1G kuro pompos pralaidumas
ParašytasCOLON 2008 01 07, 11:15
Gal kas zino, koks yra 1G awd europinio (non turbo) kuro pompos pralaidumas? (lph)
Detales numeris MB597728.
Detales numeris MB597728.
Diskusijų forumas
https://www.mitsubishi-klubas.lt/
Ivaizdis dar ne viskas...Nowone rašėCOLONGS'o pompa prie awd atrodo kaip pimpeliukasVat man ir idomu, ar ji tokia pat kaip turbo awd ar silpnesne..
Kaip tau atrodo ar reikia pompa jungt per rele,jai su stokiniais purkstukais vazineji??! hehe PVZ. pompa jungi per rele kai turi 550cc purkstukus ir nenori deti Benzo reguliatoriaus.Micius rašėCOLONNer uz ka, tik jei jau keiti pompa, tai is kart junk per releMatei, tenai linkuose, koki pagerejima duoda ~2 voltu itampos prieaugis
Na tas "reikia/nereikia", yra labai subjektyvu. Bet as manau, kad "reikia" nes:350 WHP DSM Owner rašėCOLONKaip tau atrodo ar reikia pompa jungt per rele,jai su stokiniais purkstukais vazineji??!
Ta prasme "nenori deti bendzo reguliatoriaus". Turi omeny isimti standartini ir is vis be jokio vazineti; ar ka?350 WHP DSM Owner rašėCOLONhehe PVZ. pompa jungi per rele kai turi 550cc purkstukus ir nenori deti Benzo reguliatoriaus.
Seip cia ne mano sugalvotos formuliukes, o zmoniu, daug labiau patyrusiu toje srityje nei as (formules paimtos is http://www.per4m.lt, surasytos lygtais spade'o tokio). Aisku, jos nera labai tikslios, bet tikrai orientaciniam "susizinojimui" tikrai manu tinka350 WHP DSM Owner rašėCOLONna tavo apskaiciavimai,manau bishki i pievas,
Tie mano parasyti 300AG, tai yra MAKSIMALI PALAIKOMA tu purkstuku galia, kai visas kitas setupas yra tiem 300AG pakankamas (turba, ismetimas, kuro padavimas/valdymas ir t.t.). Lygiai taip pat apie pompos PALAIKOMUS MAKSIMALIUS AG, tam turi buti tinkamos visos kitos salygos. O kad tarkim is tu paciu 450cc galima ispaust daugiau nei ~250AG, tai pavyzdziai yra kad ir http://www.groundzero.lt (Projektai-> Eagle Talon) ir va kad ir sitas latviu 1G http://www.dsmclub.lv/content.php?content.28 (turi apie 300-350 AG). Aisku, as nesu 100 proc. garantuotas, kad pas juos ten stockiniai purkstukai, bet kiek zinau, tai taip350 WHP DSM Owner rašėCOLONtu 300 ag su stokiniais 450 cc purkstukais nieeekaip nepadarysi kad ir per rele jungsi pompa))))))) 300ag :DDD as pamenu su Evo big 16g turbina, Walboro 190lph pompa, 550cc purkstukais,(valdomais VPC bei s-AFCII)visa 7cm ar kiek ten pas jus yra, ismetimo anga, padariau tik 318 ag,tai tie 550cc jau buvo max,kiek galejo bepaduot.Tad, 450cc yra patvirtinta tubut ne vieno dsm'erio ,jog daugiau nei 250 ag su 450 cc nepadarysi.As kalbu arklio galia ratuose.
Pompa pompuos ne 2lph daugiau, o 40lph daugiau, seip jau. Be to, reguliatorius is esmes regulioja ne lph, o slegi sitemoje, todel pompa pumpuos tiek, kiek gali, nes perteklinis srautas bus grazinamas per perteklinio kuro nuvedimo sistema atgal i baka. Taip pat niekas nekalbejo, kad bus paliktas tarkim stockinis regulatorius. O ir esant stockiniam reguliatoriui, pasikartosiu, didesnis pompos nasumas uztikrins stabilu kuro sistemos slegi, ir esant aukstoms apsukoms ir maximaliam boostui neleis uzlieseti oro/kuro misiniui, nes tarkim paprastai pajungta pompa gali jau fiziskai nebepripompuoti tiek kuro, kad butu palaikomas reikiamas slegis ir automatiskai kuro kiekis350 WHP DSM Owner rašėCOLONKlabant apie benzo rguliatoriu,as turejau omeny apie aftermarket,nes stokinis reguliatorius yra gerai jai pompa jungi taip, kaip turi but ,o ne per rele.nes jai per rele pajungsi su stokiniu benzo reguliatoriumi,tai tu nepajusi kad pompa labiau pompuos (tuos 2lph) ar kiek ten,ne reguliatorius daugiau neduos.
