1G kuro pompos pralaidumas

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2008 01 07, 11:15

Gal kas zino, koks yra 1G awd europinio (non turbo) kuro pompos pralaidumas? (lph)
Detales numeris MB597728.

Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2008 01 07, 11:18

cia priejo micius :D

as tai manau kadangi variklis toks pat kaip ir GS tai ir pompa bus tokia pat tai tu pasiziurek kiek ten gs varo ir zinosi

jie ka japancats gali paziet ar tapati detale ir jos nr
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2008 01 07, 11:26

GS'o pompa prie awd atrodo kaip pimpeliukas :lol: Vat man ir idomu, ar ji tokia pat kaip turbo awd ar silpnesne..

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2008 01 07, 12:59

Nowone rašėCOLONGS'o pompa prie awd atrodo kaip pimpeliukas :lol: Vat man ir idomu, ar ji tokia pat kaip turbo awd ar silpnesne..
Ivaizdis dar ne viskas... :D
O seip, tai TAIP, pas 1G turbo AWD ejo ta pati pompa/dacikas - MB597728
O info apie pompas :arrow:
"Walbro Fuel Pump Upgrades $100
These fuel pumps are a direct replacement for all turbo Eclipses. Your stock fuel pump flows 100 liters per hour @ 43 psi @ 12V. We have both the Walbro 190 lph and the 255 lph High Pressure versions in stock both are the same price and include any necessary install parts.
For additional flow specifications and some low budget modifications you can do your self to increase flow with any pump see "tech tips
"

http://www.roadraceengineering.com/fuel ... wrates.htm
http://www.roadraceengineering.com/fuelpumptechtip.htm
;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2008 01 07, 13:49

Yes! :D tai walbro matyt ir neprireix, pradziai bandysiu awd pompa.

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2008 01 07, 13:50

Pamirsau padekot :P Aciu! :wink:

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2008 01 07, 16:00

Ner uz ka, tik jei jau keiti pompa, tai is kart junk per rele ;) Matei, tenai linkuose, koki pagerejima duoda ~2 voltu itampos prieaugis 8O
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2008 01 07, 16:27

Siandien bandysiu itaisyt ja i GS'o pompos laikikli, reikes namie atidziau pasiskaitinet :)

Vartotojo avataras
LtuDsm
Dalyvis
PranešimaiCOLON 461
UžsiregistravoCOLON 2005 09 09, 06:26
AutomobilisCOLON 1G Eclipse GS-Turbo
SkypeCOLON ltudsm
MiestasCOLON Philadelphia
CONTACTCOLON

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas LtuDsm » 2008 01 07, 23:29

Micius rašėCOLONNer uz ka, tik jei jau keiti pompa, tai is kart junk per rele ;) Matei, tenai linkuose, koki pagerejima duoda ~2 voltu itampos prieaugis 8O
Kaip tau atrodo ar reikia pompa jungt per rele,jai su stokiniais purkstukais vazineji??! hehe PVZ. pompa jungi per rele kai turi 550cc purkstukus ir nenori deti Benzo reguliatoriaus.
T & E GT3076R Ball Bearing Turbo,boost, Oil gauges,255 "Walboro"Fuel Pump,intakeandUICP,"Tial"BOV,"Tial" 44'wastegate,3'exhaust,750cc injectors,GM Maf sensor,Maft Gen II,Dsm Link,Wideband o2,Fidanza3.2clutch kit..

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2008 01 07, 23:52

350 WHP DSM Owner rašėCOLONKaip tau atrodo ar reikia pompa jungt per rele,jai su stokiniais purkstukais vazineji??!
Na tas "reikia/nereikia", yra labai subjektyvu. Bet as manau, kad "reikia" nes:
1) Su stockiniais 450CC purkstukais pagal elemantaria formuliuke galima "pasigaminti" ~300 AG.
2) Kuro pompos "palaikomi" arkliai irgi pagal paprastute formule yra 2*lph, taigi ~200AG esant 100lph ir ~280AG esant 140lph.
3) Manau, kad visada geriau tureti "gera" aprupinima kuru, kad netinkamu momentu nebutu "per lieso" misinio.
350 WHP DSM Owner rašėCOLONhehe PVZ. pompa jungi per rele kai turi 550cc purkstukus ir nenori deti Benzo reguliatoriaus.
Ta prasme "nenori deti bendzo reguliatoriaus". Turi omeny isimti standartini ir is vis be jokio vazineti; ar ka?
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
LtuDsm
Dalyvis
PranešimaiCOLON 461
UžsiregistravoCOLON 2005 09 09, 06:26
AutomobilisCOLON 1G Eclipse GS-Turbo
SkypeCOLON ltudsm
MiestasCOLON Philadelphia
CONTACTCOLON

