiesciu ilendu i 7 ltr. nesunkiai.O siaip variklis lengvai dirba,dusle neusikisus,gal ussala ir sunkiai ismeta dujas.Mano kolegai taip buvo,tai jis ir varikli isarde ie ka tik nedare,kol surado kas yra.
nu va nors vienas su kuriuo galiu pasilyginti kuro iseiga... :D
termostatas geras tikrai kai keičiau seną (kuris buvo taip pat geras :lol: ) patikrinau.
o del duslerkes tai kokie požymiai kad užsikišus... rytais dūmą meta kaip ir palengvai....

sako kad prieš siurblio pabaigą pradeda kurą ryt.....????

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 07, 08:48
gedis44
o is kur ir koki pili kura?Gal cia suo pakastas.

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 07, 10:05
herkuss
gedis44 rašėCOLONo is kur ir koki pili kura?Gal cia suo pakastas.
lukoilas ir neste

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 07, 20:09
mpegas
herkuss, pasižiūrėjau tavo ankstesnę temą (2006 lapkričio sukurtą), tai pagal dėl apsukų sukilimo problemą galima spręsti, kad įpurškimo momentas ankstyvas, o ne vėlyvas. Tie specai greičiausiai ne taip reguliuoja. Ir man taip buvo, kai vienoj klaidingoj instrukcijoj (tiesa, 1.8 variklio) buvo parašyta kad nustatyti 7 laipsn. ATDC, bet kai ant kapoto radau parašyta, kad 9, tai sureguliavus, tiek šaltas tiek šiltas variklis dirba lygiai vienodom apsukom. Esmė tame, kad , kai variklis šaltas, tokio įtaiso (prie jo šlangutėm privestas aušinimo skystis iš sistemos) yra paankstinamas įpurškimas, o temperatūrai kylant, jis vėlinamas. Tuo pačiu tas įtaisas pasuka tą traukę, kur su gazo pedalu trosu susieta ir padidina kuro kiekį į cilindrus. Jei meistriukai sakė, kad per vėlyvas įpurškimas ir nėra kaip pareguliuoti, tai greičiausiai ne taip reguliuoja.

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 07, 20:56
gedis44
mpegas rašėCOLONherkuss, pasižiūrėjau tavo ankstesnę temą (2006 lapkričio sukurtą), tai pagal dėl apsukų sukilimo problemą galima spręsti, kad įpurškimo momentas ankstyvas, o ne vėlyvas. Tie specai greičiausiai ne taip reguliuoja. Ir man taip buvo, kai vienoj klaidingoj instrukcijoj (tiesa, 1.8 variklio) buvo parašyta kad nustatyti 7 laipsn. ATDC, bet kai ant kapoto radau parašyta, kad 9, tai sureguliavus, tiek šaltas tiek šiltas variklis dirba lygiai vienodom apsukom. Esmė tame, kad , kai variklis šaltas, tokio įtaiso (prie jo šlangutėm privestas aušinimo skystis iš sistemos) yra paankstinamas įpurškimas, o temperatūrai kylant, jis vėlinamas. Tuo pačiu tas įtaisas pasuka tą traukę, kur su gazo pedalu trosu susieta ir padidina kuro kiekį į cilindrus. Jei meistriukai sakė, kad per vėlyvas įpurškimas ir nėra kaip pareguliuoti, tai greičiausiai ne taip reguliuoja.
vo blin.pas mane kai salta tai labai dideles apsukos buna kokias dvi min.cia priklauso nuo oro saltumo.Tai gal ir mano degimas ankstyvas?