1G kuro pompos pralaidumas
- Nowone
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 840
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
- AutomobilisCOLON evo V
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
1G kuro pompos pralaidumas
Gal kas zino, koks yra 1G awd europinio (non turbo) kuro pompos pralaidumas? (lph)
Detales numeris MB597728.
Detales numeris MB597728.
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
cia priejo micius 
as tai manau kadangi variklis toks pat kaip ir GS tai ir pompa bus tokia pat tai tu pasiziurek kiek ten gs varo ir zinosi
jie ka japancats gali paziet ar tapati detale ir jos nr

as tai manau kadangi variklis toks pat kaip ir GS tai ir pompa bus tokia pat tai tu pasiziurek kiek ten gs varo ir zinosi
jie ka japancats gali paziet ar tapati detale ir jos nr
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
- Nowone
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 840
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
- AutomobilisCOLON evo V
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
GS'o pompa prie awd atrodo kaip pimpeliukas
Vat man ir idomu, ar ji tokia pat kaip turbo awd ar silpnesne..

Re: 1G kuro pompos pralaidumas
Ivaizdis dar ne viskas...Nowone rašėCOLONGS'o pompa prie awd atrodo kaip pimpeliukasVat man ir idomu, ar ji tokia pat kaip turbo awd ar silpnesne..

O seip, tai TAIP, pas 1G turbo AWD ejo ta pati pompa/dacikas - MB597728
O info apie pompas

"Walbro Fuel Pump Upgrades $100
These fuel pumps are a direct replacement for all turbo Eclipses. Your stock fuel pump flows 100 liters per hour @ 43 psi @ 12V. We have both the Walbro 190 lph and the 255 lph High Pressure versions in stock both are the same price and include any necessary install parts.
For additional flow specifications and some low budget modifications you can do your self to increase flow with any pump see "tech tips"
http://www.roadraceengineering.com/fuel ... wrates.htm
http://www.roadraceengineering.com/fuelpumptechtip.htm

Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
- Nowone
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 840
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
- AutomobilisCOLON evo V
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
Yes!
tai walbro matyt ir neprireix, pradziai bandysiu awd pompa.

- Nowone
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 840
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
- AutomobilisCOLON evo V
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
Pamirsau padekot
Aciu! 


Re: 1G kuro pompos pralaidumas
Ner uz ka, tik jei jau keiti pompa, tai is kart junk per rele
Matei, tenai linkuose, koki pagerejima duoda ~2 voltu itampos prieaugis 


Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
- Nowone
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 840
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
- AutomobilisCOLON evo V
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
Siandien bandysiu itaisyt ja i GS'o pompos laikikli, reikes namie atidziau pasiskaitinet 