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas LtuDsm » 2008 01 08, 02:53

na tavo apskaiciavimai,manau bishki i pievas,tu 300 ag su stokiniais 450 cc purkstukais nieeekaip nepadarysi kad ir per rele jungsi pompa :)))))))) 300ag :DDD as pamenu su Evo big 16g turbina, Walboro 190lph pompa, 550cc purkstukais,(valdomais VPC bei s-AFCII)visa 7cm ar kiek ten pas jus yra, ismetimo anga, padariau tik 318 ag,tai tie 550cc jau buvo max,kiek galejo bepaduot.Tad, 450cc yra patvirtinta tubut ne vieno dsm'erio ,jog daugiau nei 250 ag su 450 cc nepadarysi.As kalbu arklio galia ratuose..

Klabant apie benzo rguliatoriu,as turejau omeny apie aftermarket,nes stokinis reguliatorius yra gerai jai pompa jungi taip, kaip turi but ,o ne per rele.nes jai per rele pajungsi su stokiniu benzo reguliatoriumi,tai tu nepajusi kad pompa labiau pompuos (tuos 2lph) ar kiek ten,ne reguliatorius daugiau neduos.
T & E GT3076R Ball Bearing Turbo,boost, Oil gauges,255 "Walboro"Fuel Pump,intakeandUICP,"Tial"BOV,"Tial" 44'wastegate,3'exhaust,750cc injectors,GM Maf sensor,Maft Gen II,Dsm Link,Wideband o2,Fidanza3.2clutch kit..

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2008 01 08, 08:58

350 WHP DSM Owner rašėCOLONna tavo apskaiciavimai,manau bishki i pievas,
Seip cia ne mano sugalvotos formuliukes, o zmoniu, daug labiau patyrusiu toje srityje nei as (formules paimtos is http://www.per4m.lt, surasytos lygtais spade'o tokio). Aisku, jos nera labai tikslios, bet tikrai orientaciniam "susizinojimui" tikrai manu tinka
350 WHP DSM Owner rašėCOLONtu 300 ag su stokiniais 450 cc purkstukais nieeekaip nepadarysi kad ir per rele jungsi pompa :)))))))) 300ag :DDD as pamenu su Evo big 16g turbina, Walboro 190lph pompa, 550cc purkstukais,(valdomais VPC bei s-AFCII)visa 7cm ar kiek ten pas jus yra, ismetimo anga, padariau tik 318 ag,tai tie 550cc jau buvo max,kiek galejo bepaduot.Tad, 450cc yra patvirtinta tubut ne vieno dsm'erio ,jog daugiau nei 250 ag su 450 cc nepadarysi.As kalbu arklio galia ratuose.
Tie mano parasyti 300AG, tai yra MAKSIMALI PALAIKOMA tu purkstuku galia, kai visas kitas setupas yra tiem 300AG pakankamas (turba, ismetimas, kuro padavimas/valdymas ir t.t.). Lygiai taip pat apie pompos PALAIKOMUS MAKSIMALIUS AG, tam turi buti tinkamos visos kitos salygos. O kad tarkim is tu paciu 450cc galima ispaust daugiau nei ~250AG, tai pavyzdziai yra kad ir http://www.groundzero.lt (Projektai-> Eagle Talon) ir va kad ir sitas latviu 1G http://www.dsmclub.lv/content.php?content.28 (turi apie 300-350 AG). Aisku, as nesu 100 proc. garantuotas, kad pas juos ten stockiniai purkstukai, bet kiek zinau, tai taip ;)
350 WHP DSM Owner rašėCOLONKlabant apie benzo rguliatoriu,as turejau omeny apie aftermarket,nes stokinis reguliatorius yra gerai jai pompa jungi taip, kaip turi but ,o ne per rele.nes jai per rele pajungsi su stokiniu benzo reguliatoriumi,tai tu nepajusi kad pompa labiau pompuos (tuos 2lph) ar kiek ten,ne reguliatorius daugiau neduos.
Pompa pompuos ne 2lph daugiau, o 40lph daugiau, seip jau. Be to, reguliatorius is esmes regulioja ne lph, o slegi sitemoje, todel pompa pumpuos tiek, kiek gali, nes perteklinis srautas bus grazinamas per perteklinio kuro nuvedimo sistema atgal i baka. Taip pat niekas nekalbejo, kad bus paliktas tarkim stockinis regulatorius. O ir esant stockiniam reguliatoriui, pasikartosiu, didesnis pompos nasumas uztikrins stabilu kuro sistemos slegi, ir esant aukstoms apsukoms ir maximaliam boostui neleis uzlieseti oro/kuro misiniui, nes tarkim paprastai pajungta pompa gali jau fiziskai nebepripompuoti tiek kuro, kad butu palaikomas reikiamas slegis ir automatiskai kuro kiekis ;)

