Puslapis 17

del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 13:25
performancas
sveiki, pasidare lb idomu kuom skiriasi 6bolt nuo 7bolt kiek supratau ant 94m 1g turetu but jau 7bolt variklis, taigi kuom jis skiriasi nuo 6bolt variklio, kokie jo privalumai ir trukumai lyginant su 6bolt, ar vaziavime ir galioje yra kokiu nors skirtumu?

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 14:04
egisas
6 bolt varikliai yra patvaresni geresnes medziagos ar kazkas tokio, Micius gal daugiau paaiskins. O vadinami jie del smagracio tvirtinimo varztais 6 ar 7.

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 14:12
Micius
Na, savo charakteristikom, tie varikliai vienodi, tiek AG, tiek ir Nm. Seip, 6 bolt - senesnis variklis, 7 bolt - naujesnis. Kalbant apie atmosferkas, tai is principo px kuris variklis, abu laiko normaliai, tik gal kai kuriu daliu 7 bolt lengviau rast, nors nebutinai. Kalbant apie turbinkes, tai 7 bol isryskejo tokia problema, kaip "crankwolkas" - isimala alkuninio pgrindiniai indeklai, krenta tepalo spaudimas ir t.t. Si problema buvo ispresta gamykliskai tik apie 98 metus. 7 bol skiriasi nuo 6 bolt, kaip egisas minejo, smagracio tvirtinimo prie alkunio varztu skaiciumi. Be to, ejo kitokie stumokliai, alkiuninis svaistikliai ir aisku indeklai. Taip pat pas 7 bol jau kitoks pagrindinio dirzo hidroitempejas. 6bol variklio svaistiklai yra stambesni, ir manoma, atlaiko daugiau AG, bet is kitos puses, 7 bol lengvesni, smulkesni, tai ne tokie atsparus dideliem AG, bet su jais lengviau "isisuka" variklis. Nzn, ka dar ten idomaus apie juos butu galima pasakyt :) Galvos is principo vienodos eina ;)

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 14:35
Tomas
As siokios tokios info radau, pabandysiu papildyti.

Buvo du 1G stiliai. "1GA" modeliai 1990-1991 rodytas pasirodo priekinių žibintų žibintas ir "6 skląsčių" variklis.
"6 skląsčių" variklis, pastatytų prieš balandį 1992, siejasi su numeriu skląsčių, jungiančių smagratį prie alkūninio veleno. Visi 1G, pastatyti po balandžio 1992, gavo laisvesnį "7 skląsčių" variklį, pasiskolintą iš 1992 Mitsubishi Ulono Evolution ir 7 skląsčių alkūninį veleną. 6 skląsčių variklius įvertina jų įspūdingam gebėjimui atlaikyti didelius kiekius didėjimo dėl tvirtesnės švaistiklių ir alkūninio veleno kombinacijos.

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 14:36
Falk3n
Dar karteriu forma 6bolt ir 7bolt skiriasi, nors tai skirtumo ir nesudaro beveik jokio :roll:

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 14:39
Falk3n
Tomas rašėCOLONAs siokios tokios info radau, pabandysiu papildyti.

Buvo du 1G stiliai. "1GA" modeliai 1990-1991 rodytas pasirodo priekinių žibintų žibintas ir "6 skląsčių" variklis.
"6 skląsčių" variklis, pastatytų prieš balandį 1992, siejasi su numeriu skląsčių, jungiančių smagratį prie alkūninio veleno. Visi 1G, pastatyti po balandžio 1992, gavo laisvesnį "7 skląsčių" variklį, pasiskolintą iš 1992 Mitsubishi Ulono Evolution ir 7 skląsčių alkūninį veleną. 6 skląsčių variklius įvertina jų įspūdingam gebėjimui atlaikyti didelius kiekius didėjimo dėl tvirtesnės švaistiklių ir alkūninio veleno kombinacijos.
Geras vertimas :lol: :hahaha: :thumbsup:

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 15:07
Nowone
7 bolt atmosferiniai dar turi tepalo purkstukus ant svaistikliu (gal ne visi, tixliai nzn) bei skiriasi ju CAS davikliai. Visa kita jau paminejo kolegos. Is praktikos, turejau 6 ir 7 bolt atmosferinius variklius, negaleciau pasakyt, kad jaustusi koks galios skirtumas. Kadangi teko patirt "crankwalka", dabar surinkineju 6 bolt varikli.