- LtuDsm
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 461
- UžsiregistravoCOLON 2005 09 09, 06:26
- AutomobilisCOLON 1G Eclipse GS-Turbo
- SkypeCOLON ltudsm
- MiestasCOLON Philadelphia
- CONTACTCOLON
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
Kaip tau atrodo ar reikia pompa jungt per rele,jai su stokiniais purkstukais vazineji??! hehe PVZ. pompa jungi per rele kai turi 550cc purkstukus ir nenori deti Benzo reguliatoriaus.Micius rašėCOLONNer uz ka, tik jei jau keiti pompa, tai is kart junk per releMatei, tenai linkuose, koki pagerejima duoda ~2 voltu itampos prieaugis
T & E GT3076R Ball Bearing Turbo,boost, Oil gauges,255 "Walboro"Fuel Pump,intakeandUICP,"Tial"BOV,"Tial" 44'wastegate,3'exhaust,750cc injectors,GM Maf sensor,Maft Gen II,Dsm Link,Wideband o2,Fidanza3.2clutch kit..
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
Na tas "reikia/nereikia", yra labai subjektyvu. Bet as manau, kad "reikia" nes:350 WHP DSM Owner rašėCOLONKaip tau atrodo ar reikia pompa jungt per rele,jai su stokiniais purkstukais vazineji??!
1) Su stockiniais 450CC purkstukais pagal elemantaria formuliuke galima "pasigaminti" ~300 AG.
2) Kuro pompos "palaikomi" arkliai irgi pagal paprastute formule yra 2*lph, taigi ~200AG esant 100lph ir ~280AG esant 140lph.
3) Manau, kad visada geriau tureti "gera" aprupinima kuru, kad netinkamu momentu nebutu "per lieso" misinio.
Ta prasme "nenori deti bendzo reguliatoriaus". Turi omeny isimti standartini ir is vis be jokio vazineti; ar ka?350 WHP DSM Owner rašėCOLONhehe PVZ. pompa jungi per rele kai turi 550cc purkstukus ir nenori deti Benzo reguliatoriaus.
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
- LtuDsm
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 461
- UžsiregistravoCOLON 2005 09 09, 06:26
- AutomobilisCOLON 1G Eclipse GS-Turbo
- SkypeCOLON ltudsm
- MiestasCOLON Philadelphia
- CONTACTCOLON
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
na tavo apskaiciavimai,manau bishki i pievas,tu 300 ag su stokiniais 450 cc purkstukais nieeekaip nepadarysi kad ir per rele jungsi pompa
))))))) 300ag :DDD as pamenu su Evo big 16g turbina, Walboro 190lph pompa, 550cc purkstukais,(valdomais VPC bei s-AFCII)visa 7cm ar kiek ten pas jus yra, ismetimo anga, padariau tik 318 ag,tai tie 550cc jau buvo max,kiek galejo bepaduot.Tad, 450cc yra patvirtinta tubut ne vieno dsm'erio ,jog daugiau nei 250 ag su 450 cc nepadarysi.As kalbu arklio galia ratuose..
Klabant apie benzo rguliatoriu,as turejau omeny apie aftermarket,nes stokinis reguliatorius yra gerai jai pompa jungi taip, kaip turi but ,o ne per rele.nes jai per rele pajungsi su stokiniu benzo reguliatoriumi,tai tu nepajusi kad pompa labiau pompuos (tuos 2lph) ar kiek ten,ne reguliatorius daugiau neduos.

Klabant apie benzo rguliatoriu,as turejau omeny apie aftermarket,nes stokinis reguliatorius yra gerai jai pompa jungi taip, kaip turi but ,o ne per rele.nes jai per rele pajungsi su stokiniu benzo reguliatoriumi,tai tu nepajusi kad pompa labiau pompuos (tuos 2lph) ar kiek ten,ne reguliatorius daugiau neduos.
T & E GT3076R Ball Bearing Turbo,boost, Oil gauges,255 "Walboro"Fuel Pump,intakeandUICP,"Tial"BOV,"Tial" 44'wastegate,3'exhaust,750cc injectors,GM Maf sensor,Maft Gen II,Dsm Link,Wideband o2,Fidanza3.2clutch kit..
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
Seip cia ne mano sugalvotos formuliukes, o zmoniu, daug labiau patyrusiu toje srityje nei as (formules paimtos is http://www.per4m.lt, surasytos lygtais spade'o tokio). Aisku, jos nera labai tikslios, bet tikrai orientaciniam "susizinojimui" tikrai manu tinka350 WHP DSM Owner rašėCOLONna tavo apskaiciavimai,manau bishki i pievas,
Tie mano parasyti 300AG, tai yra MAKSIMALI PALAIKOMA tu purkstuku galia, kai visas kitas setupas yra tiem 300AG pakankamas (turba, ismetimas, kuro padavimas/valdymas ir t.t.). Lygiai taip pat apie pompos PALAIKOMUS MAKSIMALIUS AG, tam turi buti tinkamos visos kitos salygos. O kad tarkim is tu paciu 450cc galima ispaust daugiau nei ~250AG, tai pavyzdziai yra kad ir http://www.groundzero.lt (Projektai-> Eagle Talon) ir va kad ir sitas latviu 1G http://www.dsmclub.lv/content.php?content.28 (turi apie 300-350 AG). Aisku, as nesu 100 proc. garantuotas, kad pas juos ten stockiniai purkstukai, bet kiek zinau, tai taip350 WHP DSM Owner rašėCOLONtu 300 ag su stokiniais 450 cc purkstukais nieeekaip nepadarysi kad ir per rele jungsi pompa))))))) 300ag :DDD as pamenu su Evo big 16g turbina, Walboro 190lph pompa, 550cc purkstukais,(valdomais VPC bei s-AFCII)visa 7cm ar kiek ten pas jus yra, ismetimo anga, padariau tik 318 ag,tai tie 550cc jau buvo max,kiek galejo bepaduot.Tad, 450cc yra patvirtinta tubut ne vieno dsm'erio ,jog daugiau nei 250 ag su 450 cc nepadarysi.As kalbu arklio galia ratuose.