P.S. Kaip tik po bishki prikelineju savo kibira. Ka paliksiu pradziai is stock kuro sistemos daliu - tai purkstukus bei poma (ji jau dabar pajungta per rele). Ir po apkatkes tikrai vaziuosiu prasukt ant stendo, ir matysim, ka gali stock poma, tik pajungta per rele, bei stock 450cc purkstukai (kiti pagrindinai variklio ir kt. komponentai bus/yra: laisvas 7cm ismetimas nuo pat turbos, king dragon kuginis oro filtras su fmic, Big EVO16G turbo, SAFC-II kuro kompas, 2G ismetimo kolikas, weber kuro slegio reguliatorius ir rimtesni variklio "viduriai" ). Rezultatus butinai papostinsiu, tik tai bus negreit, tikiuosi vasaros pradziai spesiu ;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2008 01 08, 10:21

350 WHP DSM Owner rašėCOLONna tavo apskaiciavimai,manau bishki i pievas,tu 300 ag su stokiniais 450 cc purkstukais nieeekaip nepadarysi kad ir per rele jungsi pompa :)))))))) 300ag :DDD as pamenu su Evo big 16g turbina, Walboro 190lph pompa, 550cc purkstukais,(valdomais VPC bei s-AFCII)visa 7cm ar kiek ten pas jus yra, ismetimo anga, padariau tik 318 ag,tai tie 550cc jau buvo max,kiek galejo bepaduot.Tad, 450cc yra patvirtinta tubut ne vieno dsm'erio ,jog daugiau nei 250 ag su 450 cc nepadarysi.As kalbu arklio galia ratuose..
Miciaus apskaiciavimai yra labai teisingi, netgi 300Ag nera riba 450cc purkstukams. Su tavo suvardintu setupu, galima butu pasiekt zymiai daugiau, jeigu vietoj to SAFCO butu normali valdymo programa :wink: 318Ag su tavo minetu setupu yra tikrai nedaug, nebent jau labai grazi buvo kreive. Mes irgi kalbam apie galia ratuose :)

O siaip as irgi manau, kad pasijungt pompa per rele, butent mano atveju yra labai gerai. Man neaktualu daug arkliu, man aktualu, kad turimas resursas butu isnaudotas apie 80%, t.y. 130lph pompa realiai bus naudojama apie 110lph, 450cc purkstuku duty cycle apie 0.8 ir t.t., nes man tolygus kilimas kreivej iki rpm maximumo yra daug svarbiau nei begalybe arkliu. Siekiant arkliu, be abejo vietoj stockiniu daliu ieskociaus kazko zymiai nasesnio :wink:

Vartotojo avataras
LtuDsm
Dalyvis
PranešimaiCOLON 461
UžsiregistravoCOLON 2005 09 09, 06:26
AutomobilisCOLON 1G Eclipse GS-Turbo
SkypeCOLON ltudsm
MiestasCOLON Philadelphia
CONTACTCOLON

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas LtuDsm » 2008 01 09, 02:17