Miciaus apskaiciavimai yra labai teisingi, netgi 300Ag nera riba 450cc purkstukams. Su tavo suvardintu setupu, galima butu pasiekt zymiai daugiau, jeigu vietoj to SAFCO butu normali valdymo programa350 WHP DSM Owner rašėCOLONna tavo apskaiciavimai,manau bishki i pievas,tu 300 ag su stokiniais 450 cc purkstukais nieeekaip nepadarysi kad ir per rele jungsi pompa))))))) 300ag :DDD as pamenu su Evo big 16g turbina, Walboro 190lph pompa, 550cc purkstukais,(valdomais VPC bei s-AFCII)visa 7cm ar kiek ten pas jus yra, ismetimo anga, padariau tik 318 ag,tai tie 550cc jau buvo max,kiek galejo bepaduot.Tad, 450cc yra patvirtinta tubut ne vieno dsm'erio ,jog daugiau nei 250 ag su 450 cc nepadarysi.As kalbu arklio galia ratuose..
Haha Tai pala tu nori pasakyti jog s-afcII yra sudas,palaikant 550cc????? Domejaisi tu siais AFC (Air Fuel Controller Ar VPC (Vein Pressure Converter)?? Aisq jai jau kalbant apie kokius 750cc+ tai jau AFC nepades atreguliuoti,tada jau i pagalba reiktu pasitelkti AEM Kompa. arba DSMlink,kuris Manau lietuvoje nera propoguojamas kaip pas mus.AFC jau ir be VPC puikiai palaiko 550cc,ir labai lengva juos atreguliuoti tolygiai su oro misiniu.Kai dejau 750cc tai jau Afc niekuom padeti negalejo,tad teko deti DsmLink.Shiaip dar Maf-T gen II yra geras iki 750cc.Nowone rašėCOLONMiciaus apskaiciavimai yra labai teisingi, netgi 300Ag nera riba 450cc purkstukams. Su tavo suvardintu setupu, galima butu pasiekt zymiai daugiau, jeigu vietoj to SAFCO butu normali valdymo programa350 WHP DSM Owner rašėCOLONna tavo apskaiciavimai,manau bishki i pievas,tu 300 ag su stokiniais 450 cc purkstukais nieeekaip nepadarysi kad ir per rele jungsi pompa))))))) 300ag :DDD as pamenu su Evo big 16g turbina, Walboro 190lph pompa, 550cc purkstukais,(valdomais VPC bei s-AFCII)visa 7cm ar kiek ten pas jus yra, ismetimo anga, padariau tik 318 ag,tai tie 550cc jau buvo max,kiek galejo bepaduot.Tad, 450cc yra patvirtinta tubut ne vieno dsm'erio ,jog daugiau nei 250 ag su 450 cc nepadarysi.As kalbu arklio galia ratuose..
318Ag su tavo minetu setupu yra tikrai nedaug, nebent jau labai grazi buvo kreive. Mes irgi kalbam apie galia ratuose
![]()
O siaip as irgi manau, kad pasijungt pompa per rele, butent mano atveju yra labai gerai. Man neaktualu daug arkliu, man aktualu, kad turimas resursas butu isnaudotas apie 80%, t.y. 130lph pompa realiai bus naudojama apie 110lph, 450cc purkstuku duty cycle apie 0.8 ir t.t., nes man tolygus kilimas kreivej iki rpm maximumo yra daug svarbiau nei begalybe arkliu. Siekiant arkliu, be abejo vietoj stockiniu daliu ieskociaus kazko zymiai nasesnio
Nesinervink350 WHP DSM Owner rašėCOLON Cia nerealu,nezinau iskur jus cia tiek istrauket ag,Bet pabandykit patys vat su stokine benzo sistema padaryt 300,tada ir bus aisku.Logiskai mastant,kad ir kokia turbo detum,kad ir kokio dydzio FMIC ,ismetimo sistema,(nekalbant apie variklio internus) vistiek nepakeliant benzo nieko neiseis,kad ir ka cia jus sakytumet,NEIMANOMAAA!!!! (susinervavau) lol