Pompa pompuos ne 2lph daugiau, o 40lph daugiau, seip jau. Be to, reguliatorius is esmes regulioja ne lph, o slegi sitemoje, todel pompa pumpuos tiek, kiek gali, nes perteklinis srautas bus grazinamas per perteklinio kuro nuvedimo sistema atgal i baka. Taip pat niekas nekalbejo, kad bus paliktas tarkim stockinis regulatorius. O ir esant stockiniam reguliatoriui, pasikartosiu, didesnis pompos nasumas uztikrins stabilu kuro sistemos slegi, ir esant aukstoms apsukoms ir maximaliam boostui neleis uzlieseti oro/kuro misiniui, nes tarkim paprastai pajungta pompa gali jau fiziskai nebepripompuoti tiek kuro, kad butu palaikomas reikiamas slegis ir automatiskai kuro kiekis350 WHP DSM Owner rašėCOLONKlabant apie benzo rguliatoriu,as turejau omeny apie aftermarket,nes stokinis reguliatorius yra gerai jai pompa jungi taip, kaip turi but ,o ne per rele.nes jai per rele pajungsi su stokiniu benzo reguliatoriumi,tai tu nepajusi kad pompa labiau pompuos (tuos 2lph) ar kiek ten,ne reguliatorius daugiau neduos.

P.S. Kaip tik po bishki prikelineju savo kibira. Ka paliksiu pradziai is stock kuro sistemos daliu - tai purkstukus bei poma (ji jau dabar pajungta per rele). Ir po apkatkes tikrai vaziuosiu prasukt ant stendo, ir matysim, ka gali stock poma, tik pajungta per rele, bei stock 450cc purkstukai (kiti pagrindinai variklio ir kt. komponentai bus/yra: laisvas 7cm ismetimas nuo pat turbos, king dragon kuginis oro filtras su fmic, Big EVO16G turbo, SAFC-II kuro kompas, 2G ismetimo kolikas, weber kuro slegio reguliatorius ir rimtesni variklio "viduriai" ). Rezultatus butinai papostinsiu, tik tai bus negreit, tikiuosi vasaros pradziai spesiu

Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
- Nowone
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 840
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
- AutomobilisCOLON evo V
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
Miciaus apskaiciavimai yra labai teisingi, netgi 300Ag nera riba 450cc purkstukams. Su tavo suvardintu setupu, galima butu pasiekt zymiai daugiau, jeigu vietoj to SAFCO butu normali valdymo programa350 WHP DSM Owner rašėCOLONna tavo apskaiciavimai,manau bishki i pievas,tu 300 ag su stokiniais 450 cc purkstukais nieeekaip nepadarysi kad ir per rele jungsi pompa))))))) 300ag :DDD as pamenu su Evo big 16g turbina, Walboro 190lph pompa, 550cc purkstukais,(valdomais VPC bei s-AFCII)visa 7cm ar kiek ten pas jus yra, ismetimo anga, padariau tik 318 ag,tai tie 550cc jau buvo max,kiek galejo bepaduot.Tad, 450cc yra patvirtinta tubut ne vieno dsm'erio ,jog daugiau nei 250 ag su 450 cc nepadarysi.As kalbu arklio galia ratuose..


O siaip as irgi manau, kad pasijungt pompa per rele, butent mano atveju yra labai gerai. Man neaktualu daug arkliu, man aktualu, kad turimas resursas butu isnaudotas apie 80%, t.y. 130lph pompa realiai bus naudojama apie 110lph, 450cc purkstuku duty cycle apie 0.8 ir t.t., nes man tolygus kilimas kreivej iki rpm maximumo yra daug svarbiau nei begalybe arkliu. Siekiant arkliu, be abejo vietoj stockiniu daliu ieskociaus kazko zymiai nasesnio