Nowone rašėCOLON
350 WHP DSM Owner rašėCOLONna tavo apskaiciavimai,manau bishki i pievas,tu 300 ag su stokiniais 450 cc purkstukais nieeekaip nepadarysi kad ir per rele jungsi pompa :)))))))) 300ag :DDD as pamenu su Evo big 16g turbina, Walboro 190lph pompa, 550cc purkstukais,(valdomais VPC bei s-AFCII)visa 7cm ar kiek ten pas jus yra, ismetimo anga, padariau tik 318 ag,tai tie 550cc jau buvo max,kiek galejo bepaduot.Tad, 450cc yra patvirtinta tubut ne vieno dsm'erio ,jog daugiau nei 250 ag su 450 cc nepadarysi.As kalbu arklio galia ratuose..
Miciaus apskaiciavimai yra labai teisingi, netgi 300Ag nera riba 450cc purkstukams. Su tavo suvardintu setupu, galima butu pasiekt zymiai daugiau, jeigu vietoj to SAFCO butu normali valdymo programa :wink: 318Ag su tavo minetu setupu yra tikrai nedaug, nebent jau labai grazi buvo kreive. Mes irgi kalbam apie galia ratuose :)

O siaip as irgi manau, kad pasijungt pompa per rele, butent mano atveju yra labai gerai. Man neaktualu daug arkliu, man aktualu, kad turimas resursas butu isnaudotas apie 80%, t.y. 130lph pompa realiai bus naudojama apie 110lph, 450cc purkstuku duty cycle apie 0.8 ir t.t., nes man tolygus kilimas kreivej iki rpm maximumo yra daug svarbiau nei begalybe arkliu. Siekiant arkliu, be abejo vietoj stockiniu daliu ieskociaus kazko zymiai nasesnio :wink:
Haha Tai pala tu nori pasakyti jog s-afcII yra sudas,palaikant 550cc????? Domejaisi tu siais AFC (Air Fuel Controller Ar VPC (Vein Pressure Converter)?? Aisq jai jau kalbant apie kokius 750cc+ tai jau AFC nepades atreguliuoti,tada jau i pagalba reiktu pasitelkti AEM Kompa. arba DSMlink,kuris Manau lietuvoje nera propoguojamas kaip pas mus.AFC jau ir be VPC puikiai palaiko 550cc,ir labai lengva juos atreguliuoti tolygiai su oro misiniu.Kai dejau 750cc tai jau Afc niekuom padeti negalejo,tad teko deti DsmLink.Shiaip dar Maf-T gen II yra geras iki 750cc.
As vat nesuprantu,kaip galima su stokiniais purkstukais ir su stokine pomopa,na kad ir dekim 190lph padaryti 300+ ag???????!!! Mano pamenu sena svajone buvo tureti 300AG ,bet man stokiniai purkstukai bei tokine pompa Ksd ir kaip tada norejau, tikrai neprivede prie tos sumos (300) Cia nerealu,nezinau iskur jus cia tiek istrauket ag,Bet pabandykit patys vat su stokine benzo sistema padaryt 300,tada ir bus aisku.Logiskai mastant,kad ir kokia turbo detum,kad ir kokio dydzio FMIC ,ismetimo sistema,(nekalbant apie variklio internus) vistiek nepakeliant benzo nieko neiseis,kad ir ka cia jus sakytumet,NEIMANOMAAA!!!! (susinervavau) lol
T & E GT3076R Ball Bearing Turbo,boost, Oil gauges,255 "Walboro"Fuel Pump,intakeandUICP,"Tial"BOV,"Tial" 44'wastegate,3'exhaust,750cc injectors,GM Maf sensor,Maft Gen II,Dsm Link,Wideband o2,Fidanza3.2clutch kit..

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: 1G kuro pompos pralaidumas

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2008 01 09, 08:33

350 WHP DSM Owner rašėCOLON Cia nerealu,nezinau iskur jus cia tiek istrauket ag,Bet pabandykit patys vat su stokine benzo sistema padaryt 300,tada ir bus aisku.Logiskai mastant,kad ir kokia turbo detum,kad ir kokio dydzio FMIC ,ismetimo sistema,(nekalbant apie variklio internus) vistiek nepakeliant benzo nieko neiseis,kad ir ka cia jus sakytumet,NEIMANOMAAA!!!! (susinervavau) lol
Nesinervink ;) Tureti savo nuomone manau yra geriau, nei kad neturet savo, ir klausyt aklai, ka kiti sako. Tik tiek, kad musu nuomones siuo atveju nesutampa :) Beje, as tikrai pabandysiu paziuret kas man gausis su stock purkstukais ir pompa :)
P.S. ir vel tu sumaisei, kad mes rasom, jog stock purkstukai gali palaikyti ~300AG, o pompa ~280AG ;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

BUTTON_POST_REPLY