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 15:37
Riebus
7 bolt variklis kaip pats is saves nera kaltas del cranko cia esme yra del sankabos todel pas 1g kranku nebuna bet uztai ana turi labai nekaip veikiancias pavaras

jis pasitaiko tik pas 2g ir tai pagrinde pas awd versijas o fwd buna irgi bet tik 2gA versijos ir kaikuriuosia 2gB

kaip bebutu as buciau uz gerai surinka 7boltu variklis nes jis kaip bebutu naujesnis o galva reiktu deti nuo senesnio nes tada galima degima reguliuot rankom

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 15:51
Micius
Nu cia nesutinku, kur yra esme riebiau ;) kaip tik esmes yra chujo..i paskaiciuotame bloke/indekluose/alkuniniame, nes nelaiko tenai, o ne sankaboje. Veliau butent ta vieta ir patobulino, o ne sankaba. "Didesne" sankaba, tik "isryskino", kur beda.

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 16:07
Matosas
galiam ir aš :blabla:
7 boltų blokai irgi skiriasi, būtent iki restyliniai yra sukonstruoti silpniau, arba kitaip sakana nepritaikyti stipresnei sankabai, iš esmės gi alkūniai yra vienodi skiriasi tik indėklai ir blokas, todėl mano nuomone sustiprinta yra pati konstrukcija ir geriau apgalvota jos konstrukciniai sprendimai, nes abejoju ar keitė patį bloko lydinį :wink:
o dėl motorų 7bolt ar 6 bolt tai (jei apie 1g) patarčiau tikrai geriau imti naujesnį 7 boltinį motorą, o apie 2g irgi porebuild'inį var. 2gb (ypač kalbant apie AWD) nes ten jau gamykloje išspresta crankwalko problema
o daugiau šituose motoruose skirtumo kaip ir nelabai yra

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 16:39
Riebus
nu miciau suitinku tik tiek kad pas ta 2ga varikli kiek as skaites prasiskaiciavimas yra tvirtinime indeklu ir regis pagal standarta jie per dideli

bet pas 1g 7 bolt variklis neturi jokio cranko todel sakyt kad va 7bolt tai jau negerumas :wink:


siaip kuris variklis geresnis mum kaip paprastiems mirtingiems manau labai gerai apsprestu elektronine dalis nes gelezis ji ir lieka gelezis o jau elektra ir jos gedimai dazniausi va kur suo pakastas siaip kaip akmeni i 6 bolt varikli galima paminet laisvas apsukas ;) pas 2g pasitaiko bet retas atvejis beto 2g variklis turi kitokius knock + veleno padeties matavimo sprendimus

zinoma abu varikliai turi ta jobana balancyro dirza :D :D

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 16:46
Micius
Tai jo, bet as ir netvirtinu, kad kazkuris geresnis is ju :) Seip, 7 bolt yra naujovishkesnis, tai teorishkai turetu buti labiau "advanced". Na o del laisvu apsuku, tai cia velgi, pas 1G 7bolt ji labai dazna problema ;) Pas 2G jau gal ir ne :) O kadangi praso zmogas skirtumu, tai mes ju ir pavardinom, ir seip pasakem kazkokius +/- kiekvieno , ir visi savotiskai teisus ;)

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 21:19
performancas
aisq :wink: lb dekui vyrai uz issamius kiekvieno ziniu pateikimus :wink: dabar jau supratau kame ce reples :) tik dar vienas klausimelis iskilo: nukeles galva pamaciau kad galva prie bloko prisisuka su gan plonais varztais kuriu galvutes yra 12mm ir 12 briaunu, kaip teko pastebeti 6boltu variklio galvute prisisuka su gerokai storesniais varztasi kuriu galvutes yra 10mm sesiakampis(vidinis). pabandzius i bloka isukt ta storesni varzta pamaciau kad bloke yr adu sriegiai: giliau tas kur ir sukasi tie 12mm 12 briaunu ploni varztai, o auksciau tas sriegis i kuri galima isukti senuosius storesnius varztus 8O taigi klausimelis toks gal geriau tada verta sukti tuos senus varztus nuo 6bolt, nes bent jau man tai jei atrodo daug patikimesni ir tvirtesni, nei tie nauji :roll:

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 21:53
Micius
Hmmm, idomus klausimas :D Seip tai tiesa, kad i 6 bolt ejo trumpesni bet storesni (12mm) galvos varztai, o i 7 bolt ilgesni bet plonesni (11 mm). Logiskai mastant, storesnis gal ir tvirtesnis, bet... pvz. i EVO 8 ejo lygiai tokie pat varztai, kaip i 7 bolt eclipso variklius. Taip kad sprest tau ko gero, kas geriau ;)

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

ParašytasCOLON 2007 12 04, 22:16
Riebus
man regis cia ne turba tai kad galva nukels jokio streso taip kad geriau pora gramu sutaupyt bent geriau trauks :D