- LtuDsm
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 461
- UžsiregistravoCOLON 2005 09 09, 06:26
- AutomobilisCOLON 1G Eclipse GS-Turbo
- SkypeCOLON ltudsm
- MiestasCOLON Philadelphia
- CONTACTCOLON
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
Haha Tai pala tu nori pasakyti jog s-afcII yra sudas,palaikant 550cc????? Domejaisi tu siais AFC (Air Fuel Controller Ar VPC (Vein Pressure Converter)?? Aisq jai jau kalbant apie kokius 750cc+ tai jau AFC nepades atreguliuoti,tada jau i pagalba reiktu pasitelkti AEM Kompa. arba DSMlink,kuris Manau lietuvoje nera propoguojamas kaip pas mus.AFC jau ir be VPC puikiai palaiko 550cc,ir labai lengva juos atreguliuoti tolygiai su oro misiniu.Kai dejau 750cc tai jau Afc niekuom padeti negalejo,tad teko deti DsmLink.Shiaip dar Maf-T gen II yra geras iki 750cc.Nowone rašėCOLONMiciaus apskaiciavimai yra labai teisingi, netgi 300Ag nera riba 450cc purkstukams. Su tavo suvardintu setupu, galima butu pasiekt zymiai daugiau, jeigu vietoj to SAFCO butu normali valdymo programa350 WHP DSM Owner rašėCOLONna tavo apskaiciavimai,manau bishki i pievas,tu 300 ag su stokiniais 450 cc purkstukais nieeekaip nepadarysi kad ir per rele jungsi pompa))))))) 300ag :DDD as pamenu su Evo big 16g turbina, Walboro 190lph pompa, 550cc purkstukais,(valdomais VPC bei s-AFCII)visa 7cm ar kiek ten pas jus yra, ismetimo anga, padariau tik 318 ag,tai tie 550cc jau buvo max,kiek galejo bepaduot.Tad, 450cc yra patvirtinta tubut ne vieno dsm'erio ,jog daugiau nei 250 ag su 450 cc nepadarysi.As kalbu arklio galia ratuose..
318Ag su tavo minetu setupu yra tikrai nedaug, nebent jau labai grazi buvo kreive. Mes irgi kalbam apie galia ratuose
![]()
O siaip as irgi manau, kad pasijungt pompa per rele, butent mano atveju yra labai gerai. Man neaktualu daug arkliu, man aktualu, kad turimas resursas butu isnaudotas apie 80%, t.y. 130lph pompa realiai bus naudojama apie 110lph, 450cc purkstuku duty cycle apie 0.8 ir t.t., nes man tolygus kilimas kreivej iki rpm maximumo yra daug svarbiau nei begalybe arkliu. Siekiant arkliu, be abejo vietoj stockiniu daliu ieskociaus kazko zymiai nasesnio
As vat nesuprantu,kaip galima su stokiniais purkstukais ir su stokine pomopa,na kad ir dekim 190lph padaryti 300+ ag???????!!! Mano pamenu sena svajone buvo tureti 300AG ,bet man stokiniai purkstukai bei tokine pompa Ksd ir kaip tada norejau, tikrai neprivede prie tos sumos (300) Cia nerealu,nezinau iskur jus cia tiek istrauket ag,Bet pabandykit patys vat su stokine benzo sistema padaryt 300,tada ir bus aisku.Logiskai mastant,kad ir kokia turbo detum,kad ir kokio dydzio FMIC ,ismetimo sistema,(nekalbant apie variklio internus) vistiek nepakeliant benzo nieko neiseis,kad ir ka cia jus sakytumet,NEIMANOMAAA!!!! (susinervavau) lol
T & E GT3076R Ball Bearing Turbo,boost, Oil gauges,255 "Walboro"Fuel Pump,intakeandUICP,"Tial"BOV,"Tial" 44'wastegate,3'exhaust,750cc injectors,GM Maf sensor,Maft Gen II,Dsm Link,Wideband o2,Fidanza3.2clutch kit..
Re: 1G kuro pompos pralaidumas
Nesinervink350 WHP DSM Owner rašėCOLON Cia nerealu,nezinau iskur jus cia tiek istrauket ag,Bet pabandykit patys vat su stokine benzo sistema padaryt 300,tada ir bus aisku.Logiskai mastant,kad ir kokia turbo detum,kad ir kokio dydzio FMIC ,ismetimo sistema,(nekalbant apie variklio internus) vistiek nepakeliant benzo nieko neiseis,kad ir ka cia jus sakytumet,NEIMANOMAAA!!!! (susinervavau) lol



P.S. ir vel tu sumaisei, kad mes rasom, jog stock purkstukai gali palaikyti ~300AG, o pompa ~280AG

Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)